Hör Stockholm

Hör Stockholm

HÖR Stockholm

Hos oss tas du emot av mycket kompetenta legitimerade audionomer.
Kika gärna in på vår hemsida för att få en presentation av dem!

Adress: Curanten, Smedjegatan 22, 13154 Nacka
Hemsida: www.hörsthlm.se
Telefon: 08-808020
Mail: kontakt@sthlmhorsel.se

Läs vad 69 kunder tycker om Hör Stockholm 2

2022-05-30 Insamlad av företaget
    Min tidigare hörapparat började bli dålig. Jag bokade tid hos HÖR och blev mycket trevligt och professionellt bemött.
    Att få den nya apparaten gjorde mig mer än glad. Att kunna svara utan att behöva ha högtalaren påslagen var ett stort plus vid resor t ex på buss. Att kunna gå omkring och tala i mobilen utan att hålla den är fantastiskt. Dessutom fick jag en dosa till teven så jag behöver inte alltid ha textade program
    2022-05-30 Insamlad av företaget
    Blev bemött på ett utmärkt sätt, nästan över förväntningarna.
    Jag testade och blev föreslagen en hörappat som i sin tur med
    tillbehör öppnade nya vyer.
    Jag är helnöjd.
    2022-02-03 Insamlad av företaget
    Vänligt o positivt.
    Hade inga speciella förväntningar annat än en förbättrad hörsel genom utprovning av bra hörapparater o genom ett mycket vänligt bemötande.
    2022-02-01 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och är mycket nöjd med allt hötapp. Heter M70-R båda två. Jag kommer att rekommendera er till vänner och bekanta Mvh Janne
  • 2022-01-14 Insamlad av företaget
    Ett mycket trevligt bemötande och duktiga på vad dom håller på med
    2022-01-14 Insamlad av företaget
    professionell hantering av mitt hörselproblem.
    trevligt bemötande med kunden i centrum.
    det var första gången så jag hade inga förväntningar utöver att få mitt hörselproblem åtgärdat.
    köpte Phonak Aude'o P50-R och är nöjd över bemötandet och professionalism.
    2022-01-14 Insamlad av företaget
    Trevlig personal. Höll avtalad tid. Seriös undersökning. Bra genomgång av produkterna.
    Jag köpte hörapparater som jag är nöjd med.
  • Eddy V
    2021-12-13 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött på ett pedagogiskt och professionellt sätt av den legitimerade audionomen.. Mina förväntningar infriades till 100 %. I samband med att jag skulle vaccineras mot covid-19 krävdes munskydd och min ena lilla oansenliga gamla hörapparat försvann. Jag köpte nya betydligt större hörapparater med flera funktioner, som jag är mycket nöjd med.
    2021-11-24 Insamlad av företaget
    Har inget att klaga på väl bemött av trevlig och kunnig personal
    2021-11-24 Insamlad av företaget
    Bra service och trevligt bemötande.
    2021-11-24 Insamlad av företaget
    Varit kund i 4 år. Snabbt att få tid, trevliga audionomer, bra service. Vid utbyte av mina gamla hörapparater fick jag förslag på en ny modell som kostade mindre än hälften av mina befintliga med uppladdningsbara batterier som håller ett helt dygn. Bra information och trevligt bemötande. Fullständigt nöjd med Hör Stockholm och mina nya apparater.
  • 2021-11-21 Insamlad av företaget
    Den audiolog jag träffade upplevde jag som mycket kompetent, professionell och hjälpsam. Mycket trevligt bemötande vid båda de tillfällen jag varit där så jag hoppas han blir kvar i Åkersberga
    2021-11-18 Insamlad av företaget
    Fick ett fantastiskt bemötande.
    Visste inte hur det skulle gå till men
    fick en tydlig instruktion och test för hörapparat.
    Man har varit väldigt serviceminded och trevliga under mina besök.
    2021-11-17 Insamlad av företaget
    Påläst medarbetare, kunde sin sak.
    Bra pedagog och lugn framtoning, inget stress,
    Mån om att jag förstod.
    Jag köpte mina första hörapparater.
    Bra att det var ett återbesök och vad som händer 1 år framåt.
    2021-11-10 Insamlad av företaget
    Man får av Hör Stockholm mycket klar och vägledande information om hörapparater och deras funktion. Dessutom sakkunnig hjälp vid utprovning av hörapparat. Resultatet mycket gott.
    2021-11-10 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande. Kände mig sedd och omhändertagen. Tyvärr är jag dock inte nöjd med utprovningen av hörapparaten. Den sitter inte bra.
    2021-11-08 Insamlad av företaget
    Jag fick ett mycket bra bemötande och de frågor jag hade
    besvarades på ett utmärkt sätt. Vid uppföljningen kunde jag
    få svar på det jag inte kom ihåg vid första träffen. Det jag fick
    hjälp med var hörapparater för bägge öronen
