Hjorthagens EL AB

Hjorthagens EL AB

www.hjorthagensel.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Hjorthagens EL! Vi har över 13 års erfarenhet inom branschen. Vi strävar alltid efter att skapa bra relationer till våra kunder. För att detta ska ske så måste vi utföra arbeten av hög kvalitet. Hos oss på Hjorthagens EL hittar du ett brett utbud av tjänster som täcker allt från installation och underhåll till...

41 omdömen om Hjorthagens EL AB

Peter O
Skrev om Hjorthagens EL AB

Snabb, bra kommunikation och väldigt fint jobb!

Ida W
Skrev om Hjorthagens EL AB

Jag fick snabbt svar på min förfrågan, och även snabb hjälp med att byta ett vägguttag. Fick även bra svar på andra frågor om elinstallationer runt om i lägenheten.

Brf F
Skrev om Hjorthagens EL AB

Vår bostadsrättsförening har anlitat Hjorthagens EL AB för utbyte av lamparmaturer och installation av styrning av belysning. Vi fick en tydlig offert som var lätt att jämföra mot andra offerter och de var snabba på att svara på frågor. Arbetet utfördes på avtalad tid och vi fick löpande uppdatering kring vad som kvarstod/om något oplanerat dök upp. Inget arbete utfördes utöver vad som ingick i offerten utan att föreningen fick välja om det skulle göras eller ej. Fakturan blev ingen överraskning utan motsvarade offert +...

Angelica L
Skrev om Hjorthagens EL AB

Bra bemötande, snabb återkoppling, flexibel och service-minded elektriker. Kommer absolut användas i framtiden. Kan starkt rekommendera!

Pontus O
Skrev om Hjorthagens EL AB

Hade höga förväntningar efter att ha läst alla recensioner och blev inte besviken. Väldigt duktigt elektriker!

Birgitta H
Skrev om Hjorthagens EL AB

Trevlig, snabb, noggrann, tillgänglig, flexibel

Ludvig S
Skrev om Hjorthagens EL AB

Bra bemötande, lätt att diskutera med och gjorde ett perfekt jobb! Stort tack.

Cag A
Skrev om Hjorthagens EL AB

Återkopplade beställningen snabbt, kom på utlovad tid och genomförde arbetet snabbt och med bra finish på synliga installationer! Gjorde mindre installationer och anpassningar på vårt kontor. Rekommenderas!

Sophie Elin Gabriella L
Skrev om Hjorthagens EL AB

Snabb på att svara, tydlig, noggrann och effektiv!

Carl S
Skrev om Hjorthagens EL AB

Väldigt lätt att ha att göra med och jobbet blev utmärkt samt gick fort.

Rörbolaget S
Skrev om Hjorthagens EL AB

Är väldigt nöjd med samarbetet. Bra bemötande, snabb service och snyggt utfört. Kommer Hjorthagens El igen!

Malin M
Skrev om Hjorthagens EL AB

Snabbt och effektivt! Rekommenderas.

Lars N
Skrev om Hjorthagens EL AB

Mkt nöjd med Jesper på Hjorthagens El. Kom punktligt och utförde jobben snabbt och med hög kvalitet. Lågmäld, Trevlig och seriös framtoning.

Felicia G
Skrev om Hjorthagens EL AB

Superbra och snabb service som fixade problemet. Rekommenderar starkt!

Barbro Ö
Skrev om Hjorthagens EL AB

Kom i tid. Noggrann m jobbet. Trevligt bermötande. Ett mer komplicerat jo bb än vad jag hade förväntatat mig. Helt nöjd. Absolut att rekommendera.

MIA MARION S
Skrev om Hjorthagens EL AB

Flexibel och professionell hjälp.

Andreas S
Skrev om Hjorthagens EL AB

Trevligt bemötande, tydlig kommunikation, lyhördhet och väl genomfört arbete. Alltigenom positivt.

Charlotta R
Skrev om Hjorthagens EL AB

Jätte bra väldigt nöjd !!😄 Trevlig el montör någon man kan lita på !lättsam ! Snabb . Hjälpsam

Amandah Linnea M
Skrev om Hjorthagens EL AB

Snabb service, ärendet var löst dagen efter första kontakt. Snyggt resultat, tänker knappt på att kablar har dragits för att det är gjort så snyggt. Trevlig kontakt.

Daniel W
Skrev om Hjorthagens EL AB

Jesper svarade mycket snabbt på offertförfrågan och efterföljande mail kring bokning av tid. Han dök upp exakt på utsatt tid. Lyhörd till vad vi ville få utfört men lyfte in sin kunskap i förslag på lösning. Hörde av sig under arbetet för att få avdömning när situationen visade sig vara lite annorlunda än vad vi trodde från början. Slutpriset blev under den ursprungliga offerten och fakturan var detaljer så att vi kunde se vad som var arbetskostnad ovh vad som var mtrlkostnad. Mycket nöjda!

