Hasses Måleri Borås AB

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 4 omdömen med 5.0 i snittbetyg
Linus K
Skrev om Hasses Måleri Borås AB

Otroligt bra måleriarbeten och sann yrkesstolthet. Löste och uppfyllde alla krav och förfrågningar vi hade, över förväntan. Kan varmt rekommendera Hasses måleri.

Rikard Y
Skrev om Hasses Måleri Borås AB

Mycket nöjd med arbetet som utfördes hos mig, Blev så pass bra att till och med 4 grannar valde att låta Hasses måleri utföra arbete hos dem.

Christer S
Skrev om Hasses Måleri Borås AB

Hasse gjorde ett grymt jobb på vårat nya hus. Vi hade en annan målarfirma från början men som inte gjorde ett bra jobb. Då kom Hasse in och rättade till alla misstag som firman innan hade gjort. Vi använde även Hasse till att måla vårat hus utvändigt.

Sebastian B
Skrev om Hasses Måleri Borås AB

Ett företag som andas kvalitet, lyhördhet och med ett otroligt bra bemötande. Vi är väldigt nöjda med resultatet och den noggrannhet som Hasses måleri lämnade, efter att ha målat hela vårat hus invändigt. Enkelt att diskutera sådant som vi hade funderingar kring och trots att vi själva ändrade oss mellan färg och tapet i sista sekunden, kunde Hasse fixa detta åt oss. De platser/detaljer vi inte riktigt var nöjda med, kunde enkelt åtgärdas eller förklaras och vi kände oss sedda och hörda, genom hela processen! Vi rekommenderar Hasses!

Filtrera omdömen