Installationspartnern i Syd AB

Installationspartnern i Syd AB

www.ipsyd.se
  • Badge2023

Välkommen till din elektriker i Malmö! Installationspartnern i Syd AB är behöriga elektriker med ett omfattande hållbarhets- och kvalitetstänk. Vi utför elektriska installationer och finns även tillgängliga vid akuta ärenden. Vi utför våra arbeten med stor noggrannhet och medvetenhet. Några av de tjänster vi utför är nödbelysningsanläggning,...

27 omdömen om Installationspartnern i Syd AB

Robert E
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Fixat installation som utlovat, bra slutresultat. Vi är nöjda.

George G
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Ett bra arbete med kvalitet och med ett kundvänligt bemötande vid inkoppling av solpaneler.

Jesper K
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Bra och kommunikativ installatör. Trevlig, bra bemötande och snygg installation av allt. Plus i kanten att jag kunde kontakta hen för snabba frågor om solpanelerna. 10/10 skulle rekommendera vidare.

Thomas L
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Allt ser bra ut, inget att anmärka på Väntar nu på att anläggningen ska startas upp Så vi ser att allt fungerar

Bengt W
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Utmärkt jobb, bra dialog om hur det skulle utföras. Det enda som kan bli något bättre är hur tiden bestäms och när någon faktiskt dyker upp.

Ragnhild S
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Snabb och korrekt installation av växelriktare/solceller.Trevligt bemötande

Mats E
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Väldigt proffsigt och trevligt bemötande, trots lite leverans försening från solcellsföretaget. Svarar direkt när jag ringt eller textat även på udda tider. Kan varmt rekommendera detta företag!

Benjamin G
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Jag anlitade Installationspartner syd för nytt elskåp + solpaneler och är mycket nöjd. De hade gott bemötande och var tydliga på förhand vad som ingick i priset och vad jag kan/bör göra själv för att få ner slutpriset. Ofta drabbas man av "överraskningar" i extra kostnader men inte hos dem. Att kunna ha en öppen dialog och bolla ideer värdesätter jag högt och det kunde jag hos dem.

Dag G
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Mattias får högsta betyg, till skillnad från hans uppdragsgivare PPAM. Detta företag skall undvikas till varje pris - dyrt och dåligt .

Håkan R
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Fick snabb och personlig återkoppling vid alla mina problem och frågor

Gunnar C
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Bra - trevlig tekniker som kom besök!

Henrik B
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Snabb och snygg installation. Lyhörda för kundens önskemål. Kan starkt rekommendera Installationspartnern i Syd AB.

Rickard U
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Bra service kommunikativa håller tider som utlovats

Hej Rckard, Tack för omdömet och de fina orden,

Christoffer Stefan R
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Hej fantastiskt bemötande av alla inblandade I försäljning och montering. De uppfyllde alla mina förväntningar med Snabb leverans av offerten samt material och montering. Det var genomgående bemötandet och deras kompetens. Solsel anläggning med batteri. Stefan

Qui T
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Jag hade haft solpaneler i 2år och bestämde mig för att utöka 25 st till som var nyare effektivare än mina befintliga. Anlitade Installationspartnern syd. Väldigt trevliga och duktiga killar som utförde jobbet snabbt och smidigt. Snabbare än jag förväntade mig. Panelerna var snyggt och jämnt uppsatta. Nu funkar de perfekt och producerar mer el än de första jag hade:) Supernöjd! /Quu

Fares M
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Hej! Jag vill starkt rekommendera Installationspartnern i Syd AB för alla som överväger solcellinstallation. Min upplevelse med dem har varit otroligt positiv. Från första kontakt till färdig installation har de visat enastående professionalism och expertis. Installationsprocessen var smidig och effektiv. Teamet från Installationspartnern i Syd AB arbetade noggrant och säkerställde att varje steg genomfördes på bästa möjliga sätt. De svarade tålmodigt på alla mina frågor och gav mig värdefull information om solcellernas...

Ulf K
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Trevliga killar som arbetade med uppsättningen av solcellerna, städade undan allt överblivet material. Fick hjälp med uppkopplingen till Eon och att hämta hem appen på telefonen, information om hur det fungerar. Mycket nöjd med allt.

Richard K

Solcellsinstallation Gjorde vad som utlovats Fixa ansökningar mm Smidigt

Tack så hjärtligt Richard 🙏🏼

Helena R
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Vi är super nöjda med vår installation av solpaneler. Allt, från beställning till installation har skötts proffesionellt och över förväntningar. Företaget har varit tillgänglig och hanterat alla frågor snabbt och smidigt. Fem av fem stjärnor från oss ⭐️

Svar från Installationspartnern i Syd AB

Fantastiska kunder med hjärtat på rätt plats, kan inget annat än lyckas med min installation 🌞

Gösta G
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Väldigt trevligt och informativt besök Jag har varit irriterad på PPAM efter 5 månaders försening och med dåliga ursäkter Då kändes det extra bra med elektrikern Mattias som kom när han skulle och gjorde ett bra jobb.Dessutom upptäckte han att JM slarvat och gjort en felaktig anslutning i elskåpet. Han har svarat direkt eller ringt upp senare när jag ringt honom. Supertrevlig och professionell! Gösta

Tusen tack Gösta, önskar vi kick kontakt långt tidigare. Allt gott, Mattias

Viveca C
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Mkt bra bemötande samt skickligt installationarbete.

Tusen tack Viveca, hoppas på soliga höstdagar :)🙏🏼

Olle B
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Mattis på Installationspartner i Syd har ett trevligt och proffesionellt bemötande som inger ett stort förtroende, man har snabb leverans av solcellerna/installation och ser till att inkopplings tiden hos nätbolaget sker på ett smidigt och snabbt sätt.

Ulf N
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Glada och trevliga elektriker som gjorde ett snyggt arbete ( jag är petimeter) . Jag sätter stor vikt på man blir bemött av alla typer av hantverkare. Detta företaget har inget att skämmas för 👍👍👍👍👍

Kenth A
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Köpte en solcellsinstallation av PPAM i Linköping och deras medverkan var oerhört inkompetent och bristfällig då de inte en enda gång hörde av sig och redogjorde för strul o försening o materialbrist. Jag fick hela tiden ligga på o initiera . Ibland rena felaktigheter fick jag info om. Den enda gången de hörde av sig snabbt var när de skickade fakturan, ,vilken jag bestred då anläggningen var långt ifrån klar o fungerade..Betyg minus 0. Nu till räddningen dvs Installationsteamet där såväl elektriker och montagegänget gjorde...

Marcus N
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Efter att inte ha fått en laddare till min Hybridbil att fungera så kontaktade jag IS AB. Bra service, snabb respons. Till detta så kom delägaren Mattias till mig en söndag och felsökte. Då han inte hittade något lösning med befintliga laddaren så bytte han helt sonika ut laddaren och reklamerade den gamla. Fantastiks service med ett leende på läpparna. Jag kan verkligen rekommendera denna firman då han även monterade min solcells anläggning! Mvh Marcus

Sebastian J
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Bra service, bra bemötande. Allt flöt på som förväntat

Nils W
Skrev om Installationspartnern i Syd AB

Jag blev bemött på allra bästa sätt med vänlighet förtroende och kunskap. Allt fungerar perfekt med solcellerna. TOPPEN BRA.