Jonas Thür  Specialsnickerier

Jonas Thür Specialsnickerier

Välkommen till Jonas Thür och Erik Persson Specialsnickerier! Vi är det lilla snickeriet som levererar storslagna lösningar för dig. Vi har höga krav på resultatet av våra arbeten. Därför arbetar vi alltid för att du ska känna dig så trygg och säker som möjligt när du anlitar oss för ett jobb. Bor du på söder eller söder om...

45 omdömen om Jonas Thür Specialsnickerier

Sedan starten hos Reco 2011

Mikael L

Susanne A
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

En unik kompetens och noggrannhet utöver vad man kan förvänta sig. Löser allt från start till full leverans. Den bästa finsnickarna på marknaden. Jag är extremt nöjd

Tove S
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Jag har anlitat Jonas flera gånger, bland annat för platsbyggda garderober samt både planering och renovering av ett 40-talskök. Blivit väldigt nöjd med alla jobb. Han är mycket noggrann, effektiv och alltid ett trevligt bemötande. Han har också haft riktigt bra rekommendationer på elektriker, vvs och målare. Rekommenderar varmt att ni anlitar Jonas för alla möjliga (och omöjliga) snickerier.

Mattias L
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Jonas hjälpte oss med restaurering av vårt 60-talskök, bl.a. komplettering med specialbyggda stommar/skåp; ett utmanande projekt som krävde kreativa lösningar. Jonas är lyhörd för ideér och lösningar och har en enorm finkänsla för detaljer. Helt enkelt en mycket skicklig hantverkare.

Susanne A
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

100% perfektion och en PRO-aktivitet i bättre förslag på vad och hur man kan tänka. Jag varmt rekommenderar Jonas

KATARINA S
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Jonas har platsbyggt hallmöbler åt oss. Vi är mycket nöjda både genomförande och resultat.

Annie B
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Jonas snickrade ihop och monterade ett par dubbeldörrar till ett rum i vår lägenhet där det tidigare inte suttit någon dörr. Jonas hjälpte till med idéer och var enormt noggrann från dag ett! Super bra återkoppling, håller tidsplan och dörrarna blev bättre än vi kunnat föreställa oss. Kan varmt rekommendera!

Jakob L
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Jonas gjorde ett mycket fint arbete med ett nytt platsanpassat köksskafferi och nya köksbänkar som smälte in bra i vår välbevarade 40-talslägenhet. Han var lyhörd och stämde av ofta under arbetets gång så att det blev enligt önskemål. Också mycket trevlig. Vi kan varmt rekommendera Jonas.

Åsa A
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Elementskyddet Jonas tillverkade åt mig motsvarar alla förväntningar. Riktigt, riktigt bra hantverk. Trevligt bemötande och återkopplar snabbt när man sökt honom per telefon, sms eller mail. Det blir fler uppdrag i framtiden!

Magnus U
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Jonas monterade en innerdörr i en befintlig karm. Han gjorde det på ett snyggt och noggrant sätt.

Petra S
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Vi väldigt nöjda med Jonas. Proffsig och noggrann både i sitt utförande och i kommunikationen innan och under arbetets gång. Han byggde en vägg åt oss i trä med glaspartier. Vi är supernöjda och vår dotter har fått ett jättefint rum. Väggen smälter fint in i övriga lägenheten. Kan varmt rekommendera Jonas!

Joakim A
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Jonas levererade ett fantastiskt utfört jobb i mitt kök. Inlyssnande, lösningsorienterad och proffsig. Kan varmt rekommenderas!

Karl S
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Jonas byggde en bokhylla i vår lägenhet. Jättebra resultat och bra bemötande och kommunikation genom hela projektet.

Emil E
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Jonas byggde min fönsterbräda med integrerad förvaring. Det blev väldigt bra!

Philip L
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Grabbarna gjorde ett kanon jobb med mitt kök. Lyhörda och blir precis som man vill ha det. Samt sjukt effektiva. Super nöjd !

Annika R
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Trevliga och duktiga. Enormt bra känsla för detaljer. Lösningsorienterade. Bra kommunikation.

Ulrika R
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Vi är mycket nöjda med arbetet och slutresultatet.

Moa K
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Jonas Thür renoverade mina funkisdörrar i en femtiotalslägenhet och de ser nu ut som nya. Jonas gjorde arbetet i utsatt tid, var noggrann (det var fanerdörrar som är lätta att slipa igenom) och hörde av sig under arbetets gång och berättade hur det gick, vilket jag uppskattade mycket. Jag rekommenderar honom starkt och kommer anlita honom igen.

Anders R
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Vi beställde ett platsbyggt kök i 50 tals stil i vårt radhus. De var mycket noggranna och seriösa. Vi är väldigt nöjda med resultatet och kan varmt rekommendera dem!

Erik O
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Jonas och Erik är dom bästa snickare jag har haft att göra med. Tänker själv. förslår lösningar och fixar till det mesta. Jonas har snickeri och kan förtillverka delar som sedan monteras. Erik har ideer om vad det finns för lösningar till det mesta. I längden blir det ett billigt alternativ att anlita dessa två eftersom uppgiften är löst när de ger sig av.

