ICA Supermarket Möllevången

4.1

7 omdömen om ICA Supermarket Möllevången

Manni Lars-Åke H
Skrev om Möllevångshallen AB - Ica Supermarket

du tjej (glasögon) som satt i kassan sen kväll den 22/11 ska ha blomster för ditt bemötande.. Du BRYDDE dig bl a att fråga om frukten var ekologisk.. Självklart ?? Absolut INTE. Har t ex fått en apelsin debiterad som en kronärtskocka... levererat med en attityd from hell. En avkomma till alla SURDEGARS moder ? Skulle behöva en flat lusing...? Men inte du, du ska ha en bukett rosor. Tack ! https://rainbowrose.co.uk/wp-content/uploads/nc/catalog/60-Blue-Roses-6.JPG

Sara T
Skrev om ICA Supermarket Möllevången

Jag anser att det är den absolut bästa mataffär jag handlat i. De har otroligt billiga "klipp" varje dag och ofta får de in partier på bl.anaturbeteskött som de säljer riktigt billigt. Mycket trevlig personal, 3 chefer som är oerhört tillmötesgående. Behöver man något som de inte har tar de gärna in varan åt en. Deras minus är att affären har en liten yta och därför är det inte möjligt för dom med jättestort sortiment men det kompenseras av att nästan alla varor är minst ett par kr billigare än alla andra mataffärer jag varit på.

Margit W
Skrev om ICA Supermarket Möllevången

Mycket trevligt bemötande från personalen! Man ser alltid till att kassor öppnas vid köer! Det negativa är att man saknar vissa vanliga varor och när något är slut så dröjer det innan hyllan fylls på!Lokalen är något tråkig, men så länge det är bra priser så överser man detta! Tummen upp för personalen!

Caroline N
Skrev om ICA Supermarket Möllevången

bemötandet är bra på ica möllan, men deras sortiment är sådär. dehar ingen hylla med utländska varor (om man bortser från hyllan med nudlarna och indiska currymixen) och det är ofta jag fått cykla bort till ica söder för att få tag på det jag vill ha. annars är det en fräsch butik med trevlig personal. men de borde kanske se över hur de placerar sina varor, ibland kan jag gå runt hur många ggr som helst innan jag hittar de jag söker, när jag annars brukar hitta det jag letar efter direkt. trots allt, är jag faktiskt stammis där, så SÅ illa är det faktiskt inte! :)

Does H
Skrev om ICA Supermarket Möllevången

Mycket trevlig butik, med trelig personal och fräsh frukt-och gröntavdelning!

Felix H
Skrev om ICA Supermarket Möllevången

Skiljer sig inte så mycket från andra ica-butiker. Helt okej, men det blir ofta långa köer till kassan.

Johanna L
Skrev om ICA Supermarket Möllevången

En lite mindre ICA butik som trots det är relativt välsorterad. Söker man efter valiga märke/produkter kan man ofta finna det här. Upplever det fräscht vid avdelningen frukt/grönsaker. Detta är något jag anser viktigt och som brister i ett skrämmande stort antal butiker. Affären verkar fylla på sitt sortiment dåligt/sällan i vissa fall. Jag har vid några tillfällen letat efter samma sak et par veckor i rad och mötts av "Tomt på hyllan" varje gång, ett minus. I helhet värd att rekomendera "4/5 recos"

Kerstin A och Kerstin A gillar detta