Hanssons Begravningsbyrå Bromma

Hanssons Begravningsbyrå Bromma

www.hanssonsbegravningsbyra.se

Att hitta kraften till det första samtalet till en begravningsbyrå kan kännas som en fullkomligt omöjlig uppgift. Vi förstår det, både för att var och en av oss befunnit oss just där ni är nu, men också för att vi är de som tar emot ert samtal på andra änden av den telefon som ringer. Alla vi som finns till hjälp på Hanssons...

12 omdömen om Hanssons Begravningsbyrå Bromma

Sedan starten hos Reco 2021

Katarina R
Skrev om Hanssons Begravningsbyrå Bromma

Förvaltningssekreterare från Finska Församlingen i Stockholm berättade oss att Hanssonsn Begravingsbyrå betjänar på finska. Vi hade ingen förväntningar av företaget, så blev vi överraskad positivt. Vi är så tacksamma av Maarit´s hjälp. Hon hljäpte oss på många sätt. Vi rekommenderar gärna Hanssons Begravingsbyrå´s tjänsterna.

Erika på Hanssons Begravningsbyrå gillar detta
Svar från Hanssons Begravningsbyrå Bromma

TACK snälla för dina fina ord - jag tar med mig och bär dem med mig i mitt hjärta. Tack. Det känns så fint för mig att veta att du känt dig väl omhändertagen igenom den här tiden. Varmaste hälsningar, Maarit Hansson

Annica S
Skrev om Hanssons Begravningsbyrå Bromma

Vi är jättenöjda med Hanssons Begravningsbyrå i Sundbyberg. Fin kontakt med alla som arbetar där men främst Maarit Hansson som varit vår kontakt och har varit perfekt. Bra information, förståelse och kunnighet. Ingenting har varit några problem. Vi har även anlitat Hanssons vid tidigare tillfällen och även då varit jättenöjda. Vi kan inte ha önska oss något bättre.

Maarit på Hanssons Begravningsbyrå och Erika på Hanssons Begravningsbyrå gillar detta
Svar från Hanssons Begravningsbyrå Bromma

Tack Annica, dina ord betyder så mycket för oss. Önskar dig allt gott, Varma hälsningar Maarit med kollegor.

Antero V
Skrev om Hanssons Begravningsbyrå Bromma

Bemötande var bra och varmat.Begravning var bra ordnat och minnes stund efteråt.

Svar från Hanssons Begravningsbyrå Bromma

Tack, det värmer att höra. Varma hälsningar från oss alla

Göran L
Skrev om Hanssons Begravningsbyrå Bromma

Alla de ggr jag anlitat Hanssons för begravning har jag blivit vänligt och proffsigt bemött Alla de förväntningar jag hade när jag beställde tid höll vad dom lovade. Man går ju till Hanssons för att boka begravning,blir alltid vänligt bemött, man känner att det är jag som är kunden och vill ha hjälp Rekommenderas

Gabriella på Hanssons Begravningsbyrå och Maarit på Hanssons Begravningsbyrå gillar detta
Svar från Hanssons Begravningsbyrå Bromma

Tack Göran, alltid lika fint att ha med dig att göra. Jag blir så glad att du är nöjd med vårt arbete! Allt gott till er!/Gabriella

Marie J
Skrev om Hanssons Begravningsbyrå Bromma

Varmt välkomnande o känsla av omhändertagen. Inlyssnande och gav mig råd och förslag så allt skulle bli bra. Jag fick den bästa hjälp till min fars begravning.

Svar från Hanssons Begravningsbyrå Bromma

Marie, Fint att höra att du känt dig nöjd med det vi gjort för dig när din älskade far begravdes. Önskar dig allt gott. /Gabriella

Jaana H
Skrev om Hanssons Begravningsbyrå Bromma

Jag blev vänligt och förstående bemött. Maarit Hansson har uppfylld alla mina önskemål. Minä sain ystävällisen ja ymmärtaväisen kohtelun. Maarit Hansson täytti kaikki toiveeni. Tärkeää on myös tulevaisuudessa se että voi asioida suomenkielellä. Maaritin tieto suomalaisesta kulttuurista ja taito auttoivat kukkien ja tekstien valinnassa.Läheisen ystävän kuolema lamaannuttaa eikä tule mieleen kaikki asiat puolet unohtuu itseltä pois.Maarit on auttanut ja järjestänyt kauniin uurnan ja kaiken uurnanlaskuun liittyvän erinomaisen...

