Alla kategorier Mataffär Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Hemköp Wasahallen

Hemköp Wasahallen

Upplandsgatan 28-32, 113 28 Stockholm — Visa karta

Mat är roligt! Vi satsar därför på att sprida matglädje i butikerna. Hos oss kan du få provsmaka, få nya recept och en mängd goda tips och råd av vår kunniga personal. Har du kundkort får du bonuspoäng på alla dina köp och skräddarsydda erbjudanden
Öppet just nu
Mån-Sön: 08:00-22:00

Läs vad 9 kunder tycker om Hemköp Wasahallen

• Pia T
    Pia T skrev om Hemköp Wasahallen
    Det är en mycket bra affär, en av Vasastans bästa och fräschaste. Mycket bra deli, fisk och ostdisk. Frukt och grönt-avdelningen är väldigt fräsch och mycket bra underhållen. Personalen är vänlig och tillmötesgående samt hjälpsam. Butiken uppskattas även av boende utanför vasastan har jag fått höra av vänner och bekanta!
    Min familj har handlat i denna affär i 19 års tid praktiskt taget varje dag och varit mycket nöjda med utbudet och personalen.
  • Elisabeth T
    Elisabeth T skrev om Hemköp Wasahallen
    Bra affär med ganska stort och fräscht utbud. Trevlig och hjälpsam personal.
  • Sara S
    Sara S skrev om Hemköp Wasahallen
    Gillar wasahallen mer och mer. Har nu handlat där regelbundet sen drygt ett år tillbaka. Helt ok utbud. Lagom trevlig personal, kan alltid bli bättre men inget att klaga på. Bra kvartersbutik men rätt höga priser om man jämför med andra närliggande kvartersbutiker vid odenplan.
  • May-Britt H
    May-Britt H skrev om Hemköp Wasahallen
    Bra butik med stort urval och mycket trevlig personal.Har handlat i minst 30 år och är jättenöjd!
  • Sara B
    Sara B skrev om Hemköp Wasahallen
  • Tom E
    Tom E skrev om Hemköp Wasahallen
    Jag tycker det är en välskött butik med trevlig personal och ett stort urval av varor.
  • Cesar G
    Cesar G skrev om Hemköp Wasahallen
    Underbart fräsch, välskött och lagom stor närbutik med ett brett sortiment av märkesvaror, bra kampanjer, trevlig personal och en schysst delidisk!
  • Viveka H
    Viveka H skrev om Hemköp Wasahallen
    Jag och resten av familjen är glad över att bo så nära Vi Wasahallen som är precis så som man vill ha en livsmedelsbutik: välsorterad med känsla för riktigt bra färskvaror. Det finns alltid fint urval av främst kött, frukt och grönsaker, ofta även fisk. De har inte alltid alla sorter, utan varierar mellan olika mer exklusiva råvaror som de därmed kan erbjuda ovanligt bra pris på just den veckan: ankbröst, hel entrecôte, torskrygg, piggvar osv. Bra frukt och grönt också, samma sak där med varierande erbjudanden, sparris, blåbär, melon el dyl. Stort ostsortiment, trevlig personal.
  • Camilla
    Camilla skrev om Hemköp Wasahallen
    För att vara en närbutik är Wasahallen har ett riktigt bra varuutbud och hyggliga. Det finns en manuell ost-, chark- och fiskdisk med tillmötesgående personal. Det är så gott som alltid gott om personal i kassorna och sällan långa köer, även i "rusningstid". Det enda som är synd är butikens lilla utbud av ekologiska produkter.

Upplandsgatan 28-32, 113 28 Stockholm