Hör Stockholm

Hör Stockholm

www.hörsthlm.se
  • Badge2022

HÖR Stockholm Hos oss tas du emot av mycket kompetenta legitimerade audionomer. Kika gärna in på vår hemsida för att få en presentation av dem! Adress: Curanten, Smedjegatan 22, 13154 Nacka Hemsida: www.hörsthlm.se Telefon: 08-808020 Mail: kontakt@sthlmhorsel.se

92 omdömen om Hör Stockholm

Sedan starten hos Reco 2019

Stig J
Skrev om Hör Stockholm

Väl mottagen o bra svar på mina frågor

Björn B
Skrev om Hör Stockholm

Kunnig och vänlig terapeut. Lyssnade och hjälpte mig snabbt och enkelt.

Arto F

Väl bemött Kunnig personal Tar gärna kontakt vid behov

Siv J
Skrev om Hör Stockholm

Jag har fått den bästa tänkbara hjälp avJohanna Bauer . Hon är lugn och och förklarar så man känner sig omhändertagen.

Anna T
Skrev om Hör Stockholm

Det går inte att klicka i fem cirklar?? dvs högsta betyg. Trevlig, välkomnande och kunnig audiolog. Gav mycket bra information gällande hörselproblem och åtgärder för detta, jag inte kände till. Tog sig gott om tid att förklara för mig samt ge svar på samtliga frågor. Rekommenderar på det varmaste.

Mats G
Skrev om Hör Stockholm

Bara mycket positiva erfarenheter. Kunnigt, tyfligt, trevligt och upmätksamt.

Göran A
Skrev om Hör Stockholm

Fick hjälp att testa hörseln och prova ut lämplig hörapparat. Proffesionellt bemötande och mycket bra resultat, Bra uppföljning. Jag är mycket nöjd

Christian V
Skrev om Hör Stockholm

I was invited for a hearing test . On my appointment I had the test with Mona who was very professional and helpful. After the test she explained what the results showed and then she proposed several solutions. I have made my choice . A week later I collected my hearing aid . Mona explained how to use and maintain it correctly. The staff is very helpful and professional . I will recommend Hör Stockholm.( Åkersberga )Thanks for your professional advice ,support and service. Christian Vink

Åsa Sylvette Maria F

Fick relevanta råd för att välja hörapparater. Jag upplever att jag hör bättre med de nya apparaterna än med de förra jag hade. Utöver injustering av hörapparaterna fick jag hjälp med att ansluta dem till min telefon.

Nicklas J
Skrev om Hör Stockholm

Snabba, trevliga och kompetenta. Jag har inget annat att säga, annat än att de är helt suveräna! Rekommenderar dem till alla!

Ewa A
Skrev om Hör Stockholm

Jag har vid mina två besök mötts av ett vänligt, tydligt och professionellt bemötande av Zandra på Hör i Åkersberga!

Christian W
Skrev om Hör Stockholm

Blir alltid väl bemött ! Kund sedan fyra år. Inne på mtn andra hörapparat. Min diagnos är tinnitus, knepig materia. Tyvärr svårt att ta sig in på Olof Palmes gata. Annars allt bra, tack ! Mvh Christian Wegenius 4809295738

Louise J
Skrev om Hör Stockholm

Jag blev mycket professionellt och respektfullt bemött när jag besökte HÖR i Sickla för att diskutera byte av hörapparater. Här fick jag pedagogisk information om olika typer av hörapparater och svar på mina frågor. Terese Törnblom Larri kan jag varmt rekommendera till den som behöver hjälpmedel för sin hörsel.

Dick S
Skrev om Hör Stockholm

Hör Stockholm var de ENDA som gav ärliga och raka svar om hörapparater. Till Hör kan jag gå alla dagar i veckan. Jag har via mejl kontaktat samtliga leverantörer av hörapparater i Stockholm, samt även kontaktat myndigheter om vilka apparater som ingår i deras sortiment. Första besöket gick till Audika för utprovning av hörsel och apparater. De jag ville ha skulle vara uppladdningsbara och fungera med telefon, fullt moderna. Audikas eget märke är Oticon vilket de försöker få iväg först av allt. Inget fel på själva apparaterna,...

