K-Rauta AB

Skarprättarvägen 26, 176 77 Järfälla — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om K-Rauta AB

• Gustav *
    Gustav * skrev om K-Rauta AB
    De håller inte ordning på sin utrustning och de återkommer inte trots de lovat.
  • Ardalan B
    Ardalan B skrev om K-Rauta AB
    Jag besökte varuhuset den 28:e maj och skulle köpa beslag till altanen hemma. Jag kunde inte ana att jag skulle mötas av en dödsfälla på k-rauta. I gången så låg det 8 plank med sylvassa spikar vända uppåt och jag trampade med foten på en av dessa och hoppade till och trampade då med andra foten på en av de andra planken. Fick totalt 6 spikar i foten, fick åka in till akutvård och få stelkrampspruta och få ut en del rost från foten. Har fortfarande ont i fötterna efter det inträffade. Kontaktade företaget och bad de se över sina rutiner för upppackning och städning och gav förslag på kompensation för det inträffade. Har bara möts av arrogans, illvilja och ovilja till att ta ansvar för det inträffade av de. De tycker det är en struntsak att deras personal har packat upp en vara och låtit en dödsfälla vara liggandes mitt i gången. Tänk om ett litet barn hade sprungit där, det kunde gått mycket värre än det gjorde. De tar inget som helst ansvar för det inträffade och har nu hänvisat mig till försäkringsbolag. Jag har varit en trogen kund i många år men jag vill verkligen varna för detta företag nu! De är ett pengagirigt bolag som struntar i sina kunder och medmänniskor!

Skarprättarvägen 26, 176 77 Järfälla