Alla kategorier Hushållsvaror Stockholms län Södertälje Kaminbutiken i Järna AB

Läs vad 4 kunder tycker om Kaminbutiken i Järna AB

• Peter A
    Peter A skrev om Kaminbutiken i Järna AB
    Hej!
    Har fortfarande inte fått tummen ur och faktiskt beställt någonting, men jag har varit inne i butiken flera gånger och fått två offerter och massor med information. Första gången pratade jag med en kille som hette Björn eller Benny eller liknande. Han var helt grym! Han kunde allt (tror jag) som var värt att kunna om kaminer, skorstenar och eldstäder. Och så himla service minded också. Andra gången var jag där med min fru och träffade en kille som hette Andreas. Han kunde inte lika mycket som Björn, men herrejävlar va duktig han var på att ta hand om kunder!!!

Snart kommer vi att ta beslut och Kaminbutiken i Järna blir ett självklart val. Tro mig - det finns inga alternativ för oss. Och då har jag ändå pratat med Mariebergs i Kungens kurva, Interidé (Globen), Gnesta, Haninge och Bromma. Ingen butik är i närheten - Sorry, men så är det bara!

Nu återstår bara att bestämma sig, men troligtvis blir det en Contura 556T....
  • Mattias
    Mattias skrev om Kaminbutiken i Järna AB
    Aldrig i hela mitt 30-åriga liv stött på något annat företag som gett så mycket mer än det man förväntat sig. Började med att jag kom in i butiken förra lördagen med min fyraåriga son som gnällde som vanligt om att allt var tråkigt och pest å pina. Säljaren kom då fram till mig och tipsade om att de hade en liten lekhörna för barn med pussel och tecknad film. Kanon!

Sedan diskuterade vi fram och tillbaka. För- och nackdelar med olika kaminer och det märktes verkligen att säljaren var genuint intresserad av mig och vad JAG ville. Inte - som så många andra - bara att tjäna pengar.

Jag har fortfarande inte beställt något - eftersom jag är så velig... - men i slutet av april kommer jag beställa en kamin inkl. installation från Kaminbutiken. Tro mig - de slår allt!

Bästa bemötandet jag nånsin fått!!!!
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Kaminbutiken i Järna AB
    Underbart utfört arbete! Jag och min fru har hållt på och velat fram och tillbaka i flera år och inte kunnat välja kamin. Vi har varit hos flera butiker och diskuterat och tittat på produkter. Till slut hamnade vi hos Kaminbutiken i Järna en lördag och WOW vilken upplevelse det var!

Utanför hade de satt igång två välkomnande brasor och väl inne i butiken stod en stor Tulikivi och värmde oss stackars själar.

Bemötandet var excepetionellt och vi kan verkligen rekommendera Kaminbutiken. Både vad gäller säljprocessen, installationen och supporten efteråt. De hjälpe oss med alla papper som kommunen ska ha och dessutom ordnade de med besiktningen efteråt.

Helt kanon! Kunde inte ha varit bättre!

/Adde och Lena
  • mona n
    mona n skrev om Kaminbutiken i Järna AB
    Vi anlitade Kaminbutiken 2014-11-22, de monterade 2 kaminer i vårt hus i Täby. Hela processen gick hur bra som helst från beställning till montering. Killarna kom som planerat, de städade nogrannt efter sig och tog med allt skrot. Rekommenderas varmt!

Ullängsvägen 8, 153 30 Järna