Hobbex AB

Snittbetyg
4.4
hobbex.se Dela

Om företaget

Välkommen till oss på Hobbex! Vi har försett kunder med roliga produkter sedan 1961 och den legendariska Hobbex katalogen är numera utbytt mot ren E-handel. Vi fokuserar idag på 100% radiostyrda produkter med ett brett sortiment på radiostyrda bilar, flygplan, båtar och arbetsmaskiner. Vårt team jobbar hårt med att ge dig de...

887 omdömen om Hobbex AB

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 887 omdömen med 4.4 i snittbetyg
Johnny A
Skrev om Hobbex AB

Mycket bra.men lite mer o välja på skulle va bra

Lena K
Skrev om Hobbex AB

Snabb och bra service! Trots att en vara som vi skulle ha var slut så löste de problemet genom att skicka ett demoexemplar som de hade liggandes. Toppen!

Björn F
Skrev om Hobbex AB

Bra men för många reservdelar som ej finns i lager. Det gör mig tveksam inför köp.

Mihaly B
Skrev om Hobbex AB

Fantastiskt nöjd med min RC bil, väl över förväntan. Produkten kom blixt snabbt och funkar väldigt bra.

Johnny L
Skrev om Hobbex AB

Jättebra och snabb leverans så bara ±++++

Oscar B
Skrev om Hobbex AB

Köpte en radiostyrd båt. Smidigt köp och snabb leverans..👍

Anders G
Skrev om Hobbex AB

Snabb leverans och bra kundservice.

Kjell L
Skrev om Hobbex AB

Handla nytt fungerar bra. Reservdelar är alltid problem med.

Daniel T
Skrev om Hobbex AB

Bra med reservdelar till RC bilar men irriterande att frakten är dubbelt så dyr som reservdelar jag beställde

Svar från Hobbex AB

Hej Vi jobbar med att försöka hitta en bättre fraktlösning för minde reservdelar. Men bra att reservdelen var billig!

Mattias O
Skrev om Hobbex AB

Aldrig nå problem o bra service

Daniel I
Skrev om Hobbex AB

Fel vara i paketet, värdet på den vara är 80kr och besväret att reklamera packa och skicka är inte värt det , kommer beställa om varan nån dag, grymt snabba på leveransen. Bra priser på reservdelar mm.

Svar från Hobbex AB

Hej Daniel. Om du har fått fel vara så är du mer än välkommen att kontakta oss på kundtjanst@hobbex.se så vi kan åtgärda detta fel.

Bo K
Skrev om Hobbex AB

lätt att beställa snabb leverans verkar vara bra kvalite

Johan H
Skrev om Hobbex AB

Funkade bra att handla från Hobbex, vi köpte en RC buggy till vår son, kör den 2 gånger och än så länge verkar den funka bra Postnord slarvade bort paketet i 3 dgr men den kom fram till slut, ingen skugga över Hobbex dock Vi är nöjda

Renat B
Skrev om Hobbex AB

Bra ! Snabb leverans! Kvalitets vara!

Linus K
Skrev om Hobbex AB

Bra nybörjarbil till dottern. En bra produkt till ett vettigt pris.

Marcus R
Skrev om Hobbex AB

Snabb leverans, bra utbud. Enkelt att hitta reservdel

Mårten S
Skrev om Hobbex AB

Snabb frakt och bra pris. Trevliga i supporten också.

David B
Skrev om Hobbex AB

Jättebra och personligt kundbemötande! Dom ser till att lösa problemen smidigt, i mitt fall behov av reservdelar!

Daniel J
Skrev om Hobbex AB

Jag fick en otrolig bra hjälp med en rc bil jag köpte för flera år sedan. Delar letades fram och andra saker löste dom!

Arnell Jan M
Skrev om Hobbex AB

Bra grejor med ok kvalitet till ett konkurenskraftigt pris.

Caroline G
Skrev om Hobbex AB

Snabb leverans men det har hunnits köpa många reservdelar till bilen- den höll inte så länge

Jimmie A
Skrev om Hobbex AB

Super bra service på produkt frågor och kunnig personal. Super nöjd med bilen jag beställde.

Stefan S
Skrev om Hobbex AB

Produkterna långt över förväntan, låga priser och snabb leverans. Kommer tillbaka!

Richard Z
Skrev om Hobbex AB

Kul att det finns någon kvar på hemmaplan som säljer kul saker.

Monty A
Skrev om Hobbex AB

Det gick smidigt att handla på hemsidan. Framför allt är jag jätte nöjd med hjälpen jag fick relaterat till produkterna jag vill ha annars hade jag troligen köpt fel produkter. Förbättringsförslag: Hemsidan behöver utvecklas mer med beskrivning av produkterna och kanske sammankoppla på nåt sätt produkter som hör ihop som batteri och laddare. Behandling av orderna tog ett par dagar, jag la order torsdag och ordern blev först behandlad på måndag.

