Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Karbin Klätterhall AB

Karbin Klätterhall AB

• Daniel s
    Daniel s skrev om Karbin Klätterhall AB
  • Thomas .
    Thomas . skrev om Karbin Klätterhall AB
    Massor med nya leder varje vecka, bra öppettider, trevlig personal, bra sortiment på butiken, bra bouldering. Skön konsekvent nivå på lederna och ett väldigt väl efterhållet märkningssystem. Prisvärda kort och frikostigt med stopptider om man t.e.x ska på längre semester. Lite trångt på de enkare väggarna under "rush-hour".
    Klart den mest ompysslade hallen i stockholm.
  • Carina S
    Carina S skrev om Karbin Klätterhall AB
    Klätterhall där man kan klättra både som barn och vuxen. Till skillnad från andra (vad jag vet) klätterhallar så kan här även ganska små barn klättra. Bra variation av väggar och bra öppettider 22 på vardagar och 21 på helgerna. Kan ibland bli lite väl mycke folk om man som nybörjare inte kan klättra på alla väggarna. Dom annordnar en hel del kurser, men har själv ingen erfarenhet av dessa.

Västberga Allé 60, 126 30 Hägersten