Alla kategorier Hotell Halland Halmstad Titus Tapas

Tylöhusvägen 28, 302 73 Halmstad — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Titus Tapas

• Fredrik E
    Fredrik E skrev om Bettans Bar
    Toppen! Fint hotell med bra service. Rummen är inte så spektakulära men badmöjligheterna är stora. Fin konst. Hit vill jag åka igen.
  • Tobias N
    Tobias N skrev om Bettans Bar
    Bra service , bra fest och riktigt bra läge vid stranden med många möjligheter till party. Framförallt vill jag rekomendera Bettans och deras sushi och underbart trevliga personal. Plus att man har en underbar utsikt över Tylösand och vattnet.
  • Alexandra  B
    Alexandra B skrev om Bettans Bar
    bra restauranger och helt underbar spaavdelning. smakar det så kostar det, men det är värt pengarna om man känner för att skämma bort sig! det finns bra paketerbjudanden, och har man en ledig dag mitt i veckan har de specialerbjudanden. jag och en kompis ska hit på en heldag i höst då vi ska få varsin helkroppsmassage, tillgång till spaavdelningen med bubbelbad och bastu och sedan unna oss en god middag på någon av restaurangerna. Passar alla som vill skämma bort sig lite extra!
  • Rasmus P
    Rasmus P skrev om Bettans Bar
    Var här med företaget en helg förra våren och måste säga att det var super! Otroligt välskött hotell med klockrent läge (havsutsikt och sandstrand precis utanför). Rummen är inte särskilt anmärkningsvärda men eftersom jag inte är den typen som vill ligga o dra mig inne på rummet så kvittar det för mig. Däremot är hotellet i övrigt super på alla sätt. Ordentliga och bra konferensrum, schysst bar och lounge avdelning (dansgolv, rolig och intressant kuriosa angående Per gessle och Roxette mm, biljard osv.) Men det som framförallt utmärker Hotel Tylösand är den fantastiska spaavdelningen med salt pooler, bastuavdelning, utomhuspool, bubbelpooler mm mm. Det finns även möjlighet att anmäla sig till diverse olika träningspass såsom boxning, spinning osv. Ett stort plus också till en riktigt riktigt bra frukostbuffé och bra restaurang med jättegod mat. Rekommenderas varmt!
    Linus P, Linus P gillar detta
  • Carin Y
    Carin Y skrev om Bettans Bar
    Har också konfererat på detta extraordinära hotell. Pianobar, strandpromenader, fantastiska middagar och slutligen en oslagbar spaavdelning. Rekommenderar varmt deras ansiktsbehandlingar. De gör underverk. DJ:n som spelade skivor där en kväll var lite dryg, men spelade till slut vår önskelåt efter mycket tjat. Tack vare att kvällen avslutades med Otis Redding, lyckades han inte dra ner betyget på vistelsen nämnvärt... Åk dit!
  • Linus P
    Linus P skrev om Bettans Bar
    Var på konferens här med företaget en helg. Det var fantastiskt bra! Deras nybyggda spa avdelning med saltvattenpoler var en ren njutning! De hade flera olika bassänger med olika temperaturer, söt/salt vatten, inne eller ute... Närheten till en av de finare stränderna i Sverige är ju inte heller fel! Maten som vi avnjöt på kvällarna var i toppklass! Jag gillade speciellt Per Gessles konstsamling runt om i hotellet, och alla priser/avslag han fått genom tiderna...
    Rasmus P, Carin Y, Robin A gillar detta
  • Melina G
    Melina G skrev om Bettans Bar
    Åkte hit på en romantisk weekend och det var verkligen en perfekt helg! Det finns både en avdelning med bubbelpooler som har lite mer rörelse och en där barn ej får vistas, där det ska vara tyst och avkopplande. Underbart ställe som har massor att erbjuda. Frukost, lunch och middag är utsökta här! Hotellet erbjuder även förstklassig service och har olika paketerbjudanden som man kan boka. Rekommenderas varmt!

Tylöhusvägen 28, 302 73 Halmstad