Interior Studio

Interior Studio

42 omdömen om Interior Studio

Daria T
Wrote about Interior Studio

Vi är väldigt nöjda med Interior Studio! De visade hela potentialen av våran lagenhet med stylingen - gjorde lagenheten mysig, ljus och rymlig! Rekommenderas varmt!

Ehsan Y
Wrote about Interior Studio

Väldigt nöjd med Interior Studio och Parvins styling av min lägenhet! Stort tack!

Johan Martin L
Wrote about Interior Studio

Fint stylat och bilderna blev jättebra. Försäljningen gick toppen!

AZAM V
Wrote about Interior Studio

Mycket bra styling som gör hemmet väldigt fint och hemtrevligt både med egna artiklar och kundens egna produkter. Parvin är lyhörd, snabb och professionell. Hon bryr sig verkligen om vad hon gör och hur hon gör. Rekommenderas starkt.

Azadeh K
Wrote about Interior Studio

Vi var så nöjda med stilen. Parvin gjorde ett bra jobb att även vår mäklare blev imponerad av hennes sätt att styla. Jag skulle rekommendera detta företag.

ELLINOR N
Wrote about Interior Studio

Jag är så nöjd med Parvin och hennes styling av min lägenhet! Försäljningen gick snabbt och smidigt tack vare hennes arbete. Många spekulanter var hänförda över hur fint det var på visningen.

MALIHEH S
Wrote about Interior Studio

Parvin är effektiv, lättillgänglig och driven! Lägenheten blev superfin och försäljningen gick jättebra! Högsta betyg!!! Rekommenderar varmt!!

MALIHEH S gillar detta
SARA U
Wrote about Interior Studio

I can wholeheartedly recommend Interior Studio. Parvin was professional, accommodating and super efficient. We could not be happier with the service!

LINDA K
Wrote about Interior Studio

Jätte fint utförande. Grymt snabb o bra service

MARJAN N
Wrote about Interior Studio

Parvin är den bästa stylisten som har koll på alla detaljer. Jag rekommenderar henne om du vill ha allt perfekt.

Erik Hjalmar L
Wrote about Interior Studio

Jättefin styling o allt funkade perfekt. Rekommenderar Parvin.

FREDRIK T
Wrote about Interior Studio

Supernöjd! Jag sparade massor av tid och energi och lägenheten blev finare än jag någonsin kunde ha gjort den själv.

EVA B
Wrote about Interior Studio

Parvin lyssnade in och gjorde ett grymt arbete. Vi var väldigt nöjda med hennes styling. Vi rekommenderar henne starkt.

Ellen Elisabet J
Wrote about Interior Studio

Fick ett väldigt fint lyft av lägenheten inför försäljning! Blandade grunden av lägenheten med möblemang med tillskott av sina egna inredningsdetaljer på ett väldigt smakfullt sätt. Parvin var tydlig i sin plan och i sitt utförande och jag var mycket nöjd med tjänsten. Stort tack!

EMILIE MARIE LOUISE D
Wrote about Interior Studio

Vi anlitade Parvin och Interior Studio för styling av vår fyrarummare inför fotografering och försäljning, och fick riktigt bra, skräddarsydd hjälp. Vi har en del mörka färgval i vårt hem, och med ganska få, väl utvalda, detaljer i form av exempelvis textilier och vaser lyckades Parvin ändra känslan i lägenheten högst påtagligt. Det såg luftigare och lyxigare ut efter stylingen, kärnan av det som var vårt var bevarat men trivseln hade ökat och allt gick bättre ihop estetiskt. Vi är imponerade av hur Parvin kunde plocka...

MOHIT N
Wrote about Interior Studio

Inga problem att ge Interior Studio en 5:a. Ingenjörer som är metodiska och effektiva är värdefulla. Men ingenjörer som har känsla för design, kommunikation och en behaglig ledarkänsla kan inte beskrivas på annat vis än fullträff. Vi har använt Interior Studio för försäljning, tar hjälp nu för inredningen av våran framtida boende men det slutar inte där, då även min bror har tagit hjälp och min mor kommer också att göra det. En bra slutlig resultat med tydlig vision (och utbildningen i design som man får) baserad på dina egna preferenser är värd det.

Elaine T
Wrote about Interior Studio

Vi är väldigt nöjda med styling av vår 2a. Bilderna gjorde sig bra som lockade många till att komma på visning. Parvin har varit lyhörd och otroligt hjälpsam under hela processen. Vi tog mellan-styling, vilket var att hon kompletterade de möbler vi har med nya element för att ge ett bättre helhetsintryck. Det blev så pass fint att vi kan tänka oss anställa dem för styling av vårt nya hem.