Bo Gunnar N
Skrev om Hör Stockholm

Jag blev trevligt och välkomnande mottagen. Jag har nu i flera år fått hjälp på bästa sätt så mina förväntningar är alltid höga.Den här gången var jag på återbesök hos Jakob med mina nya Be Brilliat hörapparater. Jakob gjorde två hörseltester, en utan och en med de nya hörapparaterna. Testet var svårt. Om jag minns rätt så var hörbarheten med apparaterna över 50%. Klart mycket bättre än utan. Så jag är mycket nöjd. Att apparaterna är laddbara är ett stort tekniskt framsteg. Förr använde jag apparater bara när jag tyckte...

Erik L
Skrev om Hör Stockholm

Mycket bra bemötande. Gick direkt från ÖNH mottagningen till HÖR. Fick en tid direkt till dagen efter, för att diskutera och välja typ av hörapparater. När detta var gjort dröjde det en dryg vecka så fanns hörapparaterna hos HÖR. Blev en genomgång av handhavande och inställningar,App.installerades i min telefon. Allt gick mycket smidigt. Nöjd kund som nu har fått tillbaka diskanten...

Lars L
Skrev om Hör Stockholm

Proffsigt bemötande och provlyssningar. Jag visste att jag hörde lite dåligt, och efter tester så var det helt klart. Jag fick några alternativ att välja på och fastnade för en Phonak lur. Nu har det gått en tid och jag har varit på ett återbesök och gjorde några tester ingen och allt var bra som det var inställt från starten. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekomendera Hör. Skönt att höra lite bättre utan att behöva anstränga sig för att hänga med vid lite större samlingar. //Lasse

Torgny E
Skrev om Hör Stockholm

Är kanonnöjd Detta var detta som.höjde min livskvaliteten Är helnöjd och med den service som.hon gav hon kan sitt yrke Zara Varm hälsning ifrån Torgny

Ulla R
Skrev om Hör Stockholm

Jag har fått en kunnigt och vänligt bemötande när jag gjort en hörselundersökning och fått välja mellan olika hörapparater.

Svar från Hör Stockholm

Tack för ditt fina omdöme Ulla!

Katarina L
Skrev om Hör Stockholm

De förklarar bra och tålmodigt 😁 Jag fick den Hjälp jag behövde för att kunna byta filter i hörapparaterna. Jag är helnöjd

Ulf J
Skrev om Hör Stockholm

Har nu haft kontakt med HÖR tre gånger och varje gång blir imponerad av det personliga engagemang som personalen visar! Man blir ihågkommen! Man gillar en affärsidé i framkant! Känslan av ”sjukhus” är borta och det lutar åt ”optiker” i stället! Hoppas mera på den varan! Är nu lycklig ägare av två hörapparater PHONAK! Jag är övertygad om ett fortsatt gott samarbete! Affären är HÖR i Sickla som får fem plus av mig!

Svar från Hör Stockholm

Tack för den fina recensionen Ulf! Så kul att du är nöjd :)

Christel H
Skrev om Hör Stockholm

Jag var inte nöjd med min tidigare audionom och provade därför HÖR. Jag fick ett mycket professionellt och mycket trevligt bemötande av Therese Törnblom Larri och är väldigt nöjd med mina nya Phonak-apparater. Mottagningen i Sickla är dessutom lätt att nå om man vill åka kommunalt.

Svar från Hör Stockholm

Tack Christel! Vi är glada att du går hos oss :)

Lotta W
Skrev om Hör Stockholm

HÖR kontaktade mig per post och tyckte det var dags att göra nytt hörseltest och titta på nya hörapparater.Fick träffa en kollega till Daniel .Han gjorde hörselprov som blev missvisande pga vaxpropp i ett öra ( min vårdcentral fixade den )Blev mycket bra bemött .Han var professionell , kunnig visade och berättade hur den nya generationens app. fungerade.Fick nästa gång träffa Daniel som jag träffat tidigare.Även han var inlyssnande , professionell , kunnig och jag fick väldigt bra info om mina nya apparater.De har inneburit...

Svar från Hör Stockholm

Hej Lotta! Tack för ditt fina betyg :) Skönt att du upplevde samma kvalité i bemötande och kunnande hos båda de audionomer du fick träffa!

