T.V.B Bygg & Besiktning

T.V.B Bygg & Besiktning

• BadgeTwoYears

Johan Emet och T.V.B Bygg & Besiktning arbetar som byggkonsult där huvudsysselsättningen för bolaget är besiktningar av fastigheter och bostäder. Vi erbjuder överlåtelsebesiktningar vid försäljning eller köp av en fastighet. Med över 15 års erfarenhet inom bygg och besiktningsbranschen kan vi garantera en noggrann och pålitlig...

24 omdömen om T.V.B Bygg & Besiktning

Laila Anna Cecilia R
Skrev om T.V.B Bygg & Besiktning

Mycket trevligt bemött, tydlig och fick svar på alla funderingar jag hade. Besiktningen gick lugnt tillväga och fick berättat alla moment som gjordes och varför.

Beatrice W
Skrev om T.V.B Bygg & Besiktning

Vi är mycket nöjda och upplevde mycket gott bemötande, professionalism och saklighet !

Reidar S
Skrev om T.V.B Bygg & Besiktning

Proffsionell och kunnig Besiktning före försäljning av villa.

Alexander V
Skrev om T.V.B Bygg & Besiktning

En riktigt duktig besiktningsman som är omtyckt av både säljarna och köparna.

Anna-Lena L
Skrev om T.V.B Bygg & Besiktning

En mycket positiv känsla vid besiktningen. Johan tog sig tid och förklarade allt vi gick igenom. Kan varmt rekommendera honom

Svar från T.V.B Bygg & Besiktning

Stort tack för de fina orden😊🙏. Kul att höra att ni blev nöjda och orkade stå ut med allt mitt prat😊 Hoppas ni trivs i ert nya boende. Mvh Johan

Kerstin B
Skrev om T.V.B Bygg & Besiktning

Han skrev saker som absolut inte stämde… tex om grunden mm

Svar från T.V.B Bygg & Besiktning

Hej Kerstin och tack för att du tagit dig tid att skicka in en kommentar. Du skriver att det kom med felaktiga saker i ert besiktningsprotokoll. Tog ni upp detta med mäklaren och besiktningsmannen? Tänk på att syftet med en besiktning är att förse köparen med en så tydlig och sanningsenlig bild av huset de tänk köpa som möjligt. Detta sker i samarbete mellan er som säljare, mäklaren samt oss som besiktningstekniker. Om Ni som ägare av huset anser att det framkommit felaktig information i antingen besiktningen eller i...

Vicktoria B
Skrev om T.V.B Bygg & Besiktning

Professionell, trevlig och klar o tydlig!

Viveka E
Skrev om T.V.B Bygg & Besiktning

Jag var väldigt nöjd med besiktningen. Tyckte han gjorde ett bra och noga jobb.

Lea Marida P
Skrev om T.V.B Bygg & Besiktning

jag blev trevligt sätt bemött , och fick förklarat det han kontrollerade . förtstoenligt sätt .

Malin B
Skrev om T.V.B Bygg & Besiktning

Stöddig och arrogant. Besiktade enligt reglerna men jag hade velat haft siffror på fuktmätning tex. Och besiktning av hela bostaden inte bara slumpmässigt.

Svar från T.V.B Bygg & Besiktning

Hej Malin. Hur mår hönorna? Och tack för äggen förresten, ungarna tyckte de var jätte fina😊 Stort tack för att du tog dig tid att komma med lite feedback. Det var dock tråkigt att höra att du fick en sådan negativ upplevelse av besiktningen. Det sista jag vill upplevas som är stöddig och arrogant. Jag vill passa på att besvara de kommentarer och önskemål ni lägger fram. Vid den här typen av besiktning som jag normalt utför så ingår inte fuktmätningar, så om det blivit något missförstånd rörande vad för typ av besiktning...

Daniel Karl Villy O

Mycket bra! Trevlig och proffsig

Ahmad siam Z
Skrev om T.V.B Bygg & Besiktning

Mycket nöjda! Johan är noggrann, kompetent och pedagogisk. Ett mycket trevligt och informativt möte, antagligen bästa besiktningsinsatsen jag varit med om!

