Hi3G Access AB

Lindhagensgatan 98, 112 18 Stockholm — Visa karta

Surfa var du vill med mobiltbredband till din laptop. På tre.se kan du välja bland ett stort urval med marknadens hetaste mobiler och kontantkort, och teckna mobilabonnemang.

Läs vad 5 kunder tycker om Hi3G Access AB

• Lars K
    Lars K skrev om Hi3G Access AB
    Varnar för detta företaget, blev som kund lurad på uppsägningen, får betala för tre månader istället för som normalt en månads uppsägning, rekommenderar alla att vara försiktig med detta företaget!!!
    Bedrövlig kundtjänst som inte var trevliga när man kontaktade dom, rekommenderar alla att byta till annat företag när det gäller mobilabonnemang!
    tre.se alias Hi3G Access AB
    Lars K Läs mer
  • Fru F
    Fru F skrev om Hi3G Access AB
    Jag är sedan länge kund hos Tre. Men efter det som jag nu upplevt så kommer jag att avsluta alla mina abonnemang hos Tre. Både mina privata och på företaget. Jag har just fått insikt i att det avtal som jag lockades in i av en säljare på Tre (ja, jag ringde till Tre för att jag hade dåliga erfarenheter av underleverantörer och trodde verkligen att Tre själva var seriösa) inte gällde mer än en månad, trots att säljaren muntligt sade att det var det som gällde nu och framöver.

Blev utlovad en månatlig summa och upptäckte just att Tre nu fakturerar mig för nästan det dubbla, sedan en tid tillbaka. En rabatt efter annan har tagits bort från mitt avtal, utan någon form av information om detsamma till mig. KO nästa. Det här är ingen goodwill för Tre.

Vill verkligen varna alla för Tre:
    - se till att få skriftligt på avtalet som du går in i och då inte bara som avtal, eftersom avtal kan vara svåra att läsa av. Be säljaren att skicka mejl som upprepar det han sagt, i detalj. Var noggrann med hur länge olika rabatter och dylikt ska gälla. Spara denna mejldialog.
    - se till att gå igenom avtalet. Kom ihåg att det som säljaren säger muntligt MÅSTE stå på avtalet. Tro inte på säljaren om denne säger att "det står så på avtalet, men det som du och jag pratar om gäller". För att det gör det inte. Avtalet gäller. Du är helt utlämnad till avtalet.
    - Följ upp dina fakturor och reagera SNABBT när du märker att saker och ting inte stämmer överens med det som ni kom överens om.

Jag är heltidsarbetade trebarnsmamma och hann inte göra det. Jag får betala för att jag litade på Tre:s säljare nu. Läs mer
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Hi3G Access AB
    Tvingas betala för ett nummer som inte fungerade

Jag ville ha ett specifikt nummer som jag inte ägde. Istället fick jag ett tempolärt nummer jag inte beställde. Jag kunde varken ringa eller smsa med det numret, ingen kunde ringa mig heller. Men ändå fick jag en faktura som påstod att jag smsat engång och enlig tre blir jag tvungen att betala hela månadskostnaden pga jag använt den, vilket är en stor fet lögn!

Inte nog med det var de otrevliga på telefon. Kallade mig en lögnare och slängde i luren på mig! Läs mer
  • Emma K
    Emma K skrev om Hi3G Access AB
    Är riktigt nöjd med mitt abonnemang hos 3, har både mobilt bredband (stort plus för att även vi Mac-avändare kan vara support, vilket Telia misslyckades grovt med) Blev av med min nya telefon efter en vecka, men fick köpa en snik-variant billigt med gratis sim-kort och nu nyligen så ringde de upp, min egna kontaktperson (Louise T), dessutom ytterst trevlig, och ger mig ett kanonpris på samma telefon som jag blev av med och följer upp punktligt för att försäkra sig om att jag är nöjd. Om alla kunder till tre får detta så ligger Telia, Tele2 mfl rätt risigt till. Mobila bredbandet fungerar bäst av telia o tele2 som jag provat. Telefonabonnemanget ska sättas till prov nu när jag har en vettig telefon igen. Saknar dock en bra lösning för vi som ringer mycket till och från utlandet.
    Uppdatering: 1 år senare är jag fortfarande nöjd! 3s kundservice har varit toppen, täckning mm har funkat bra. Ett fel inträffade, men det kan berott på telefonen.
    Man kan få OCR-nummer på sms, grymt bra!

Tack 3 för en bra tjänst! Läs mer
  • Ylla M
    Ylla M skrev om Hi3G Access AB
    Hi3G Access AB är en rolig arbetsplats med låg medelålder och hög funfactor. Här är det alltid något på gång och det anordnas regelbundet pubkvällar, fester, sponsring och gratisprodukter.
    Cheferna är schyssta och alla hjälper varandra uppåt, det är nära till högre ort och mycket kunskap finns i huset. En kreativ arbetsplats i ett explosivt och roligt företag där alla trivs tillsammans.
    Mobilerna är också bra, förstås. Läs mer