Alla kategorier Mataffär Stockholms län Järfälla ICA Kvantum Viksjö

Viksjö Centrum, 175 45 Järfälla — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om ICA Kvantum Viksjö

• Johnn W
    Johnn W skrev om ICA Kvantum Viksjö
    Helt ok affär men inte lika bra som tex ICA Maxi i Solna eller City Gross i Bromma. Bra delikatess sortiment samt ren och fräsh butik. Lite störande att de inte har självscanningskassor och att det är ganska trångt mellan raderna.
  • David
    David skrev om ICA Kvantum Viksjö
    Jag ska vara helt ärlig, jag har handlat på ICA Viksjö i MÅNGA år, men jag har börjat inse vilken dålig butik det egentligen är, dåligt med parkering, mycket magert sortiment, butiken är för liten för sitt eget bästa, har mer och mer börjat åka en bit för att handla, till tex coop vinsta, eller hemköp i stäket, där man kan välja på 6 olika sorters vitlöksbaguette ist för 1, 7 sorters ketchup ist för 2, fullt sortiment av tex findus färdigrätter, jag kan hålla på i en evighet, men jag är rädd att ICA Viksjö i fortsättningen bara får tillgodose mig med små impulsköp, tex 1 liter mjölk då och då tack vare att jag bor nära. ett plus dock för att det oftast är korta köer till kassan!
  • Thomas K
    Thomas K skrev om ICA Kvantum Viksjö
    Rent och fräscht. Trevlig personal. Fantastiskt sortiment av färsk lokalt lagad mat, delikatesser och bakat bröd. Frukt & Grönt-avdelningen är ett föredöme! Mitt första-val vid matinköp.
  • Anna B
    Anna B skrev om ICA Kvantum Viksjö
    Galmla goda ICA Viksjö är en mycket fin och fräsch butik verkligen har lyckats upprätthålla sitt goda rykte under många år.. barnvänligt, välorganiserat och bra service.
  • Martin N
    Martin N skrev om ICA Kvantum Viksjö
    Stor och välsorterad livsmedelsbutik som även har godbitar för finsmakaren. Ligger centralt i viksjö med ett systembolag näst intill. Parkeringsplatserna är dock lite dåligt upplagda och kan vara ett problem när trycket är högt.

Viksjö Centrum, 175 45 Järfälla