Hi3G Access AB

Lindhagensgatan 98, 112 18 Stockholm — Visa karta

Surfa var du vill med mobiltbredband till din laptop. På tre.se kan du välja bland ett stort urval med marknadens hetaste mobiler och kontantkort, och teckna mobilabonnemang.

Företag inom telekommunikation nära Hi3G Access AB:

Hästholmsvägen 28, NACKA
Genom att vara snabba i vår service, proaktiva i vår relation och unika i vårt e... Läs mer ›
Stig J:
Jag, Vi, är såå nöjda med ER, alltid snabbt svar när man ringer till Er och får då svar på fråga man ställer.Vi kan bara ge Er många ++++++ ...

Läs vad 3 kunder tycker om Hi3G Access AB

• Jenny W
    Jenny W skrev om Hi3G Access AB
    Tvingas betala för ett nummer som inte fungerade

Jag ville ha ett specifikt nummer som jag inte ägde. Istället fick jag ett tempolärt nummer jag inte beställde. Jag kunde varken ringa eller smsa med det numret, ingen kunde ringa mig heller. Men ändå fick jag en faktura som påstod att jag smsat engång och enlig tre blir jag tvungen att betala hela månadskostnaden pga jag använt den, vilket är en stor fet lögn!

Inte nog med det var de otrevliga på telefon. Kallade mig en lögnare och slängde i luren på mig!
  • Emma K
    Emma K skrev om Hi3G Access AB
    Är riktigt nöjd med mitt abonnemang hos 3, har både mobilt bredband (stort plus för att även vi Mac-avändare kan vara support, vilket Telia misslyckades grovt med) Blev av med min nya telefon efter en vecka, men fick köpa en snik-variant billigt med gratis sim-kort och nu nyligen så ringde de upp, min egna kontaktperson (Louise T), dessutom ytterst trevlig, och ger mig ett kanonpris på samma telefon som jag blev av med och följer upp punktligt för att försäkra sig om att jag är nöjd. Om alla kunder till tre får detta så ligger Telia, Tele2 mfl rätt risigt till. Mobila bredbandet fungerar bäst av telia o tele2 som jag provat. Telefonabonnemanget ska sättas till prov nu när jag har en vettig telefon igen. Saknar dock en bra lösning för vi som ringer mycket till och från utlandet.
    Uppdatering: 1 år senare är jag fortfarande nöjd! 3s kundservice har varit toppen, täckning mm har funkat bra. Ett fel inträffade, men det kan berott på telefonen.
    Man kan få OCR-nummer på sms, grymt bra!

Tack 3 för en bra tjänst!
  • Ylla M
    Ylla M skrev om Hi3G Access AB
    Hi3G Access AB är en rolig arbetsplats med låg medelålder och hög funfactor. Här är det alltid något på gång och det anordnas regelbundet pubkvällar, fester, sponsring och gratisprodukter.
    Cheferna är schyssta och alla hjälper varandra uppåt, det är nära till högre ort och mycket kunskap finns i huset. En kreativ arbetsplats i ett explosivt och roligt företag där alla trivs tillsammans.
    Mobilerna är också bra, förstås.

Lindhagensgatan 98, 112 18 Stockholm