Alla kategorier Mataffär Stockholms län Stockholm Södermalm Jessica Livs

Torkel Knutssonsgatan 16, 118 49 Stockholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Jessica Livs

• Stefan S
    Stefan S skrev om Jessica Livs
    Bästa matbutiken kring Mariatorget. Bra utbud av färsk fisk. Bra erbjudanden. Okej pris. Sällan kö i kassan. Trevlig och hjälpsam personal. Rekommenderas! Läs mer
  • johan e
    johan e skrev om Jessica Livs
    Bra butik som har ett brett utbud,med bra erbjudanden.
    Personalen är glada och hjälpsamma, en av de bättre Ica butikerna som jag har stött på. Läs mer
  • Goa G
    Goa G skrev om Jessica Livs
    Var på Ica Supermarket Aptiten på Mariatorget idag efter Redbull's lådbilsrally, och jag måste säga att det var fan en bland dom sämsta matbutikerna jag har besökt tyvärr.
    För det första så är det sjukt trånga gångar där inne.
    För det andra så har dom nästan ingen koll på vart varor borde vara.
    Och för det tredje så borde dom erbjuda karta och kompass till oss konsumenter, för så som allt är placerat gick man runt som en vilse råtta i en labyrint.

Det är inte ofta jag sätter dåliga betyg, men för denna affär så är jag tyvärr så illa tvungen att sätta en svag tvåa i betyg. Läs mer
  • Gunilla D
    Gunilla D skrev om Jessica Livs
    Mycket bra utbud, frukt och grönt, ostar, delikatesser m.m. Superbra erbjudanden varje vecka då jag är kortkund. Jämför du med ICA utanför tullarna så känns det dyrt på Aptiten.

Men varning för trängsel under tidig kväll. Du får verkligen slå dig fram. Läs mer
  • Simon G
    Simon G skrev om Jessica Livs
    Bra butik de har ett stort sortminent av amerikansk läsk, godis och sånt! Läs mer
  • Sine L
    Sine L skrev om Jessica Livs
    Väldigt bra utbud av mjölkfria produkter, fräsch grönsaksdisk, välsorterad fisk- och köttdisk. Dock lite butter personal emellanåt. Läs mer