Är det här ditt företag? Aktivera din företagsprofil
Mariaplans Ur

Mariaplans Ur

Omdömen totalt
1
Snittbetyg
5.0
Skriv ett omdöme

1 omdömen om Mariaplans Ur

Visar 1 omdömen med 5.0 i snittbetyg
Camila O
Skrev om Mariaplans Ur

Helt överprissatt, dålig service, känner mig lurad. Bad om nya batterier till 3 enkla Swatch-klockor och fick höra att jag kunde lämna klockorna i butiken. Jag bad om att betala i förskott och fick höra att jag skulle betala efteråt - bara för att upptäcka att det kostade 500 kr, för en enkel service som jag kunde ha gjort själv (och gjort ett bättre jobb - baksidan ramlade av klockan strax efter att jag lämnat butiken). Gick in i tanken att istället för att köpa batterierna på Clas Ohlson kunde jag stödja min lokala klockbutik... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen