Hemköpskedjan AB

3.0

5 omdömen om Hemköpskedjan AB

Emma C
Skrev om Hemköpskedjan AB

Bra ställe att handla mat på, antar jag. Men blev riktigt dåligt bemött då en anställd (45+ kvinna) SKÄLLER på en för att man som ungdom (jag är inte ens byxmyndig) tar en banan när det står "gratis frukt till alla barn" och ingen ålders gräns. Ja, vi betalade för bananerna (efter en del gnäll och otrevlighet ifrån kärringen, men vi hade gjort det även om hon hade sagt det snällt). Känner mig allmänt kränkt och irriterad just nu, kommer lätt aldrig mer handla där.

Emmelie J
Skrev om Hemköpskedjan AB

Bra läge och stort utbud och bra öppettider. Borde ha lite bättre koll på skicket av grönsakerna då jag funnit dåliga sådana och tyvärr är köttdisken rätt tom på söndagar.

Johanna L
Skrev om Hemköpskedjan AB

En fräsch butik i kedjan. Butiken pressenterar sina varor på ett lite annorlunda vis än sina konkurrenter. När man kommer in i affären möts man av frukt/grönt, och samtidigt godis. Godis brukar sparas till sist. För visso ligger godiset nära kassorna, men ser ut som butiken försöker ha en hälsoinriktning. I själva kassorna säljs det olika former av "nyttigt godis" i form av blandningar av fruktpåsar eller torkade frukter. Butiken känns välsorterad på alla områden och det mesta går att hitta här. Liksom alla butiker i centrum...

Kerstin A gillar detta
Ami H
Skrev om Hemköpskedjan AB

Hemköp på södra förstadsgatan är ett säkert kort! Här hittar du ett brett sortiment och dessutom en välidgt bra och trevlig delikatessdisk. Frukt och gröntavdelningen är alltid fräsch och välfylld. Hemköp hade så när kunnat bli den där fasta butiken man handlar i, också med tanke på deras generösa öppettider. Men en sak står jag inte ut med och det är köerna! Dessa oändliga köer som aldrig tycks ta slut. Oavsett vilken tid på dygnet jag kommer dit eller hur mycket/lite jag handlar... KÖER! Annars hade denna affär fått en femma direkt!

Kerstin A
Skrev om Hemköpskedjan AB

Hemköp på denna adress har ett stort utval av matvaror och annat till hushållet. En stor frukt/grönt avdelning. Den möts du redan av vid ingången. Bra gångar att gå i och affären ligger på ett bra läge. Köerna varierar här beroende på om det är helg eller när folk slutat sitt arbete då får du räkna med lite kö. Fräscha varor dock en aning dyrare än typ ett vanligt ica, men spelar det dig någon roll så handlar du här. Stället får 4/5 recos.