Homeenter AB

2.3

3 omdömen om Homeenter AB

Jesper H
Skrev om Homeenter AB

Jag är mycket nöjd med HOMEENTER. Galet bra priser på många varor och speciellt "Hemlig DVD" och "Hemlig CD" erbjudanderna för 19.50 kr st. Beställde fyra st "Hemlig DVD" och fick hem 4 st "Funny People (2-disc)" som idag kostar 169 kr /st i andra butiker. Jag fick fyra för endast 78 kr. Kan man säga mer? Dåliga är dock lång lev. tid, men det får man leva med ibland - annars galet bra!

Carola S
Skrev om Homeenter AB

Jag håller fullständigt med..jag fick en leverans från homeenter UTAN beställning och trots 2 samtal där de skulle stryka mig som medlem och efter hot om polisanmälan fick frisvarsnumret..så fick jag ett krav idag iaf..Jag ringer IGEN...och de påstår att de inte fått tillbaka paketet...Jag KRÄVER nu att de helt plockar bort mig från alla register...för jag kommer ALDRIG att köpa eller bli medlem i nått av deras företag......!!! Annars polisanmäler jag företaget !!!

Anders B
Skrev om Homeenter AB

De skickade felaktigt varor till mig utan att jag (varken före eller efter) var kund hos dem. Trots vänliga mailkonversationer och telefonsamtal vägrade företaget blankt att ta tillbaka varorna kostnadsfritt. Dock löste ett mindre vänligt hot om polisanmälan från min sida den saken. Plötsligt var det inga som helst problem att ta tillbaka varorna. Se upp för dessa skojare!