Maud H
Skrev om Hör Stockholm

Min tidigare hörapparat började bli dålig. Jag bokade tid hos HÖR och blev mycket trevligt och professionellt bemött. Att få den nya apparaten gjorde mig mer än glad. Att kunna svara utan att behöva ha högtalaren påslagen var ett stort plus vid resor t ex på buss. Att kunna gå omkring och tala i mobilen utan att hålla den är fantastiskt. Dessutom fick jag en dosa till teven så jag behöver inte alltid ha textade program

Margit L
Skrev om Hör Stockholm

Blev bemött på ett utmärkt sätt, nästan över förväntningarna. Jag testade och blev föreslagen en hörappat som i sin tur med tillbehör öppnade nya vyer. Jag är helnöjd.

Monica S
Skrev om Hör Stockholm

Vänligt o positivt. Hade inga speciella förväntningar annat än en förbättrad hörsel genom utprovning av bra hörapparater o genom ett mycket vänligt bemötande.

Jan L
Skrev om Hör Stockholm

Mycket bra bemötande och är mycket nöjd med allt hötapp. Heter M70-R båda två. Jag kommer att rekommendera er till vänner och bekanta Mvh Janne

Hans Sixten Grawe G
Skrev om Hör Stockholm

Ett mycket trevligt bemötande och duktiga på vad dom håller på med

Staffan L
Skrev om Hör Stockholm

professionell hantering av mitt hörselproblem. trevligt bemötande med kunden i centrum. det var första gången så jag hade inga förväntningar utöver att få mitt hörselproblem åtgärdat. köpte Phonak Aude'o P50-R och är nöjd över bemötandet och professionalism.

Agneta L
Skrev om Hör Stockholm

Trevlig personal. Höll avtalad tid. Seriös undersökning. Bra genomgång av produkterna. Jag köpte hörapparater som jag är nöjd med.

Eddy V
Skrev om Hör Stockholm

Jag blev bemött på ett pedagogiskt och professionellt sätt av den legitimerade audionomen.. Mina förväntningar infriades till 100 %. I samband med att jag skulle vaccineras mot covid-19 krävdes munskydd och min ena lilla oansenliga gamla hörapparat försvann. Jag köpte nya betydligt större hörapparater med flera funktioner, som jag är mycket nöjd med.

Maud L
Skrev om Hör Stockholm

Har inget att klaga på väl bemött av trevlig och kunnig personal

Inger J
Skrev om Hör Stockholm

Bra service och trevligt bemötande.

Michael B
Skrev om Hör Stockholm

Varit kund i 4 år. Snabbt att få tid, trevliga audionomer, bra service. Vid utbyte av mina gamla hörapparater fick jag förslag på en ny modell som kostade mindre än hälften av mina befintliga med uppladdningsbara batterier som håller ett helt dygn. Bra information och trevligt bemötande. Fullständigt nöjd med Hör Stockholm och mina nya apparater.

Christer L
Skrev om Hör Stockholm

Den audiolog jag träffade upplevde jag som mycket kompetent, professionell och hjälpsam. Mycket trevligt bemötande vid båda de tillfällen jag varit där så jag hoppas han blir kvar i Åkersberga

Anita E
Skrev om Hör Stockholm

Fick ett fantastiskt bemötande. Visste inte hur det skulle gå till men fick en tydlig instruktion och test för hörapparat. Man har varit väldigt serviceminded och trevliga under mina besök.

Ronny E
Skrev om Hör Stockholm

Påläst medarbetare, kunde sin sak. Bra pedagog och lugn framtoning, inget stress, Mån om att jag förstod. Jag köpte mina första hörapparater. Bra att det var ett återbesök och vad som händer 1 år framåt. Mvh

ERLAND S
Skrev om Hör Stockholm

Man får av Hör Stockholm mycket klar och vägledande information om hörapparater och deras funktion. Dessutom sakkunnig hjälp vid utprovning av hörapparat. Resultatet mycket gott.

Karin W
Skrev om Hör Stockholm

Mycket bra bemötande. Kände mig sedd och omhändertagen. Tyvärr är jag dock inte nöjd med utprovningen av hörapparaten. Den sitter inte bra.

