Johansson & Landström AB

Johansson & Landström AB

jochl.se
  • Badge2023

Välkommen till Johansson & Landström AB, experter inom VVS och pålitliga partners för alla dina behov! Med en lång tradition och en gedigen erfarenhet av att leverera högkvalitativa VVS-tjänster, har vi skapat oss ett starkt rykte och många goda referenser från nöjda kunder. Som ett engagerat team av professionella och erfarna...

27 omdömen om Johansson & Landström AB

Lill M
Skrev om Johansson & Landström AB

Bra bemötande, snabba. Köpt relining - gammalt hus (byggt 1890-tal) och inte helt enkelt.

Monika D
Skrev om Johansson & Landström AB

Mycket bra service och hög kunskapsnivå på alla som jobbade hos oss. VI hade förväntningar och företaget levde upp till våra förväntningar, Bra kommunikation. Mycket informativt första möte på plats i vårt hus innan vi fick offerten. Bra specificerad offert, klar och tydlig. Fakturan sedan motsvarade offerten och tiden för arbetet hölls till den lovade tiden. Kan varmt rekommendera företaget.

Charlotte B och Johan J gillar detta
Svar från Johansson & Landström AB

Hej Monica! Tack för dessa fina ord, det är precis detta vi vill att våra kunder ska känna efter slutfört samarbete. Det var ett sant nöje att utföra våra tjänster hos er. Allt gott!

Ulf B
Skrev om Johansson & Landström AB

Arbetet som utfördes var väl ok. När det senare kom till faktureringen så var det inte bra . Uruselt helt enkelt. Fick betala en dag extra för grävskopan för de fick gräva ett dike lite snett i stället för rakt. bad dem ta med en kubikmeter jord när de ändå åkte o hämtade en till sig själva . Jag fick betala frakten på 1000 SEK. Så tyvärr kan jag inte rekommendera denna firma tyvärr. Jag tyckte jag hade en bra kontakt i början men slutet var " katastrofalt " . 10 000 extra kostade det mig.

Svar från Johansson & Landström AB

Hej Ulf! Tack för din återkoppling, den är viktigt för oss. Vi beklagar att du inte kände dig helt nöjd med vårt samarbete. Vi tar med oss att vara ännu tydligare i kommunikationen vid beställning av tilläggsarbeten och tillkommande extra kostnader som detta ärendet gällde.

Siv W
Skrev om Johansson & Landström AB

Bemötandet var gott. De höll avtalade tider. De uppfyllde våra förväntningar. De gjorde en releining av avloppet.

Svar från Johansson & Landström AB

Hej Siv! Tack för ditt fina omdöme. Det glädjer oss att du uppfattade vårt samarbete väl 🙏 Allt gott!

Tobiaz E
Skrev om Johansson & Landström AB

Bra service , snabb återkoppling.

Svar från Johansson & Landström AB

Hej Tobiaz! Vi uppskattar att du tyckte om vår service och snabba återkoppling! Era omdömen är det som får oss att kunna utveckalas ännu mer, tack och välkommen att höra av dig igen i framtiden 💫🙏🏻

Björn E
Skrev om Johansson & Landström AB

Bra, snabb service, tydlig kommunikation.

Svar från Johansson & Landström AB

Tusen tack själv Björn! Det glädjer oss att du uppskattade vår tydliga kommunikation och snabba service!

Balder Ä
Skrev om Johansson & Landström AB

Mycket kunniga inom sitt område, trevligt bemötande, gott samarbete!

Svar från Johansson & Landström AB

Tack och detsamma! Vi tycker att bemötandet med kunden med kunden är A och O så det glädjer oss att du tycker den fungerade bra! Välkommen att höra av dig igen om vi kan hjälpa er med något! 💫

Magnus O
Skrev om Johansson & Landström AB

Lätt att få kontakt med, kort väntetid, bra bemötande och ett bra jobb.

Svar från Johansson & Landström AB

Hej Magnus! Vi är glada över att vi kunde hjälpa dig! Tveka in att höra av dig igen om det är något vi kan hjälpa dig med!

Jan V
Skrev om Johansson & Landström AB

Mkt positivt. Bra på kommunikation och beskrivning, rimligt pris.

Svar från Johansson & Landström AB

Tack för ditt omdöme, vi tycker kommunikationen med kunden är A och O så det glädjer oss att du tycker den fungerade bra! Välkommen att höra av dig igen!

Kerstin K
Skrev om Johansson & Landström AB

Jättenöjd, proffsiga och trevliga. De gjorde allt vi kommit överens om, plus lite till.

Svar från Johansson & Landström AB

Det glädjer oss att du är nöjd Kerstin! Tveka inte att höra av dig om vi kan hjälpa dig framöver! Önskar dig en go vecka!

Johan L

Hjälpsamma och proffsiga . Jobbet blev bra gjort

Svar från Johansson & Landström AB

Grymt Johan! Vi blir glada av att du är nöjd! Vi hjälper dig gärna i framtiden 🌟

Lars R
Skrev om Johansson & Landström AB

Bra bemötande och uppföljning. Följde åtagande från start till genomförande.

Hej Lars! Tack för ditt omdöme, det glädjer oss att du är nöjd 🌟

Joel L
Skrev om Johansson & Landström AB

Bra upplevelse från start till leverans!

Peter S
Skrev om Johansson & Landström AB

Snabbt och effektivt utfört arbete. Film som dokumentation efter utfört arbete.

Svar från Johansson & Landström AB

Precis som det ska vara 🌟 Tack för ditt omdöme! Det glädjer oss att du är nöjd!

