Alla kategorier Mataffär Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet ICA Gärdet Rökubbsgatan

ICA Gärdet Rökubbsgatan

Rökubbsgatan 4, 115 59 Stockholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om ICA Gärdet Rökubbsgatan

• Jeanette R
    Jeanette R skrev om ICA Gärdet Rökubbsgatan
    Superbra öppettider och personalen är alltid så trevlig, man känner sig välkommen. Det är ett stort sortiment av allt möjligt. Nybakat bröd varje dag, fräsch grönsaksavdelning.
  • Frida P
    Frida P skrev om ICA Gärdet Rökubbsgatan
    Personalen är nästan alltid otrevlig. En kväll när jag skulle handla ropade kassörskan åt sin kollega "Blockera dörren så hon inte kommer in!". Kollegan hånskrattade mig därefter rakt i ansiktet. Jag kan säga att jag vände i dörren och aldrig tänker återvända. Det var droppen.

Priserna är mycket höga, sortimentet är dåligt och vissa veckor finns inte ens de rabatterade varorna i hyllorna. På vintern har jag till på köpet sett två stora råttor i butiken.

Nej, gå ner till Ica Värtan i stället. Där är utbudet bra och personalen alltid trevlig!
  • staffan h
    staffan h skrev om ICA Gärdet Rökubbsgatan
    köpte sallad med pasta ur deras delibar, kostade 189,00Kr/kg, köpte 0,380kg och det kostade 71,82Kr totalt... va? ungefär som fint kött kilopris... Deras lösviktsgodis är galet dyrt också, en påse jag köpt en gång kostade runt 70Kr med... en sådan där normal pappersgodispåse. Deras grillkyckling är aldrig färdiggrillad heller, jag har köpt den ca 3 gånger nu och tänker inte försöka igen, när jag påpekade detta så brydde dom sig inte. För övrigt måste jag säga att det är konstigt att personalen maximalt säger "Hej" till en om man har tur... Varför inte vara lite trevlig? Vad kostar det? Mat till dyrt pris och torr personal, dock väldigt bra att dom har en bankomat inne i butiken :)
  • Johannes W
    Johannes W skrev om ICA Gärdet Rökubbsgatan
    urusel butik....urk....skitigt..dåligt sortiment...otroligt dyrt...hur kan folk handla där?
  • Larsa B
    Larsa B skrev om ICA Gärdet Rökubbsgatan
    Flickan i kassan var kortfattad och spydig, utan att hälsa på mig och varken säga vilket pris jag skulle betala för dom dyra varor jag valt, utan antog att jag skulle förstå det på egen hand!?

Jag har upplevt liknande bemötande och nonchalans, dock var det i Ukraina på 80-talet!!?

Varorna jag köpt visade sig även vara gamla rent utav otjänliga som livsmedel.

VARNING!! Handla här på egen risk...
  • Erik
    Erik skrev om ICA Gärdet Rökubbsgatan
    Dyraste matbutiken enligt Metro tidningen, det stämmer mycket väl. Ica Gärdet utnyttjar pensionärer och studenter som inte har möjlighet att handla någon annanstans. Det är alltid trångt, alltid kö i deras enda öppna kassa, oavsett hur mycket folk som finns i butiken. Personalen är ohövlig.

Rökubbsgatan 4, 115 59 Stockholm