Hemköp

2.3

6 omdömen om Hemköp

Joel B
Skrev om Hemköp

Det som är positivt är att Hemköp är en närbutik. I övrigt tycker jag det är dyrt och ogillar kombinationen med Posten. Det är ofta kö till kassorna och speciellt i kassan med Posten tar det otroligt lång tid. Irriterande om man snabbt ska in och köpa ett mjölkpaket och får stå i kö i 10 minuter.

Stefan B
Skrev om Hemköp

trevlig butik bra deli och fruktavdelning men det dåliga är att dom är lite dyrare än ICA och dessutom har dom posten i samma kassa som handlar och det gör att det går väldigt segt emellanåt.. men ändå en trevlig affär med bra öppettidder och läget är bra

Anna J
Skrev om Hemköp

Jag pendlar mellan att ge butiken uselt eller godkänt. Enda anledningen till att man handlar där är för att de ligger precis runt hörnet. I butiken kan man nästan aldrig få hjälp för att de inte är så många som jobbar. Det är även alltid kö i kassan då dom endast har öppet 2 kassor. Butiken är väldigt ofräsch och man hhittar ofta gamla varor.

Josefine E
Skrev om Hemköp

Det enda positiva jag har att säga om Hemköp är de sena öppettiderna och läget, nära till bussen men den missar man oftast ändå för att de envisas med att bara ha en kassa öppen fastän det är mycket folk. Dyrt och dålig service så inget som imponerar här direkt.

Henrik K
Skrev om Hemköp

Nära till Nyhem och en väldigt mysig bytik, inte alls helt fel på kvällen när man behöver någonting. Sponsrade även årets hjärtslag som hölls i februari, och jag har ett fint litet kundkort som minne från detta.

Therese R
Skrev om Hemköp

Hemköp i Halmstad är i det stora hela en trevlig butik, ett + ska deras fruktavdelning ha, då det alltid är fräscht (speciellt rödlöken, som kan vara dålig i andra butiker). Men om du är ute efter ett trevligt bemötande är inte den här butiken något för dig. Personalen (som vanligt i stort sett lite äldre, som är ofta förekommande inom Hemköp) har inte det där lilla extra, jag vet inte ens om de har det vanliga vettet att behandla kunder på när man har ett sådant här yrke. Jag har ett par gånger, som kund blivit utskälld....