Delicato

4.0

7 omdömen om Delicato

Fredrik N
Skrev om Delicato

Smarriga prylar av alla de slag, och nyttigt för själen är det ju också ! ; )

Elina E
Skrev om Delicato

Jag är inte så förtjust i Delicatos kakor och deras koncept.. Kakor som ligger inplastade, ofta är torra och inte alls goda.. nej det är inte något som passar mig. Däremot vet jag att många andra älskar delikatobollen, dammsugaren eller några av de andra kakorna.. Varför förstår jag dock inte???

Ami H
Skrev om Delicato

Delicato må vara välkända och ha sina ljuspunkter ibland. Men för mig är delicato fortfarande inplastade chokladbollar, damsugare eller mazariner. Det blir inte roligare än så! Det blir för mycket trist tågfika, för mycket skolfik eller vägkrog för det. Det är bättre att hoppa över det och ta den där läckra hembakta mazarinen från conditori Hollandia istället.

Erik
Skrev om Delicato

Delicatos tårtor och kakor går hem överallt. De är goda och accepteras utan tvekan på fester och jobbfika. De är alltid väldigt mastiga att äta då det verkligen är fettbomber vi talar om.

Emma J
Skrev om Delicato

Åh vad jag älskar Delicatos chokladbollar! Jag tycker helt klart att de är godare än många konditoriers egna. Förpackningarna gör att kakorna/bullarna alltid är fräscha och färska. De är billiga och det finns ett stort utbud att välja mellan. Helt klart en favorit om man inte alltid har råd med att gå på café, även om man missat "stämmningen". Lever upp till sitt namn!

Kerstin A
Skrev om Delicato

Börja med att titta på företagets hemsida. En hemsida som är inbjudande och helt klart lever upp till sitt namn. På student tiden levde jag på deras utbud av kakor. De är lätta att få tag på till en billig peng. Säljes överallt ute på marknaden. Eftersom de säljes i fräscha förpackningar blir du alltid nöjd med färskheten. Det är aldrig gammalt. Vem minns inte "bulle med bulle"? Då, klämde man en bulle och en chokladbulle i mitten, men som sagt var en trend för många år sedan i skolan. Delicato får 5/5 recos av mig.

Johanna L
Skrev om Delicato

Delicatos olika kakor säljes överallt. Dvs på fik, i mataffärer, kiosker, bensinmackar etc. Kakorna är goda och ska avnjutas fräscha. Sortimentet är varierat och passar troligtvis de flesta. Kakorna är billiga och kan i vissa affärer säljas i lådor, ca 100 pack. Baserat på min livserfarenhet av Delicato får de "5/5 recos" av mig. Jag jämför ej Delicato med bakverk från fiiiiina konditori.

Kerstin A gillar detta