JD Bil

JD Bil

jdbil.se
  • Badge2023

JD Bil är mer än bara en bilhandlare; vi är din tillförlitliga bilpartner när det är dags att sälja eller köpa bil. Vårt fokus ligger på kundnöjdhet och kvalitet genomsyrar hela organisationen. Med ett brett utbud av bilar, erbjuder vi en lösning för varje bilbehov. Vi är stolta att erbjuda en smidig och rättvis process för...

42 omdömen om JD Bil

Kerstin B

Proffsigt bemötande och kändes verkligen tryggt att köpa en bil från JD Bil. Personalen var genuint intresserade av att hjälpa mig för att uppnå mina förväntningar. Jag upplevde säljaren ärlig och därför fick en fantastisk bil följa med hem.

Jakob Jan Anders H

Mycket bra service och smidig affär. Tack David och Jakob!

Brano F
Skrev om JD Bil

Jag är inte nöjd med servicen, mycket dålig upplevelse. Skulle inte rekommendera till någon.

Maryam M
Skrev om JD Bil

Köpte min Mercedes A180 D och är supernöjd med affären och det trygga och genuina bemötandet som man ofta kan sakna bland säljare. När det är dags att byta ut pärlan kommer jag definitivt att vända mig hit igen. Tack David & Jakob!

Klaus M
Skrev om JD Bil

Trevlig bemötande och bra bilar gjorde att vår beslut att köpa kom snabbt

Markus E
Skrev om JD Bil

Mycket bra service och trevligt bemötande

Katarina N

Trevliga och proffsiga. Hjälpsamma och bra på alla vis. Rekommenderar JDBil

Rebaz M
Skrev om JD Bil

Blev väl bemött på JD bil vid köpet av min Volvo V40. Bra service och kan definitivt rekommendera David och Jakob vid bilköp!

Toni B
Skrev om JD Bil

Kunde inte blivit bemött bättre av säljaren David! Han kan sin grej och även hans kollega Jakob hjälpte mig att välja rätt bil och däck Kommer verkligen komma tillbaka hit

John H
Skrev om JD Bil

Trevligt bemött och serviceinriktad personal, blev ett köp på en annan bil än vag jag tänkt som blev positivt.

Anders B
Skrev om JD Bil

Min bästa rekommendationer till kundbemötande fakta inget sälj snack och super nöjda med Volvo XC60 i topp skick vi kommer tillbaka och köper nästa bil.

Georges D

Jättebra bemötande av personalen, väldigt duktiga och väldigt hjälpsamma. Det blir fler köp av denna bilhandlare.

Eryk S
Skrev om JD Bil

Trevliga, och lättsamma att prata med.

Ida K
Skrev om JD Bil

Supertrevligt och professionellt bemötande! Kändes väldigt tryggt att köpa bil från denna firman.

Joachim L

Trevligt bemötande från första stund och jättetrevlig personal

Sargon E
Skrev om JD Bil

Mkt nöjd med både bilen jag köpt och servicen jag fick i samband med mitt köp.

Elias M
Skrev om JD Bil

Blev en Toyota som vi är väldigt nöjda med, andra bilen nu som är köpt på JD bil👍🏻

Bo Leif Ivar A

Mycket Mycket bra med Allt Från första kontakten till leverans Mitt köp BMW 325 cabb

Emelie H
Skrev om JD Bil

Otroligt bra bemötande och grym service! Kommer definitivt låta JD bil köpa och sälja mina nästkommande bilar. Tack för en pålitlig och trygg affär!

Tafferel H

Smidig affär och trevliga säljare! Kan starkt rekommendera JD bil👍🏼

Daniel M
Skrev om JD Bil

Mycket trevliga och proffsiga! Rekommenderar starkt!

Patricia G

Supertrevliga och bra service! Väldigt nöjd med mitt köp

Mikael A
Skrev om JD Bil

Väldigt trevligt bemötande och inget krångel. Rekommenderas!

Christian B

Trevligt bemött från ankomst till avgång. Bilen var lika fin som jag fick beskrivet i telefon. Bmw 320d

Jan R
Skrev om JD Bil

Trevlig och bra service Känns som om Jacob inte bara vill sälja en bil utan han vill behålla kunder och skapa en längre relation. Jag är nöjd med min upplevelse

Kristina G

Super nöjd med vårt köp! Tack till David & Yacoub på JD Bil för bra service, kan varmt rekommendera :)

Michael G

Nöjd med min Volvo som jag handlat, bra service och trevlig personal!

Roni K
Skrev om JD Bil

Superservice och fantastiskt bemötande! Säljarna är kunniga och bilen var i väldigt fint skick!

Samuel N
Skrev om JD Bil

Toppen bemötande och snabb service

Myrad S
Skrev om JD Bil

Riktigt snäll och hjälpsam kille! Mycket nöjd med köpet.

Thomas Morgan W

Bra och korrekt bemötande när jag köpte en BMW 3-serie. Enkelt och snabbt, inga krångligheter.

Viktoria K

Bemött med otrolig bra service men framförallt en trygg och smidig affär. Kunniga och trevliga grabbar och mycket nöjd med min nya BMW! Kan varmt rekommendera JD bil!

Alexander Y

Fantastiskt bemötande. Otroligt smidigt och enkelt och en bra bil för bra pengar 😃

Alexander M

Härligt bemötande och grym service! Rekommenderar starkt, för både köp och sälj av bilar.

Robert S
Skrev om JD Bil

Väldigt nöjd med bilköpet på vår Volvo XC60. Bra bemötande och seriös bilfirma, stort tack för hjälpen!

Sanne L
Skrev om JD Bil

Som kund är jag ytterst tacksam som har fått chansen att köpa en bil ifrån JD Bil, jag blev väl bemött och personalen var väldigt professionella samt trevliga. V40 cc som jag köpt var enligt förväntan, nöjdare än så kan jag ej vara! JD Bil är ett företag jag rekommenderar och värderar högt i tak! Tack för en fin affär!

Ivana F
Skrev om JD Bil

Vi kände oss väldigt trygga från början. Proffsigt, trevligt och kunnigt bemötande av säljaren David från första kontakt. Hämtade oss på stationen och hade ett väldigt fint tålamod när vi fick vänta lite extra på pengaöverföring. Kan varmt rekommendera JD bil i Jönköping!

Gabriel C

Bemött med energi och glädje. JD Bil sätter verkligen dig som kund i fokus och ser till att du får den bästa hjälpen vare sig du är där för att köpa, sälja eller byta bil. Jag ger därför JD Bil högsta betyg och skulle starkt rekommendera till alla.

Maria T
Skrev om JD Bil

Service i världsklass! Kunnig och trevlig säljare, tack David! Vi återkommer nästa gång det är dags att köpa/sälja bil!

Abdal Z
Skrev om JD Bil

Från första samtal till köpet av bilen var enormt bra! Kunnig och väldigt trevlig personal som verkligen gjorde allt enkelt för oss till köpet av bilen. Väldigt nöjd min A5 S-line då bilen var i enormt bra skick. Aldrig krånglat sedan köpet 🙏🏼. Tack för enormt bra kund service. Kan garanterat bli en andra bil ifrån Er. 🙏🏼

Josef A
Skrev om JD Bil

En seriös bilhandlare som nu är ganska liten men som växer. Provkörning och kontroll av bilen fungerade mycket bra. Det blev ett bilköp av en begagnad Volvo.

Linda H
Skrev om JD Bil

Väldigt trevlig personal var va vi tyckte