ICA Nära

Karlaplan 10, 115 20 Stockholm — Visa karta

Vi vill göra varje dag lite enklare för dig som är kund hos oss, och därför är vi måna om att du ska få ett personligt bemötande, bra färskvaror och ett anpassat och prisvärt sortiment.

Läs vad 6 kunder tycker om ICA Nära

• carl p
    carl p skrev om ICA Nära
    Stort och varierande sortiment för att vara en så liten kvartersbutik. Alltid på allerten att öppna nya kassor om köerna börjar bli längre än fyra kunder. Fantastiska öppettider 08-23 varje dag! Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om ICA Nära
    Den här butiken överraskar - positivt. Trångt igångarna, men glatt humör på kunderna och personalen och ett förvånansvärt bra utbud. Grönsakerna håller bra kvalitet, så även den manuella kött- och fiskdisken. Prismässigt hållar man lägre nivå än Sabis och Ica Nära i Fältöversten. Läs mer
  • Björn R
    Björn R skrev om ICA Nära
    Fantastiskt bra öppettider och fin kött- och fiskchark med färska råvaror. Börjar även få in mer ekologiskt, vilket är positivt. Dyrt, så klart, men ändå mycket billigare än exempelvis Sabis i Fältan. Läs mer
  • Christian M
    Christian M skrev om ICA Nära
    Betydligt bättre och mer gemytligt än ICA Banér. Trots liten storlek bra planerad och faktiskt trevlig personal. Bra öppettider också. För att nå hela vägen fram krävs dock ett lite mer spännande sortiment, tycker de kunde ta in fler och mer spänannde udda varor. Läs mer
  • David H
    David H skrev om ICA Nära
    Jämfört med närliggande ICA Banér är detta en helt fantastisk matbutik men faktiskt är den inte mer än okej. Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om ICA Nära
    Tråkig mathandel blir till en fröjd på ica karlaplan. Här kan man faktiskt hitta allt. Läs mer