Frida J
Skrev om Hobbex AB

Snabb leverans och inget att klaga på!

Ingemar B
Skrev om Hobbex AB

Snabbt och bra tack dessutom fick jag en till helikopter .

Ref: G
Skrev om Hobbex AB

Bra utbud, kompetitiva priser, bra kvalitet.

Tobias B
Skrev om Hobbex AB

Snabba leveranser och fin service när man behöver hjälp

Fredrik S
Skrev om Hobbex AB

Snabb leverans och bra support.

Ingmar S
Skrev om Hobbex AB

Jag köpte en leksaksbil till mitt barnbarn. Allting fungerade bra och leveransen kom snabbt.

Gunnel W
Skrev om Hobbex AB

Snabb leverans och som det verkar än så länge bra grejor.

Melvin L
Skrev om Hobbex AB

Allt var bra , lätt att beställa, bra grejer å snabb leverans .

JOHAN S
Skrev om Hobbex AB

Enkel webbutik med bra urval. Köpte en elektrisk RC bil och har kört en del med den, fungerar bra och enligt beskrivning, behöver köra ett par veckor till för att få en bättre bild.

Oscar T
Skrev om Hobbex AB

Köpte reserv länkarmar till radiostyrd bil. Skickades i pappkartong som jag var tvungen att gå och hämta, kunde gått i vadderat kuvert direkt i lådan för lägre porto, mindre krångel och miljön. Amen det var ju rätt reservdel och den passade och det gick fort.

Svar från Hobbex AB

Hej. Tack för din order. Vi jobbar på att hitta en bättre fraktlösning för dessa minde reservdelar.

Richard B
Skrev om Hobbex AB

Snabba leveranser och enkelt att beställa från hemsidan, super nöjd!! Keep the good work!!

Vitalii Y
Skrev om Hobbex AB

Everything is good 👍 except shocks which is shorter than standard... so I just spent mony...

Amir F
Skrev om Hobbex AB

Skickadet först mail undrade på hvilken RC bil dem rekomenderar, trivelig svar personal komunikasjon over mail. Fick svar med 3 rekomendasjoner. Bestellade bilen som dem rekomenderar, efter några dager kommer mail at det var fel på sidan och at dem inte har den bilen i lager, kunne ta en annen bil i samme prisklasse, ok valgte en annen bil, efter några dager kommer mail igjen, dem hadde inte andre bilen heller selvom det visade seg ag den finns i lager. Ba om at få pengar tilbake via swish, fick pengar tilbake. Personal er trivelig och alt, men ja ble strul der.

Svar från Hobbex AB

Hej. Beklagar att det var felaktigt lagersaldo på de bilar du köpt. Du är välkommen att lägga en ny order nu när våra saldon stämmer!

Cécile G
Skrev om Hobbex AB

Snabb leverans, bra och prisvärda produkter!

Sappharat T
Skrev om Hobbex AB

Älskar deras rc bilar. Varför bara 4 stjärnor men inte 5. Tycker att kundservice svarar väldigt långsamt när man behöver veta något! Annars skulle jag ge 5 stjärnor.

Åke J
Skrev om Hobbex AB

Tycker bra om hobbex att det finns mycket reserdelar till mina resingbilar Ock att ni skänker pengar till barnkaser fonden Åke Edvin Samuel johansson Guldringen 67 Norrköpings

Benjamin E
Skrev om Hobbex AB

Fremragende service og fremragende hjemmeside

Anders B
Skrev om Hobbex AB

Bäst i alla tider har handlat i många år

Jari L
Skrev om Hobbex AB

Snabb försändelse ,jag köpte delar till radiostyrd båt

Johan L
Skrev om Hobbex AB

Mycke bra grej å även till ett bra pris enligt mig😊🙌 grabben fick en drifting truck för 800 spänn som va skit bra å kändes prisvärd👍🏻

Tony G
Skrev om Hobbex AB

Riktigt bra produkt och bra pris. Dök upp med posten efter 2 dagar.

Leif W
Skrev om Hobbex AB

Svårt att hitta om jag vill be om en fråga, men snabb leverans. Hobbex hade verkligen små små skruvar. Texten på mailet har för små bokstäver

Daniel S
Skrev om Hobbex AB

Snabb leverans, men flertalet reservdelar som jag behövde fanns ej i lager, hemsidan behöver en uppdatering i sökfunktionen och snabbhet

Karin B
Skrev om Hobbex AB

Det funkar alltid och leveransen går snabbt

Joakim W
Skrev om Hobbex AB

Jag har handlat på hobbex hela mitt liv. Jag blir alltid lika lycklig av era prylar. Det är en stor charm med hobbex och alla prylar ni säljer. RC bilen jag köpte är mycket bra.

Filtrera omdömen