ANNA F
Wrote about Interior Studio

Nöjd med stylingen Parvin gjorde i lägenheten. Den fick en uppgradering anpassad enligt min smak/dtil till visningen. Parvin jobbade noggrant och slutade inte förräns hon var helt nöjd.

SANDRA N
Wrote about Interior Studio

Så så nöjd med all hjälp vi har fått av Parvin!! Varm, ödmjuk, inkännande och framförallt väldigt kunnig!! Rekommenderar varmt!

PETRA J
Wrote about Interior Studio

Måste erkänna att jag var lite kluven inför detta med att anlita styling och att det kändes läskigt att släppa kontrollen och att släppa in en främmande människa för att göra om mitt hem när jag inte var där ;-) Men jag blev såå nöjd med resultatet. Parvin och Maryam är verkligen super-skickliga!! Imponerad av hur de jobbar med färger mm och lyckas lyfta fram det bästa hos lägenheten. Kändes positivt att de även använde en del av mina grejor, och på ett nytt sätt. Ger inspiration! Parvin var lyhörd och jag uppskattar...

AIAD H
Wrote about Interior Studio

Kan varmt rekommendera interiör Studio. Vi anlitade dem för styling inför vår lägenhetsförsäljning, allt gick väldigt smidigt och blev smakfullt, helt enligt våra förväntningar.

ANDERS V
Wrote about Interior Studio

Mycket trevlig och proffsig styling, rekommenderas varmt!

ALLISON Ö
Wrote about Interior Studio

Extremt nöjd med Parvin och hennes styling av min lägenhet inför försäljning. Lyhörd, kommunikativ och trevlig inredare; konstnärlig och prisvärd inredning! Rekommenderas varmt

ATENA A
Wrote about Interior Studio

My friends say I'm a choosy person and It's so difficult to make me pleased because I'm very exact about what I like. So as a picky person who's very careful about choosing what I like, I recommend Parvin to everyone. She is one of the best talented stylers and did put lots of effort and time to style our house. After her styling I believed into how a real style will give a high quality in appearance of my house and make me feel good about my surrounding. That's why I will ask her for my new house to come and style it :).

KAVEH K
Wrote about Interior Studio

Parvin is definitely one of the bests when it comes to styling and decoration. She is a real professional and converted our house to a big surprise. We really couldnt imagine that our place is capable of such big changes before. What makes Parvin's work unique is that, she is doing the styling in sake of her own pleasure and not only as a daily routine. Beside her own unique artistic view, she has infinite energy when it comes to styling and did many extra things for us which we really did not expect. Her good work...

ANNIKA T
Wrote about Interior Studio

Kan absolut rekommendera Interior Studio. Anpassade sig efter våra behov och önskemål, förstod vad som var viktigt för oss.

Maria Therese A
Wrote about Interior Studio

Parvin stylade vår lägenhet inför försäljning och gjorde ett fantastiskt jobb. Så bra att jag vill anlita henne för att hjälpa till att inreda vårt nya hem. Parvin var väldigt proffsig i allt, bra bemötande, stilsäker, tydlig snabb och tillmötesgående. Vi är supernöjda.

PHILIP W
Wrote about Interior Studio

Vi anlitade Parvin för att styla vår lägenhet innan försäljning. Med en tydlig design filosofi och vision guidade hon oss genom hela processen till ett fantastiskt resultat. Bilderna på lägenheten blev väldigt bra och ledde till ett skyhögt intresse på visning och försäljning på förhand. Vi rekommenderar Interior Studio helhjärtat och ser fram emot att anlita Parvin igen i framtiden!

Donal John B
Wrote about Interior Studio

Parvin gjorde ett underbart jobb med stylingen av vår 2:a i Majorna. Stylingen lyftade hela stället till en annan niveau, långt ovan vad vi hade förväntat. Allting var extremt proffsigt och Parvin själv verkligen tog tid att förklara och diskuter med oss genom hela processen.

Jila Fatemeh A
Wrote about Interior Studio

Jag ville sälja min dotters lägenhet som gick bort för några månader sedan. Fick rekommendationer att anlita Parvin på Interior Studio. Vid första mötet, fick jag ett vänligt bemötande med förståelse och respekt. Hon gjorde ett proffsigt och superfint arbete. Utemöbler och en del inredning i lägenheten ändrade hon efter årstid och säsong till min fulla belåtenhet. Hennes empati och lyhördhet som hon visat var så stort, betydelsefullt och överförväntan. Jag tackar så hjärtligt Parvin och Maryam för ett fantastiskt arbete och styling. Jag rekommenderar varmt Interior Studio!!