    2021-10-28 Insamlad av företaget
    Professionellt bemötande. Ville bara ha bättre hörapparater än mina gamla. Blev överraskad av hur tekniken gått framåt!
    2021-10-25 Insamlad av företaget
    Ett trevligt och professionellt bemötande. Jag skulle byta mina hörapparater och fick en utförlig genomgång av de olika val som fanns. Mycket kunnig personal så jag fick svar på mina frågor. Har genom de fem år jag besökt Hör Stockholm träffat fler av deras medarbetare och alltid blivit bra bemött.
    2021-10-22 Insamlad av företaget
    Mycket vänlig och kompetent personal i Åkersberga där jag var. Upplevde att hon verkligen ansträngde sig för att få fram rätt hörapparat för just mitt behov.
    2021-05-23 Insamlad av företaget
    Skulle skaffa hörapparat för första gången och visste inte mycket. Fick en fantastisk hjälp av er medarbetare som vant lotsade mig igenom användning och skötsel av hörapparaterna. Fick precis den hjälp jag efterfrågade och fick dessutom ett otroligt vänligt bemötande.Att det dessutom blev billigare än förväntat var ju bara ytterligare ett plus. Hälsningar Eva Hellqvist
    2021-05-21 Insamlad av företaget
    Jag köpte hörapp.
    Fick proffsig hjälp att prova ut.
    Väldigt bra bemötande.
    Kan rekommendera hörab åkersberga!
    Ola.
    2021-04-29 Spontant omdöme
    Enormt proffsig och trevlig personal! Mycket bra att de är leverantörsoberoende. Möjligheter att testa olika apparater. Måna om att man ska bli nöjd med resultatet! Kan verkligen rekommenderas.
  • Gunnar B
    2021-04-08 Insamlad av företaget
    Ett utomordentligt trevligt bemötande. Kunnig person som löser alla problem. Man är glad när man går därifrån och hoppas nästan att man skall få något problem som ger en anledning att komma tillbaka!
    2021-03-04 Insamlad av företaget
    Jag ville veta vilka olika typer av hörapparater som fanns på marknaden. Hör informerade på ett bra sätt om de olika apparaternas skillnader i funktion. Jag har inhandlat ett par som är nya betr. funktion för mig men får mycket hjälp av företaget när det gäller handhavande för att få maximal funktion.
    Hör har även hjälpt till med den ekonomiska lösningen så att jag har erhållit de bidrag som jag har rätt att utnyttja.
    Så här långt är jag mycket nöjd med mina kontakter med Hör i Nacka
  • 2021-03-03 Insamlad av företaget
    Min första kontakt ang hörselproblem har sedan 2013 varit Audiomerna/Hörab/HörStockholm k Alceahuset. Åkersberga.
    Det har för mig varit en trygghet att under dessa år få möta den sakkunskap och vänliga bemötande som alltid lett till förbättrad hörsel och därmed också förbättrad närvaro.
    Vi är många som glädjer oss åt kloka val av utrustning, sakkunnig hjälp, tålamodsprövande hantering och en bättre livskvalitet,.
    Stort Tack till Marie och hrennes
    Kollegor vid Hör-Stockholm i Åkerdberga,.
    Bengt Johanssom
  • 2021-03-01 Insamlad av företaget
    Jag har från början köpt mina hörapparater från Hör Stockholm
    Alcea huset Åkersberga. Under dessa år har jag alltid kännt mig vara i goda händer med sakkunnigt och trevligt bemötande trots
    mina p.g.a. åldersskäl besvärliga och tålamodsprövande frågor.
    Den oro och förväntan som många gånger har funnits i mitt huvud (öron) har alltid bytts till gädje och tacksamhet att åter
    kunna höra och uppskatta vad livet erbjuder.
    Att Er personal marie m.fl. dessutom alltid följt upp och ställt upp
    med råd och tips i alla sammanhang och på ett sakkunnigt sätt
    förstärker inte bara min hörsel utan även min trygghetskänsla.
    2021-01-22 Insamlad av företaget
    Skaffat hörapparater. Väl mottagen. Kunnig personal som förklarat på ett lätt sätt. Ett minus är att det är svårt att komma i kontakt med företaget vid behov
  • Björn B
    Ang nya hörapparater.
    Jag blev mycket bra bemött.
    Mina förväntningar levdes verkligen upp.
    Sammanfattningsvis var allt mycket bra.
  • 2021-01-22 Insamlad av företaget
    Alltid vänligt bemötande av proffsig personal.
    Zineb brinner för sitt jobb och är så duktig.

Jag hör så bra med mina nya hörapparater
    2021-01-22 Insamlad av företaget
    Jag har just fått hjälp med inköp och utprovning av en ny hörapparat på Hör Sthlm i Alceahuset Åkersberga. Audionomerna Marie Wirdeman och hennes kollega har varit ytterst vänliga och hjälpsamma och har på ett mycket pedagogiskt och kunnigt sätt provat ut och förklarat hur jag ska använda utrustningen.