Gabriella på Hanssons Begravningsbyrå gillar detta
Svar från Hanssons Begravningsbyrå Bromma

Kiitos paljon että olen saannut autta teitä vaikeassa tilannessan. Sydämmelisset terveiset. Maarit

Tiina V
Skrev om Hanssons Begravningsbyrå Bromma

Asionti Hanssonin hautaustoimiston kanssa on kympin arvoinen. Kaikkein tärkeintä on ystävällinen ilmapiiri ja ennen kaikkea saada ilmaista tunteita surun kohdatessa omalla suomen äidinkielellä. Suur Kiitos Maaritille!!! Todella Suosituksien arvoista!!! Terv. Tiina Vänni

Agnetha W
Skrev om Hanssons Begravningsbyrå Bromma

Vi är väldigt tacksamma och nöjda för det varma och personliga bemötandet vi fick av Maarit på Hanssons Begravningsbyrå och som bidrog till den vackra avskedsstund vi fick på vår mors begravning. Allt sköttes proffesionellt och med ett fint engagemang.

Svar från Hanssons Begravningsbyrå Bromma

Tack Agnetha, för dina fina ord. Det betyder mycket för mig att veta att ni är nöjda mitt i det svåra. Mina varmaste hälsningar /Maarit

Barbro J
Skrev om Hanssons Begravningsbyrå Bromma

Begravningen av min make var mycket fin tack vare Hanssons Begravningsbyrå.Jag fick hjälp med att välja annons, kista och blommor.De har varit mycket lyhörda och hjälpsamma både före och efter begravningen.Vår familj ger er våra varmaste rekommendationer.

Gabriella på Hanssons Begravningsbyrå gillar detta
Svar från Hanssons Begravningsbyrå Bromma

Tack Barbro, så fint att höra att det blev en god dag för er. Tack för förtroendet. Varma hälsningar från Gabriella

Andreas T
Skrev om Hanssons Begravningsbyrå Bromma

Jag vill varmt rekommendera foretaget i livets svåraste stunder. Redan min pappa, som var Kyrkoherde, med 35 år som präst rekommenderade Begravningsbyrån som en av de allra bästa. De är noggranna, lyhörda, ytterst hjälpsamma och arbetar på ett mycket pietetsfullt sätt. Detta ger stor trygghet när man är extra känslig då någon gått bort. Hanssons begravningsbyrå har därför blivit vår familjebyrå då någon i familjen avlidit. Ni kan därför med utmärkt trygghet anlita Hanssons begravningsbyrå.

Erika på Hanssons Begravningsbyrå gillar detta
Svar från Hanssons Begravningsbyrå Bromma

Tack snälla Andreas för dina enormt uppskattade ord som gör oss så glada att ta del av. Många varma omtankar till dig och hela familjen/ Erika

Inga B
Skrev om Hanssons Begravningsbyrå Bromma

Blev väl bemött från första telefon kontakten, På byrån lyssnade de på mina önskemål.bra uppföljningar före och efter begravningen .

Svar från Hanssons Begravningsbyrå Bromma

Tack Inga, det värmer att höra. Varma hälsningar från oss alla.

Pia Ö
Skrev om Hanssons Begravningsbyrå Bromma

Inför min kära fars begravning anlitades Hanssons Begravningsbyrå. De hade ett otroligt proffsigt bemötande och hanteringen av alla förberedelser sköttes klanderfritt. Vi fick en bra guidning i alla beslut som ska tas inför en begravning. Beslut som kändes oerhört svåra i sorgen. De har ett stort kontaktnät av leverantörer som gör att de hanterar allt. Så skönt att kunna lämna över allt till ett företag som ser till att allt fungerar. Själva begravningen var så fint arrangerad med allt från blomster uppsättningar till...

Svar från Hanssons Begravningsbyrå Bromma

Tack Pia för förtroendet och dom fina orden.