Svar från T.V.B Bygg & Besiktning

Hej Ahmad Stort tack för det fina omdömet. Jag är övertygad om att du och din förtjusande familj kommer att stortrivas i ert nya hus. Jag ser fram emot att få komma förbi någon dag och hälsa på. Mvh Johan

Johan Fredrik A
Skrev om T.V.B Bygg & Besiktning

Han var trevlig och sakkunnig.

Robert Tommy B
Skrev om T.V.B Bygg & Besiktning

Professionellt utförande och kunnig på sitt område.

Kjell Patrik F
Skrev om T.V.B Bygg & Besiktning

Johan var väldigt pedagogisk och tydlig i sitt sätt att tala och förklara vad som skulle ske. Så över det hela så blev besiktningen väldigt trevlig o intresserat.

Marcus M
Skrev om T.V.B Bygg & Besiktning

Hade jag kunnat ge 10 i betyg hade jag gjort det, men det finns bara 5/5 :) Johan var supertrevlig och rolig, extremt pedagogisk för en hobbysnickare som mig att förstå mig på besiktningsprotokollet

Ragnhild L
Skrev om T.V.B Bygg & Besiktning

Förtroendeingivande, kunnig och trevlig dessutom!

Ulf B

Bra bemött Kunnig Företaget levde upp till mina förväntningar

Carl-johan Kristoffer K
Skrev om T.V.B Bygg & Besiktning

Trevlig, bra bemötande och noggrann. Förklarade sina anmärkningarna på ett mkt bra sätt

Carina Birgitta J
Skrev om T.V.B Bygg & Besiktning

Johan är en trevlig kille som förklarade på ett väldigt bra sätt vad hela besiktningen handlade om. Noggrann i sitt arbete Vi är mycket nöjda med vår besiktning av vårt hus som bokades via HusmanHagberg.

Johanna K
Skrev om T.V.B Bygg & Besiktning

Mycket pratglad men också informativ och duktig på att förklara.

Svar från T.V.B Bygg & Besiktning

Stort tack för att Ni tog er tid att lämna ett omdöme och för de fina orden😊🙏 Hoppas att allt känns bra efter husaffären, och tveka inte med att höra av er om det skulle vara något ni undrar över i framtiden. Mvh Johan

Johan S
Skrev om T.V.B Bygg & Besiktning

Johan utförde en besiktning av vårt radhus i samband med försäljning. Jag upplever Johan som mycket professionell, påläst och ödmjuk. Förväntningarna på en besiktning är att den är saklig och att den bidrar på ett vettigt sätt vid sälj/köpprocessen samt att man vill känna att den som genomför uppdraget har bra koll och den rätta tekniska kompetens som krävs. Allt detta upplever jag att Johan har och alla frågor som uppkom fick konkreta, relevanta och förtroendeingivande svar. Jag rekommenderar Johan varmt.

Mohammad H
Skrev om T.V.B Bygg & Besiktning

Ni har riktig arbetare som vet vad de kan och jättetrevliga

Johan S
Skrev om T.V.B Bygg & Besiktning

Johan Emet representerar hög kompetens och professionalism. Johan erbjuder inte bara ett omdöme utan säkerställer en väl fungerande kunskapsöverföring kring objektet och de risker som olika konstruktioner innebär. Johan informerar även om lämpliga möjliga lösningar för att minimera eller helt eliminera förekommande risker. Kan bara varmt rekommendera Johan för utförande av fastighetsbesiktning.

Svar från T.V.B Bygg & Besiktning

Stort tack för de fina orden! Det var verkligen 2 helt olika hus som jag fick äran att besiktiga för Er. Dels det otroliga huset Ni stod som köpare på häromveckan, men även det väl omhändertagna huset Ni nu ska lämna vidare till nya husägare. Stort lycka till med det nya huset. Mvh Johan