Hobbex AB

Hobbex AB

• BadgeThreeYears
4.4
hobbex.se Dela

Välkommen till oss på Hobbex! Vi har försett kunder med roliga produkter sedan 1961 och den legendariska Hobbex katalogen är numera utbytt mot ren E-handel. Vi fokuserar idag på 100% radiostyrda produkter med ett brett sortiment på radiostyrda bilar, flygplan, båtar och arbetsmaskiner. Vårt team jobbar hårt med att ge dig de...

988 omdömen om Hobbex AB

Ted A
Skrev om Hobbex AB

Produkten överensstämmer till 100%.

Eva H
Skrev om Hobbex AB

Krångligt att beställa men när det väl var gjort kom varan snabbt

Martin S
Skrev om Hobbex AB

Snabb leverans. Bra pris..........,........

Per Johan S
Skrev om Hobbex AB

Väldigt snabb leverans och har bra priser på sina varor. Fortsätt så.

Fredrik A
Skrev om Hobbex AB

Riktigt bra nätbutik å snabb leverans

Cafer D
Skrev om Hobbex AB

Första gången jag beställde en produkt för ett främmande område. Jag fick mycket bra hjälp att hitta produkten som jag eftersökte, beställningen gick smidigt och produkten kom fram snabbt fram. Helheten var galant.

Carl-Johan N
Skrev om Hobbex AB

Bra och snabb leverans. Grabben kommer ha många timmar roligt framöver

Magnus B
Skrev om Hobbex AB

Enkelt att handla med bra betallösningar och bra fraktalternativ. Hade direkt inga större förväntningar, Hobbex är varken bättre eller sämre än andra e-handlare…

Emil J
Skrev om Hobbex AB

Hej, Jag har försökt nå kundtjänst om en produkt som är trasig efter att kört med bilen en laddning. Dom svarar en gång sedan är det tyst. Funderar på om det är någon idé att rekommendera hobbex till någon annan om dom inte kan hjälpa till mer än så. Jag hade förväntat mig mycket bättre service. Alla kan göra fel. Bara man står för det eller kan hjälpa till så att det blir rätt igen.

Sammy E
Skrev om Hobbex AB

Jag fick det Jag beställde och hoppas allt funkar som det ska. Pojken fyller år den 9 augusti så då får vi se vad de radiostyrda bilen går för.

Sven E

Bra hjälp vid kontakt. Varan kom som utlovats😊 varan är även som utlovats . Bra

Knut W
Skrev om Hobbex AB

Bra hemsida , fick planet på ett par dagar

Ida V
Skrev om Hobbex AB

Snabb leverans, köpte en RC båt till sonen som kommer att öppnas imorgon.

Bernt S
Skrev om Hobbex AB

Snabb leverans. Tråkigt Att en sprint till bakhjulet var trasig..Hobbex försöker hjälpa till att åtgärda felet kommer att skicka nya sprintar..vi får hoppas på det bästa

Dennis I
Skrev om Hobbex AB

Jätte bra RC bilar och reserv delar, frakten är tyvärr sjuk. Beställde däck och batteri 220:- sedan kommer frakten på 79:- vilket är lite tråkigt

Pär M
Skrev om Hobbex AB

Vettiga beskrivningar av produkterna, bra priser och hyfsat reservdelsutbud.

Per-Erik L
Skrev om Hobbex AB

Snabb leverans Bra utbud av reservdelar och batterier till bilen jag köpte

Peter B
Skrev om Hobbex AB

Hej det har hittills fungerat klockrent , köpt några Rc bilar och tillbehör. Peter

Hans H
Skrev om Hobbex AB

Köpt en RC Grävmaskin Huina 1580 som gick sönder vid 2:a körningen. Är nu på garantireparation. Beroende på hur lång tid det tar och hur bra det blir så kan jag omöjligt ge något bättre betyg. Får återkomma!

Ola L
Skrev om Hobbex AB

Snabb, underbar och hjälpsam kundtjänst, rekommenderas varmt!

Björn K
Skrev om Hobbex AB

Vanligtvis snabba leveranser. Sist tog det över en vecka men det tillhör ovanligheterna. Bra kundcevice.

Sabrina B

Mycket snabb leverans Nöjde med produkten Smidig betalning

Pontus M
Skrev om Hobbex AB

Snabb behandling av order samt snabb leverans. Lyhörd och direkt kommunikation vid reklamationsärende.