Brf L
Skrev om Hjorthagens EL AB

Mycket nöjd. Professionell och snabb.

Annica H
Skrev om Hjorthagens EL AB

Toppen! Jesper hjälpte oss dra om el och sätta in nya jordade eluttag. Snabbt och proffsigt. Dessutom tydlig och detaljerad faktura så det är enkelt att se vad man betalar för. Kommer definitivt anlita Hjorthagens EL igen!

Marcus L
Skrev om Hjorthagens EL AB

Mycket duktig och tillmötesgående. Bytte ut de flesta brytarna hemma till plejd där jag fick hjälp med både inköp och installation, fick snabb hjälp och är mycket nöjd med all hantering från första kontakt till avslutat arbete och betalning. Rekommenderar starkt!

Bengt P
Skrev om Hjorthagens EL AB

Synnerligen proffsigt genomfört arbete!

Lars S
Skrev om Hjorthagens EL AB

Positiv från början till slut. Snabb kontakt, snyggt och proffsigt jobb, lätt att förhandla med och intiativ problemlösare. El och montering

Sebastian A
Skrev om Hjorthagens EL AB

Företag svarade snabbt och gav en bra offert. Inom en vecka hade jag fått en tid och jobbet var klart. I mitt fall var det byte av spotlights och omdragning av el till strömbrytare. Företaget löste jobbet snabbt och effektivt. Det blev snyggt gjort och smidiga funktioner. Kommer anlita Hjorthagens EL igen vid behov!

J Katarina J B
Skrev om Hjorthagens EL AB

Personlig, duktig, snabb. Kommer absolut kontakta igen om behov!

Ossian R
Skrev om Hjorthagens EL AB

Lokaliserade problemet och utförde arbetet väl!

Ann-catrine H
Skrev om Hjorthagens EL AB

Mycket trevlig, proffsigt jobb. Kom på kort varsel.

Scandinavian A
Skrev om Hjorthagens EL AB

Snabb och bra service. Vi fick hjälp med dels felsökning och ombyggnad av gamla installationer och lite nyinstallioner. Rekommenderas.

Karin B
Skrev om Hjorthagens EL AB

Proffsigt & trevligt bemötande!

Marcus B
Skrev om Hjorthagens EL AB

Vi tog hjälp av Hjorthagens el för helrenoveringen av vårt radhus och fick mycket bra service. Jesper är erfaren och bra att ha o göra med. Fick snabba svar på frågor & funderingar och vi kunde få förslag till lösningar så att det vi hade tänkt oss skulle fungera. Kan varmt rekommenderas!

Marie N
Skrev om Hjorthagens EL AB

Snabb och mycket bra service!

Katarina M
Skrev om Hjorthagens EL AB

Mycket bra hjälp - proffsigt och ett trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera dem.

Anders O

Mkt bra..Kunnig och trevlig. Så bra få hjälp. Lycka till

Tomas W
Skrev om Hjorthagens EL AB

Kompetent, pålitlig och trevlig.

Kristian W
Skrev om Hjorthagens EL AB

Mycket proffsigt utfört arbete med nyinstallation av belysning och värme på vind! Installatören var trevlig och det var lätt att gå igenom vad som skulle göras och han kom med bra synpunkter och lösningar. Kan absolut rekommendera!

Torstein N
Skrev om Hjorthagens EL AB

Jag vill verkligen tacka elektriker Jesper på Hjorthagens EL AB för det fantastiska arbetet han utförde när han bl a installerade överbelastningsskydd i mitt hem. Från början till slut hade jag en otroligt positiv upplevelse med företaget. För det första imponerade jag verkligen av det professionella bemötandet jag fick från Jesper. Han var vänlig, kunnig och alltid beredda att svara på mina frågor. Tog sig tid att förklara processen för mig och lyssnade noggrant på mina önskemål och behov. När det kom till själva...

Lars K
Skrev om Hjorthagens EL AB

Punktlig, proffsigt. Jobbade snabbtb.

Norrorts B
Skrev om Hjorthagens EL AB

J.P på Hjorthagens el har räddat mig flertalet gånger. Allt från avborrade elstigare till kabelbränder. Nu senast åtgärdade vi läckströmmar på ett 30 tals hus (inget för amatörer). Absolut trollkarl på omtrådning och ROT. Som privatkund kan det vara svårt att se skillnad på elektriker, vi rekommenderar gärna Hjorthagens Els tjänster som någon en kräsen elektriker blir imponerad av!

Aner V
Skrev om Hjorthagens EL AB

Snabb, effektiv och ett trevligt bemötande. 5!