Alla kategorier Mataffär Skåne Vellinge ICA Kvantum Toppen

Kungstorpsvägen 8B, 236 32 Höllviken — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om ICA Kvantum Toppen

• Jenny A
    Jenny A skrev om ICA Kvantum Toppen
    På ICA Toppen finns allt och lite till. Det är en perfekt butik i ett semesterlandskap som väljer sortiment efter årstid och "tryck från turister". En stor butik i halvstort format.
  • Jonathan K
    Jonathan K skrev om ICA Kvantum Toppen
    Riktigt bra butik med väldigt kunnig personal. Väldigt stor affär med stor frukt och gröntavdelning, stor och välfylld delikatess enormt utbud med ca 28 000 artiklar. här finns allt helt enkelt.
  • Ami H
    Ami H skrev om ICA Kvantum Toppen
    Detta är en ICA affär med ett stort utbud och en välfylld delikatessdisk. Affären är överskådlig och lätt att ta sig runt i. Det är fräscht och snyggt.
    Här huserar också en fiskaffär i affären med ett stort och bra sortiment. Mest uppskattar jag dock den generösa och välsorterade grönsaksavdelningen med färska grönsaker. Uppskattar att jag slipper stå och plocka bland mosiga tomater eller halvruttna apelsiner.
    Det är stundtals mycket folk här och köerna känns emellanåt milslånga. Det har hänt mer än en gång att jag lagt mina varor och helt enkelt gått min väg.

Kungstorpsvägen 8B, 236 32 Höllviken