Alla kategorier Hotell Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Hotell Hellsten AB

Hotell Hellsten AB

Luntmakargatan 68B, 113 51 Stockholm — Visa karta

Gredelbyleden 138, 74171, KNIVSTA
Nova Park Conference
Magdalena S:
Vi fick ett mycket bra bemötande av personalen på Nova Park och servicen var otroligt bra. Det gjorde att våra konferensdagar blev väldigt l...

Läs vad 5 kunder tycker om Hotell Hellsten AB

• Andreas H
    Andreas H skrev om Hotell Hellsten AB
    Har haft äran att bo både i standardrum (om de nu kan gå under ett så "lågt" namn) samt sviter. Ägaren själv har inrett både hotell och rum, och det är verkligen något utöver det vanliga.

Influenser från Afrika skapar en speciell atmosfär!
    Personalen är verkligen trevlig, frukosten är kanon och läget är fenomenalt.
  • Deeped S
    Deeped S skrev om Hotell Hellsten AB
    Roligt hotell med skön feeling. Bra läge på Luntmakargatan bara ett par minuter från Hötorget.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Hotell Hellsten AB
    Mitt andra favorithotell i Stockholm (tillsammans med systerhotellet Rex rakt över gatan). Hellsten har en stark SoHo feeling och en trevlig bar där det ofta är Jazz-band som spelar. Ingen Scandic feeling här inte!
  • Lilla L
    Lilla L skrev om Hotell Hellsten AB
    Hotel Hellsten är så annorlunda mot andra hotell i Stockholm, skitmysigt och en riktigt bra personal. Frukosten där man får göra egna våfflor är också bra! Kan jag absolut rekommedera!
  • Camilla
    Camilla skrev om Hotell Hellsten AB
    Hotell Hellsten ligger lite off, men har en väldigt mysig hotellbar med stora skinnsoffor, trägolv och spännande möbler, tavlor, fotografier och skulpturer (allt inhandlat/fotat av herr Hellsten själv). På torsdagskvällarna brukar det vankas gratis live-jazz med både kända och okända artister. Det är riktigt trevligt att sjunka ner i någon av de stora skinnsofforna med ett glas rött. Dock är inte barmaten någon höjdare, käka innan du går dit.

Luntmakargatan 68B, 113 51 Stockholm