Alla kategorier Mataffär Stockholms län Solna Ica Maxi

Svetsarvägen 18, 171 41 Solna — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Ica Maxi

• Jan Erik L
    Jan Erik L skrev om Ica Maxi
    Tråkigt utbud, men trevlig personal och bra priser.
  • Pzmec
    Pzmec skrev om Ica Maxi
    En eloge till den trevliga personalen i charken! Jag köpte paj och skinka och det var kanon!
  • Jay W
    Jay W skrev om Ica Maxi
    Jag är väldigt nöjd med stormarknaden i Solna. Alltid bra erbjudanden och konkuranskraftiga priser.
    Lite trist då de tog bort bussarna som gick förbi, nu måste jag knalla till centrum med tunga kassar.
  • Bitte S
    Bitte S skrev om Ica Maxi
    Min nya favoritbutik när det gäller livsmedel! Fräscha varor och enormt utbud. En riktig stormarknad med allt vad det innebär av brett sortiment.
    Inte så stora delikatessdiskar, men de fungerar. Härliga provsmakningar gör ganska mycket extra för trivseln. Rent, fräscht, bra ordning och trevligt bemötande från personalen.
    Det går snabbt i kassorna även vid rusningstid. Utmärkt och gratis parkering, vilket är nog så viktigt.

ICA Maxi Solna har bra priser, som faktiskt ligger en aning lägre på mina favoritvaror än andra stormarknader i Brommatrakten.
    ICA Maxi Solna är väl värd den lilla omvägen!
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Ica Maxi
    På Solna stormarknad har dom verkligen ALLT! Det är hjälpsam personal och bra priser. Dock så kunde det vara lite bättre skyltat... : )

Svetsarvägen 18, 171 41 Solna