Ica Maxi Special AB

3.5

4 omdömen om Ica Maxi Special AB

ANDREAS N
Skrev om Ica Maxi Special AB

Inte alls något vidare. Handlar på City gross Bromma istället som ligger 5 minuter med buss från Ica Maxi (blå buss 176), där dom har betydligt bättre erbjudanden och lägre priser överlag. Ica Maxi är inte en billig butik, de hade mycket lägre priser förut. Dessutom har jag inget förtroende för Ica Maxi längre efter att det kom fram att dom märker om gammal köttfärs!

Walter S
Skrev om Ica Maxi Special AB

Riktigt stor Ica Maxi, trodde knappt det var sant när jag gick in :) Det är som ett varuhus, nej en hel stad där inne! Du kommer att hitta vad du söker och inte betala överpris för det. Det enda jag kan säga som är knepigt, är att som förstagångskund var det väl inte helt lätt att hitta där inne, med tanke på ställets storlek och pga jag inte märkte något mönster eller flyt för olika varor. Men storhandla gärna när du har tid avsatt för ändamålet och var inte stressad som jag var :) Ica Maxi i Solna är bland de billigaste...

Elina E
Skrev om Ica Maxi Special AB

Kanonbra stor matvarubutik med kanonbraparkering under. Här kan du hitta allt du behöver när du ska handla såväl mat och även annat till hemmet. Butiken är väldigt stor och har otroligt utbud. Hit åker vi titt som tätt och handlar när vi ska storhandla med familjen.

Joakim B
Skrev om Ica Maxi Special AB

Här storhandlar vi. Och vi gör det för att det är inomhusgarage med 15 meter till rulltrappan, fräscha lokaler med breda gångar, bra sortiment. Oavsett om de spelar fotboll eller inte med köttfärsen så tror jag inte det är unikt för Ica Maxi ändå. Det ser värre ut för våra naiva ögon än vad det egentligen är. Det är ju givetvis bra att det kommer fram om det har svinats, men jag är inte så brydd ändå.