Klas B
Skrev om Hobbex AB

Snabb leverans men sen hade jag köpt till extra batteri till bilen och laddpåse och laddare batterier till kontrollen men dem var tomma så det hade behövts en laddare till dem också så det tog några timmar innan jag kunde köra med bilen

Björn R
Skrev om Hobbex AB

Alltid svarat snabbt på mina frågor & löst mina önskemål inom rc. Pålitliga helt enkelt. Hade fått betyg 5 om de haft något lägre fraktkostnad.

Seth A
Skrev om Hobbex AB

Lätt att hitta produkterna på nätet bra beskrivna och snabb order och bekräftelse och leverans.

Axel N
Skrev om Hobbex AB

Snabb leverans och fantastisk support. Även när det är jag som gjort fel så löser de det!

Andreas D
Skrev om Hobbex AB

Köpte säkerhets påsar för lipo batteri. Och en batteri testare. Hela förfarandet kändes segt. Tog lång tid innan ordern packades och skickades.. order uppdateringar kändes sega. Uppgifter om tracking nummer tog också onödigt lång tid. Beställde ett par saker från en butik i Nederländerna samma dag, som jag beställde från hobbex. och de sakerna va framme innan sakerna från hobbex.

Svar från Hobbex AB

Hej Anderas Beklagar att din leverans drog ut på tiden. Då midsommar kom precis efter din beställning så han den inte packas färdigt på torsdagen vilket medförde att utskick inte skedde förens måndagen efter. Beklagar förseningen.

Patrik S
Skrev om Hobbex AB

Har köpt RCbil och tillbehör, logistiken och kommunikation med Hobbex är segare än jag väntat mig men helt ok.

Hans L
Skrev om Hobbex AB

Snabba leveranser och mycket serviceinriktade å hjälpsamma.

Robert A
Skrev om Hobbex AB

Ett bra annorlunda RC utbud som inte alla svenska butiker har.

Hans A
Skrev om Hobbex AB

Bra sortiment av rc produkter .Snabba leveranser.

Henrik S
Skrev om Hobbex AB

Köpte en billig radiostyrd vi åt sonen imponerad över att allt finns som reservdelar till dom

Jimmy A
Skrev om Hobbex AB

Super bra och kompetent personal. Fick precis den hjälpen jag behövde. Starkt rekommendera Hobbex.

Birger O

Här kommer en helt oanvändbar text på minst 30 tecken

Johan E
Skrev om Hobbex AB

Lättnavigerad sida, lätt att göra beställning och snabb leverans.

Jonatan P

Snabbt enkelt. Kanon kul flygplan

Michael H
Skrev om Hobbex AB

Allt fungerade mycket bra!! Så jag ät hittills nöjd!!

Stefan C
Skrev om Hobbex AB

Allt har funkat perfekt med order och leverans!

Lars-Åke S
Skrev om Hobbex AB

Hade blivit fem stjärnor ifall man informerat att man delat upp försändelsen i två paket. Ett tillbehörspaket som kom först och sedan det viktigaste, bilen. Den kom ett par dagar senare.

Joseph D

Jättebra!!!!!!!! Snabbt service!!!!!!!

Nils-Erik F
Skrev om Hobbex AB

Hittils genom åren har det funkat bra.

Robert B
Skrev om Hobbex AB

Snabbt och enkelt samt en väldigt bra produkt.

Christer B
Skrev om Hobbex AB

Jätte bra kompetens på personal

Christoffer W
Skrev om Hobbex AB

Gillar ert sortiment och att ni håller med reservdelar! Tycker frakten för smådelar är för hög! Blir dyrt med reservdelar på grund av att frakten är så hög!

Billy B
Skrev om Hobbex AB

snabbt levererat, bra produkt som funkade

Peter U
Skrev om Hobbex AB

Enkelt och lätt att beställa. Hobbex har också ett brett sortiment och bra priser

Kjell B

snabbt och enkelt,aaaaaaaaaaaaaaa

Dennis K
Skrev om Hobbex AB

Allt fungerar från beställning till leverans!

Kim I
Skrev om Hobbex AB

Från början till slut? För många år sedan, låg ni nedre plan i Nordstan. Fantastisk personal, hoppas ni behållit några av dem. För övrigt, fyra och fem alla dar i veckan 🤙