Hans T
Skrev om Hör Stockholm

Jag fick ett mycket bra bemötande och de frågor jag hade besvarades på ett utmärkt sätt. Vid uppföljningen kunde jag få svar på det jag inte kom ihåg vid första träffen. Det jag fick hjälp med var hörapparater för bägge öronen

Leif V
Skrev om Hör Stockholm

Professionellt bemötande. Ville bara ha bättre hörapparater än mina gamla. Blev överraskad av hur tekniken gått framåt!

Åsa W
Skrev om Hör Stockholm

Ett trevligt och professionellt bemötande. Jag skulle byta mina hörapparater och fick en utförlig genomgång av de olika val som fanns. Mycket kunnig personal så jag fick svar på mina frågor. Har genom de fem år jag besökt Hör Stockholm träffat fler av deras medarbetare och alltid blivit bra bemött.

Annika D
Skrev om Hör Stockholm

Mycket vänlig och kompetent personal i Åkersberga där jag var. Upplevde att hon verkligen ansträngde sig för att få fram rätt hörapparat för just mitt behov.

Eva H
Skrev om Hör Stockholm

Skulle skaffa hörapparat för första gången och visste inte mycket. Fick en fantastisk hjälp av er medarbetare som vant lotsade mig igenom användning och skötsel av hörapparaterna. Fick precis den hjälp jag efterfrågade och fick dessutom ett otroligt vänligt bemötande.Att det dessutom blev billigare än förväntat var ju bara ytterligare ett plus. Hälsningar Eva Hellqvist

Ola L
Skrev om Hör Stockholm

Jag köpte hörapp. Fick proffsig hjälp att prova ut. Väldigt bra bemötande. Kan rekommendera hörab åkersberga! Ola.

LENA L
Skrev om Hör Stockholm

Enormt proffsig och trevlig personal! Mycket bra att de är leverantörsoberoende. Möjligheter att testa olika apparater. Måna om att man ska bli nöjd med resultatet! Kan verkligen rekommenderas.

Gunnar B
Skrev om Hör Stockholm

Ett utomordentligt trevligt bemötande. Kunnig person som löser alla problem. Man är glad när man går därifrån och hoppas nästan att man skall få något problem som ger en anledning att komma tillbaka!

Göran E
Skrev om Hör Stockholm

Jag ville veta vilka olika typer av hörapparater som fanns på marknaden. Hör informerade på ett bra sätt om de olika apparaternas skillnader i funktion. Jag har inhandlat ett par som är nya betr. funktion för mig men får mycket hjälp av företaget när det gäller handhavande för att få maximal funktion. Hör har även hjälpt till med den ekonomiska lösningen så att jag har erhållit de bidrag som jag har rätt att utnyttja. Så här långt är jag mycket nöjd med mina kontakter med Hör i Nacka

Bengt-erik J
Skrev om Hör Stockholm

Min första kontakt ang hörselproblem har sedan 2013 varit Audiomerna/Hörab/HörStockholm k Alceahuset. Åkersberga. Det har för mig varit en trygghet att under dessa år få möta den sakkunskap och vänliga bemötande som alltid lett till förbättrad hörsel och därmed också förbättrad närvaro. Vi är många som glädjer oss åt kloka val av utrustning, sakkunnig hjälp, tålamodsprövande hantering och en bättre livskvalitet,. Stort Tack till Marie och hrennes Kollegor vid Hör-Stockholm i Åkerdberga,. Bengt Johanssom

Bengt-erik J
Skrev om Hör Stockholm

Jag har från början köpt mina hörapparater från Hör Stockholm Alcea huset Åkersberga. Under dessa år har jag alltid kännt mig vara i goda händer med sakkunnigt och trevligt bemötande trots mina p.g.a. åldersskäl besvärliga och tålamodsprövande frågor. Den oro och förväntan som många gånger har funnits i mitt huvud (öron) har alltid bytts till gädje och tacksamhet att åter kunna höra och uppskatta vad livet erbjuder. Att Er personal marie m.fl. dessutom alltid följt upp och ställt upp med råd och tips i alla sammanhang...