Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Ica Maxi Stormarknad Lindhagen

Ica Maxi Stormarknad Lindhagen

Lindhagensgatan 118, 112 51 Stockholm — Visa karta

Ica Maxi på Kungsholmen är den största butiken av sitt slag i Sverige. Butiken är I två plan och erbjuder bla. nybakat bröd från eget Bageri. Våra avdelningar Catering, Fisk, Delikatess, Kött och Frukt & Grönt har ett utbud som är lite utöver det vanliga.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:
Öppet just nu
Mån-Sön: 08:00-22:00

Läs vad 6 kunder tycker om Ica Maxi Stormarknad Lindhagen

• Adam S
    Adam S skrev om Ica Maxi Stormarknad Lindhagen
    Grymt bra bemötande från personal och bred sortiment på varor.
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Ica Maxi Stormarknad Lindhagen
    Bra butik förutom den sega delikatessdisken. Det har hänt mer än en gång att jag tröttnat på att vänta på att få hjälp. Jag har vid ett flertal tillfällen lämnat tillbaka övriga varor och småförbannad åkt vidare till Matpressen i Marieberg, Ica Maxi i Sundbyberg eller Ica Kvantum i Liljeholmen. Visst, jag kan köpa att det är lång väntetid när det är mycket folk i butiken, men alltför ofta beror det på nonchalant personal.
    Med tanke på alla övergivna köplatser verkar det vara fler än jag som ger upp.
  • Björn W
    Björn W skrev om Ica Maxi Stormarknad Lindhagen
    Väldigt fräscht, enormt utbud, som alltid lite knepigt första rundorna på en stormarknad, men ändå väl planerat. Har inte gjort några djuplodade prisjämförelser, med jag tror att det är OK prismässigt.
    Summa summarum en bra stormarknad som ju faktiskt ligger bra till både om man åker kommunalt eller är bilburen.
    Jakob J gillar detta
  • Anna
    Anna skrev om Ica Maxi Stormarknad Lindhagen
    Bra service! Duktiga på att hålla ordning!
  • Ludwig E
    Ludwig E skrev om Ica Maxi Stormarknad Lindhagen
    Bästa affären på långt avstånd för mig. Jag tar med mig två eller tre gånger så mycket mat därifrån jämfört med närmare coop kristineberg, för samma pengar.
  • Robert T
    Robert T skrev om Ica Maxi Stormarknad Lindhagen
    Helt OK priser för att ligga nära innerstaden. Kunde ha lite bättre sortiment på bröd, kött, fisk & ost. Positivt nu att de öppnat charkdisk som skapat ett bättre sortiment. Mitt förstaval av matbutikerna som ligger centralt. Mkt fräscht och bra!

Lindhagensgatan 118, 112 51 Stockholm