Kristoffer L
Skrev om Johansson & Landström AB

tänker på det lilla extra, så som har du tänkt att parkera bilen här så fall behövs det paddas extra. ordning och reda på plats och återställt snyggt. kanon killar

Svar från Johansson & Landström AB

Hallå Kristoffer. Tack för ditt omdöme! Kul att du blev nöjd. Vårt fokus är alltid att göra arbetena noggrant för bästa resultat. Ha det så bra och tack för förtroendet.

Yu C
Skrev om Johansson & Landström AB

Vi upplevs att de är alltid trevliga bemötta och jobba bra och de lova tider när de blir klart. Vi kommer att anlita de framtiden om vi behöver hjälp med bygg arbetar . Har en trevligdag Mvh YU CHUNG

Svar från Johansson & Landström AB

Hej Yu. Det glädjer oss att du är nöjd och vill anlita oss i framtiden! Det är bara att höra av er! Trevlig helg 🌟

Leif L
Skrev om Johansson & Landström AB

Grundlig, kunnig, noggrann och positiv. Hjälpte till att lösa andra problem utöver ursprungligt uppdrag.

Svar från Johansson & Landström AB

Hej Leif. Glada vi blir över ditt omdöme. Alltid kul att kunna vara flexibel och lösa de problem som dyker upp och göra er kunder nöjda. Lycka till med försäljningen av huset 🌟

Arne Ö
Skrev om Johansson & Landström AB

Utmärk, kom när de skulle och höll på tills det var färdigt. Skötte sig som jag förväntade. Köpte relining av avloppet i källaren

Svar från Johansson & Landström AB

Hej Arne! Det var ett nöje att hjälpa dig med reliningen. Kul att höra att du blev nöjd. Ha det gott och tveka inte på att höra av dig igen om något strular för dig framöver!

Emma B
Skrev om Johansson & Landström AB

Var i kontakt med dem inför relining av avlopp. Mycket trevligt bemötande och snabb offert. Sen valde vi ändå ett annat företag, då vi hade tagit in flera offerter.

Svar från Johansson & Landström AB

Hej Emma! Härligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande. Hoppas jobbet blev väl utfört! Får du bekymmer i framtiden hjälper vi dig mer än gärna att lösa det 🌟

Sam H
Skrev om Johansson & Landström AB

Mycket trevligt bemötande och enkelt att bestämma en tid, snabbt. Fin service, trevlig serviceperson!

Svar från Johansson & Landström AB

Hej Sam! Tack för ditt omdöme, det glädjer oss att du är nöjd med vårt arbete. Varmt välkommen att kontakta oss igen 🙏🏻

Waldmarks E
Skrev om Johansson & Landström AB

Blir alltid trevligt bemöt när man kontaktar dom. Dom kommer när dom lovar och ringer gärna en extra gång om det är något som känns oklart tex.

Svar från Johansson & Landström AB

Tack för ert omdöme. Ni skall bara veta hur glada vi blir utav så trevliga kunder som er 💦👨🏼‍🔧👨🏼‍🔧 Varmt välkomna att kontakta oss igen!

Vvs V
Skrev om Johansson & Landström AB

Väldigt professionellt och trevligt bemötande, kunnig personal och rimlig prissättning

Svar från Johansson & Landström AB

Stort tack för ditt omdöme, det glädjer oss att du är nöjd 🌟

Björn L
Skrev om Johansson & Landström AB

Bra bemötande, de gjorde ett bra jobb till utlovat pris, trots allt mitt strulande.

Svar från Johansson & Landström AB

Hej, Du är aldrig strulig Björn, det var ett nöje att få hjälp till 😄 Hälsningar Johan och Andreas 💦👨🏼‍🔧👨🏼‍🔧

Terje H
Skrev om Johansson & Landström AB

Mycket nöjd med allt från inspektion av avlopp till färdig relining. Höll överenskommen tid och beräknat pris. Trevlig och tillmötesgående personal. Rent och snyggt när dom lämnade huset.

Svar från Johansson & Landström AB

Tack för omdömet Terje, så fint att höra att ni är nöjda och uppskattar vår service. Vi passar på att önska dig en trevlig helg 💦👨🏼‍🔧👨🏼‍🔧

Alehall A
Skrev om Johansson & Landström AB

Alltid trevliga, seriösa i det dom tar på sig. Betalar sina kostander i tid. Sammanfattningsvis, bäst i alla aktiviteter.

Svar från Johansson & Landström AB

Tack för ert omdöme, det uppskattas. Det är viktigt att vara i tid med räkningarna 🤩

Peter T
Skrev om Johansson & Landström AB

Fick ett trevligt och proffsigt bemötande. Vi är nöjda även om det var lite stökigt under arbetets gång (vilket är förståeligt). Det tog lite längre tid än utlovat vilket är lite jobbigt när man relinar avloppet. Vi är mycket nöjda. Rekommenderas.

Svar från Johansson & Landström AB

Hej Peter och tack för ditt omdöme, ja det blev lite stökigt där och vi är väldigt tacksamma för ditt överseende 😃 Så fint att höra att ni är nöjda Peter. Ha nu en fin helg, så hörs vi om ni behöver hjälp igen 💦

Daniel K
Skrev om Johansson & Landström AB

Alltid bra service Utmärkt kvalité på utfört arbete.

Svar från Johansson & Landström AB

Tack så mycket Daniel för ditt omdöme, det uppskattas verkligen! Du är varmt välkommen att höra av dig igen 🤩