DANIEL K
Wrote about Interior Studio

Jag hade höga förväntningar på stylingen efter att ha sett Interior Studios material, men mina förväntningar blev ändå överträffade! Väldigt smakfull styling som framhävde lägenhetens charm och positiva sidor snarare än att försöka dölja dess skavanker (den är lite äldre). Parvin var lyhörd för mina ideér och tankar men hade också integritet att argumentera för och göra på det sätt hon tyckte var bäst, och det gjorde att jag kände fullt förtroende. Det var inspirerande att se hur annorlunda man kunde lösa möbleringen...

MARIA W
Wrote about Interior Studio

Jag hade funderat på att själv styla lägenheten inför försäljning, tänkte att styling kan väl inte vara så himla viktigt. Men bestämde mig i alla fall för att anlita Parvin på Interior Studio, som jag blivit rekommenderad. Detta ångrar jag inte, lägenheten är nu såld till ett pris som var högre än förväntat! Jag är övertygad om att det var tack vare den estetiska, trivsamma och välkomnande miljö som Parvin och Maryam åstadkommit, i en ganska sliten lägenhet med en hel del renoveringsbehov. Redan vid det första mötet med...

JEWELL M
Wrote about Interior Studio

Great styling, communication and a good price for the services. Overall very happy and ended up getting a great price for our apartment! Well worth the investment. Thank you Parvin!

MARIA R
Wrote about Interior Studio

Tydlig och proffsig konsultation inför stylingen med hur vi skulle förbereda. Mycket trevlig styling med genomgående varmt och välkomnande tema. Uppskattade att en del utav våra egna prylar användes i stylingen, blir som ett tips för framtida möblering. Jättenöjd!

ELISABETH A
Wrote about Interior Studio

Mycket proffsigt och stilrent, skapade en fin helhetskänsla genom hela huset. Trivsamma färgval och välkomnande atmosfär. Vi är supernöjda!!

MARTIN G
Wrote about Interior Studio

Mycket bra utfört arbete, jag blev nöjd med resultatet.

Azadeh N
Wrote about Interior Studio

Styling our apartment by Interior Studio was one of the best decisions we made during the selling process! We were very satisfied with their work. Using our own furniture and completed them with their decoration details resulted a unique styling which was not the same as many other ads on Hemnet. We loved the way they generously used plants and textiles and elevated the atmosphere in our apartment. We are definitely going to ask for more help from Interior Studio to decorate our new house. Strongly recommended!

ADRIAN T
Wrote about Interior Studio

Mycket bra styling som gör hemmet väldigt fint och hemtrevligt både med egna artiklar men även kunna jobba med kundens egna produkter. Rekommenderas starkt!

MOHSEN E
Wrote about Interior Studio

Certainly a Master of Design and Art. Our experience with Interior Studio has been an absolute pleasure. Parvin styled and nicely furnished our apartment when we were abroad and just had a limited budget. All the pieces and colours were so spectacular, the whole space of our apartment just felt amazingly right for us, a place that we loved to be in. Stunning and Unique. We truly experienced integrity, excellent communication, respect at a high level. Because of her unique service, we asked Parvin to style our apartment when...

ABOOZAR Z
Wrote about Interior Studio

Super nöjda! Maryam på Interior Studio gjorde ett grymt bra jobb! Lyhörd, kunnig, proffsig, och enorm service-anda gjorde att vi var 100 % nöjda. Hon lyssnade in våra önskemål, kom med egna förslag, och höjde utseendet på vår bostadsrätt. Vi kommer anlita henne/Interior Studio igen - garanterat!!! Vi var nervösa innan att stylisten skulle göra om vårt hem till något vi inte kände oss bekväma med. Men tvärtom - vi fick ett hem som vi älskar så mycket att vi knappt vill sälja längre. Maryam var dessutom tydlig i sin kommunikation,...

Alexander Fredrik J
Wrote about Interior Studio

Väldigt fin och stilren styling med neutrala och harmoniska färger. Lätt att samarbeta med!

JONAS G
Wrote about Interior Studio

Parvin på Interior Studio gjorde homestyling av min lägenhet och gjorde försäljningen av den till en succé. Hon lyfte fram lägenhetens absoluta potential! Redan vid den inledande konsultationen kunde man se hennes passion för jobbet. Med stor entusiasm och lyhördhet utförde hon jobbet snabbt och elegant. Jag har använt mig av homestyling i samband med tidigare lägenhetsförsäljning och är minst lika nöjd den här gången. Interior Studio kunde dessutom göra jobbet till ett lägre pris! Jag kan varmt rekommendera dem.