Joakim H
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Jonas och Erik platsbyggde en bänk/skåp-och-överskåpslösning i vårt nya badrum. Superbt mottagande och dialog under arbetet. Fint hantverk och känsla för detaljer som är lätta att missa. Problemen som vi stötte på löstes också på ett bra sätt. Vi är väldigt nöjda med resultatet.

Andre S
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Kan varmt rekommenderas!! Jonas och Erik är väldigt bra att ha och göra med och resultatet är fantastiskt

Ronny N
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Finns bara positiva saker att säga.

Peter L
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Väldigt proffsiga och bra killar. Otrolig fokus på kvalitet och levererar på utsatt tid. Byggde nytt kök i vår lägenhet. Rekommenderas starkt.

Marie M
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Fixarerik är duktig, smart o snabb!

David M
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Superproffs! Offerten höll, det gick fort och blev rätt! Trevligt bemötande, inga problem alls... fantastiskt!

Christian A
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

De var snabba och skickliga. Jag kände mig trygg med dem i mitt hem. Jag rekommenderar dem varmt.

Jonas
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Erik och Jonas levererar med högsta kvalité. Dom är punktliga och håller vad dom lovar. Vi har renoverat ett kök, platsbyggt skåp och en trappa via Erik och Jonas.

Fideli S
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Jättebra på alla sätt och vis!

Göran S
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Pålitliga killar. Proffsigt och snabbt arbete. Håller angiven tidsplan. Toppen. Dessutom mkt trevliga.

Adam
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Jätte duktiga och trevliga killar, levererad "on time" och "on budget" och resultatet var super-snygg också :-)

Pia S
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Två fantastiska trevliga finsnickare! Kan bara hålla med vad övriga sagt. Väggpanelen i hall blev otroligt vackert och de fixade ett serveringskåp som saknade en kantlist! Inget är svårt för dem. De löser allt på ett perfekt sätt. Mkt pålitliga och jag kommer anlita dem framöver för annat som behövs. Men var ute i god tid för att boka in dem. De är fullbelagda!

Emelie B
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Jag tycker att Jonas och Erik motsvarade mina förväntningar till 100% och lite till. De förstår kundens behov och levererar i tid och enligt beräknade kostnader. Jag är otroligt nöjd med deras arbete i mitt kök. De har både öga för det estetiska och det praktiska.

Anna H

Professionella och trevliga!

Kristina K
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Otroligt professionella finsnickare! Deras kreativa idéer och grymma känsla för tidstypiska detaljer gjorde att mitt nya kök i retrostil blev både funktionellt och tjusigt. Seriösa, trevliga, positiva och väldigt måna om ett hantverksmässigt perfekt slutresultat. Tidsplan och budget hölls utan problem vilket tyder på en erfarenhet och kännedom om branschen som man som kund verkligen uppskattar. Under hela renoveringsprojektets gång kände jag mig helt trygg i deras erfarenhet och kompetens. Jag tror det är få finsnickare i Stockholm som matchar dessa två ess – rekommenderas varmt!

Pia S och 2 andra gillar detta
Annika M
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Noggranna, renliga proffs som kompletterar varandras kompetens med en vänlig glimt i ögat.

Halfdan E
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Mycket bra. Konstruktiva. Tar inititiv. Positiva.

Jonas T gillar detta
jenny
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Fantastiskt duktiga och noggranna finsnickare som alltid håller tid och budget! Rekomenderas mycket varmt!

Börje M
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

2 hantverkare som faktiskt går att lita på!

Pia S gillar detta
Ag A
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Vi fick ett jättefint kök!!!!Alla på besök, kommer med beröm.

Gunnar L
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Synnerligen trevliga herrar med god kunskap inom snickeri, ombyggnad och renovering. Hög kvalité på själva utförandet och även kunskap kring planering och ekonomi vilket tyder på lång erfarenhet samt god kännedom om branschen.

Marianne P
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Skickliga hantverkare, noggranna, med känsla för funktion och form. Håller tider och priser. Med deras hjälp fick mitt tornrum från 1880 tillbaka den gamla ombonade charm som funktionalismen rensat bort. Vackert och välgjort. Ett platsbyggt kök, kanske en bokhylla hoppas jag kunna beställa senare av dem. Marianne P

Jonas T gillar detta
Johanna H
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Vi är mycket nöjda med vårt nya kök i retro-stil som Jonas och Erik byggt. Framförallt är vi nöjda med att de kommer med konstruktiva idéer och förslag, är noggranna, håller tider och helt enkelt håller det de lovar!

Cicki B
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Jonas är en extremt noggrann och kvalitetsmedveten hantverkare. Jonas har dessutom ett suveränt öga för utformning/design och ger konstruktiva förslag till kunden oavsett om det gäller platsbyggda lösningar(megabokhyllor, kök) eller fristående möbler.

Ulrika G
Skrev om Jonas Thür Specialsnickerier

Kompetenta, nogranna, kreativa och trevliga snickare! Har nu bland annat en fin och funktionell utbyggnad till sommarstugan tack vare dem.