Ica Maxi

3.7 i betyg av av 6 omdömen

Läs vad 6 kunder tycker om Ica Maxi

• 2019-12-09

TOBIAS O skrev om Ica Maxi
    Har precis (22:30) fått en leverans på en matkasse som ska komma mellan 17-21. Har inte fått någon som helst information om förseningen utan själv fått ringa upp kundtjänst för att ta reda på det. Tidigare brukade man få ett sms där man kunde följa sin leverans men de senaste 3 leveranserna har inget sådant sms kommit.

Värst av allt är dock att vi enbart fått ~en tredjedel av de varor som ingår i matkassen...

Kundtjänst har givetvis redan stängt (för vem jobbar efter 10 förutom era kunder som behöver vänta på leveranser?) men kommer ändå bara hänvisas runt.
    ICAS kundtjänst hänvisar till butiken som hänvisar till företaget som kör ut varorna som i sin tur hänvisar tillbaka till butiken... förra gången (11/11) det strulade tog det 3 dygn innan någon tog tag i ärendet.

Då var leveransen för kall så alla färska varor som mynta och gurka hade fryst sönder, då fick vi ersättning motsvarande 2 matkassar, den här gånger krävs det mer än så... Läs mer
  • 2014-06-19

Jan Erik L skrev om Ica Maxi
    Tråkigt utbud, men trevlig personal och bra priser. Läs mer
  • 2012-04-24

Pzmec skrev om Ica Maxi
    En eloge till den trevliga personalen i charken! Jag köpte paj och skinka och det var kanon! Läs mer
  • Jay W

2012-01-18

Jay W skrev om Ica Maxi
    Jag är väldigt nöjd med stormarknaden i Solna. Alltid bra erbjudanden och konkuranskraftiga priser.
    Lite trist då de tog bort bussarna som gick förbi, nu måste jag knalla till centrum med tunga kassar. Läs mer
  • Bitte S

2011-12-27

Bitte S skrev om Ica Maxi
    Min nya favoritbutik när det gäller livsmedel! Fräscha varor och enormt utbud. En riktig stormarknad med allt vad det innebär av brett sortiment.
    Inte så stora delikatessdiskar, men de fungerar. Härliga provsmakningar gör ganska mycket extra för trivseln. Rent, fräscht, bra ordning och trevligt bemötande från personalen.
    Det går snabbt i kassorna även vid rusningstid. Utmärkt och gratis parkering, vilket är nog så viktigt.

ICA Maxi Solna har bra priser, som faktiskt ligger en aning lägre på mina favoritvaror än andra stormarknader i Brommatrakten.
    ICA Maxi Solna är väl värd den lilla omvägen! Läs mer
  • 2009-03-16

Fredrik M skrev om Ica Maxi
    På Solna stormarknad har dom verkligen ALLT! Det är hjälpsam personal och bra priser. Dock så kunde det vara lite bättre skyltat... : ) Läs mer