Jag är mer än nöjd och kan verkligen varmt rekommendera Hör Sthlm.
    2021-01-20 Insamlad av företaget
    Nya hörapparater. Suveränt bemötande. Och en god informativt service.
    2020-12-16 Insamlad av företaget
    1 Höraparat
    2 toppen bra
    3 bättre än väntat.

Marie som hjälpte mig , va rädd om henne det är mitt betyg.Högsta.
    2020-12-16 Insamlad av företaget
    Hörapparater
    Mycket bra bemött
    Hade inga förväntningar men fick fantastisk hjälp som hjälper mig mkt i vardagen.

Zineb är fantastisk
  • Lena S
    2020-12-10 Insamlad av företaget
    Nya hörapparater och utprovning.
    Jag är 100 % nöjd med allt från början till slut.
    Således bemötande, kunskap, information, pris och teknik mm.
    Jag är så glad och tacksam över att jag av en ren slump hamnade hos företaget HÖR.
    /Lena
    2020-09-15 Insamlad av företaget
    De löste ett problem med hörapparaten.
    Mycket kompetenta o trevliga
    Det är en fröjd att komma till dem
    2020-09-15 Insamlad av företaget
    Very good service, excellent staff
  • 2020-08-14 Insamlad av företaget
    Jättetrevligt bemött av min audionom Zineb Slaoui, blev lyssnad på och hon hjälpte mig på bästa sätt.Tack! :)
    2020-04-24 Insamlad av företaget
    Hörselundersökning och sedan hörapparater.
    Mycket bra Zineb!
    Helt ok.
    Bra!
    2020-04-01 Insamlad av företaget
    Rekommenderar starkt! Jättebra bemötande 👌🏼
    2020-03-24 Insamlad av företaget
    Trots att jag kom på fel dag och fel tid så löste Zineb det med ett leende. Alltid nöjd efter jag varit där.
    2020-03-19 Insamlad av företaget
    Hör Stockholm vid Kungsträdgården är ett unikt hörcenter som förtjänar att bli känds över hela Stockhoöm om inte hela landet
    Orsak: här får man mer än en hörundersöknkng man får ett personlift engagemang som inte släpper för än jsg som kund känner mifg nöjd
    De har genlm egen analhs kommit fram till vad slm passssr bäst för varj hörsel fel och de kan motivers skma rekommendationer i detalj
    Som kund känner man sig supper trygg ocj i mitt fsl har jag fåtetr nytt liv specielt i den digitala värd vk lever i.
    Hörapparater som man kan svara i telefon med eller är kopplade till TV mm allt emkelt och fantastiskt och vafför inge lhssna till kristall klsr musin direkt i öronen
    2020-03-19 Insamlad av företaget
    Som vanligt snabb, väldigt kunnig hjälp när ngt strular.
    Zineb är alltid glad, trevlig o engagerad.
    Rekommenderas starkt.
    /Lasse
    2020-03-10 Insamlad av företaget
    Mycket bra som alltid. Zineb professionell och vänlig.
    2020-03-09 Insamlad av företaget
    Jag hade förlorat min hörsel nästan helt och sökte hjälp på Hör. Jag fick träffa både läkare och audionom väldigt fort. Nu har jag varit på Hör några gånger och personalen är alltid lika vänliga och hjälpsamma! Nu är jag med i livet igen med min nya hörapparat! 🤩 Special tack till "min" audionom Zineb!
    2020-03-05 Insamlad av företaget
    Hörapparat Phonak (Landstingets). HÖR, Stockholm.
    Audionom Ludvig Österdahl, mycket noggrann, sympatisk!
    Sammanfattning: Nöjd kund!
    👍🤓👌
    2020-02-27 Insamlad av företaget
    Jag fick hjälp med inställningar i min nya telefon.
    2020-02-13 Insamlad av företaget
    Ett proffsigt och härligt gäng! Kan inget annat än att ge dom en 5a i betyg.
    2020-02-05 Insamlad av företaget
    Mycket proffsigt. Rekommenderar gärna.
    Mvh Ingela Selin
  • 2019-12-20 Insamlad av företaget
    Phonax hörapparater.
    Jag är mycket mycket nöjd med Zineb på V Trädgårdsgatan.
    Hon är suverän i ALLT.
    Kunnig drivande beslutsam hjälpsam charmig i sitt gröna hår.
    Hon ordnar ALLT!
    Var rädd om Zineb.
    Jag har tidigare träffat många audionomer men ingen i hennes klass.
    I alla situationer har hon fixat det som vidförlust,snabb återkoppling vid problem.
    Jag rekommenderar henne starkt.