Husanalys Mitt

Ytterselö - Tuna, 645 97 Stallarholmen — Visa karta

5.0 i betyg av av 3 omdömen

Husanalys Mitt arbetar med olika typer av byggnadsbesiktningar, underhållsplaner, energideklarationer och analyser/mätningar.

Läs vad 3 kunder tycker om Husanalys Mitt

• 2020-01-21

Isabella Rut I M skrev om Husanalys Mitt
    Vi anlitade Lars till en husbesiktning i höstas. Mycket noggrann och kunnig. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Dryft
    5.0 / 5 i betyg — 42 omdömen
    Badge2019
    "Hej Jag anlitade bolaget Källden och Granath AB till att vara min Kvalitetsansvarig när jag skulle bygga mitt hus. Samarbetet har fungera"
  • 2014-06-12

Blomman skrev om Husanalys Mitt
    Jag anlitade Lasse för överlåtelsebesiktning och kan varmt rekommendera honom. Kunnig, noggrann, serviceminded och vänlig. Gav dessutom en mängd tips på möjliga förbättringar jag kunde göra. Läs mer
  • Joakim B

2014-04-13

Joakim B skrev om Husanalys Mitt
    Vi köpte nyligen ett hus och anlitade Husanalys MItt för en överlåtelsebesiktning. Jag är mycket nöjd med denna tjänst! Dels gjordes några anmärkningar som jag som lekman inte hade upptäckt eller tänkt på, dels - och här är den stora vinningen tycker jag - så fick jag en grundlig genomgång av det hus vi precis köpt. Detta gör att jag redan innan ha flyttat in har en tämligen god bild av huset. Lasse ger ett väldigt professionellt intryck och jag skulle personligen rekommendera alla mina vänner att anlita honom! Läs mer
    Noel H gillar detta