Karlskrona Städ & Flytt

Karlskrona Städ & Flytt

www.k-sf.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Karlskrona Städ & Flytt! Letar du efter ett seriöst flyttbolag eller städfirma som kan hjälpa dig att få rent och fint i hemmet eller på arbetsplatsen? Vi på Karlskrona Städ & Flytt är din städ- och flyttfirma i Blekinge med omnejd. Vi har många års erfarenhet inom såväl flytt som städ och erbjuder dig endast...

217 omdömen om Karlskrona Städ & Flytt

Sedan starten hos Reco 2021

Karin S
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Karlskrona Städ & Flytt gjorde ett utmärkt jobb åt oss, både vad gäller flytt och städ. Vi är mycket nöjda med deras arbete. Rekommenderar dem starkt!

Lukas H
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Snabbt enkelt och bra genomfört.

David-Alexandre M
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Detta är andra gången vi använder Benjamin och hans team för flytt och flyttstäd, trots att vi sedan första gången flyttat över tio mil bort. Kvalitet på både flytt (snabb, smidig, bra emballage och skydd för möbler, trollade fram extra lastbil när det behövdes) och städ (avlopp och fönsterputs ingår) till ett oslagbart pris. Kan inte annat än att rekommendera å det varmaste!

Alexandra A
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Fantastiska killar. Organiserade och hade verkligen koll. Kändes tryggt och bra hela vägen. Frågade vart man ville ha kartonger, möbler m.m. Rekommenderar verkligen.

Marie L
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Bra bemötande. Snabb hjälp. Dock förväntat mig mer hjälp av de beställda tjänsterna. Dyrt.

Siv A
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Vi är väldigt nöjda med Karlskrona Städ & Flytt. Redan i december månad hade vi en första kontakt vad gäller vår flytt Torhamn - Varberg. Vi fick stort förtroende för dem och en offert som stämt hela vägen. Vi bokade också flyttstädning vilket vi inte ångrar. Vilket gäng både vad gäller flytten och städningen. Vi har inget vi kan klaga på och vill rekommendera dem.

Britt K
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Snabbt och smidigt och välorganiserat

Jacob J
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Trevlig personal och duktig på att arbeta

Per-Erik O
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Mycket bra service och ett proffsigt bemötande.

Nils H
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Otroligt trevliga och snabba. Flytten gick galant och kunde hjälpa till med annat dessutom. Ödmjuk och trevlig personal. Mycket nöjd!

Anna O
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Snabb och smidig flytt. Rekommenderar.

Carina S
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Snabb och smidig flytt och städ. Fint kundbemötande. Snabba svar på frågor.

Moa D
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Enkelt och smidigt med både bokning och flytt! De är snabba och varsamma med alla saker. Flyttade över halva Sverige och det var ändå väldigt smidigt. Även städningen gjordes felfritt. Supernöjd och rekommenderar dem verkligen! :)

Gertrud W
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Detta var tredje gången jag anlitar Karlskrona Städ&Flytt till både flytt och flyttstädning. Samtliga gånger har de bjudit på en mycket proffsig upplevelse. Snabba, tjänstvilliga, noggranna är de honnörsord jag vill ge.

Lisa M
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Fantastiskt bra och trevlig flyttpersonal på Karlskrona Städ och Flytt. Jag är supernöjd.

John G
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Gjorde ett riktigt bra jobb då de flyttade vårt bohag.

Rudolf H
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Vi hade packning, flytt och städning. Mycket trevliga killar. De utförde arbetet snabbare än vi förvänat oss och på ett bra sätt. Kunde inte gjorts bättre.

Barbara D
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Punktliga, hårt arbetande killar. Gjorde ett bra jobb och vi var väldigt nöjd med allt.

Jan N
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Bra och effektiv flytt av våran köks soffa från Stockholm till kopparöd i östragöinge trotts snöstorm Stort Tack

Eva L
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Vänliga oerhört snabba och proffsiga när de tömde vår lägenhet på 2,5 timme. De fick en svår utmaning med ett stort skåp som inte gick att bäras ut genom trapphuset. De löste det på ett mycket kreativt och säkert sätt.. Vi är mycket nöjda nedbär flytt och vi kan varmt rekommendera dem till andra som behöver flytthjälp .

Stefan H
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Mycket bra från första möte till flytten och städningen. Otroliga flyttmän Knegade på med ett leende mycket proffsigt. Flyttstädningen var super. Mycket tacksam. Rekommenderar er till alla jag känner. Vänligen Stefan och Maria Hedén

Emma L
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Väldigt nöjda med både städningen och service.

Ingrid S

Enkelt snabbt och smidigt. Varsam hantering. Trevliga ✨

Göran E
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Jättenöjd. Kom i tid och hanterade möblerna varsamt.

Essensa A
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Snabba, servicemindade, trevliga och oerhört flexibla.

Tobias D
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Vi har använt oss av Karlskrona städ och flytt ett flertal gånger och vi har varit supernöjda varje gång. Kan inte nog rekommendera deras flyttstäd!

Marcus E
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Bra och snabba killar som tog både flytt och städning av vårt hus. Aktsamma, kan varmt rekommenderas!

Bo A
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Fantastiskt bra och snabb både flyttning och städning. Kan verkligen rekommendera dessa.

Gudrun J
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

De var effektiva och duktiga trots stora klumpiga möbler och smala trappor. Vänligt bemötande.

Annica A
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Vi har fått hjälp med både flytt och städ och är väldigt nöjda med bägge delarna. Snabba effektiva och noggranna!

Hans T
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Upplever företaget snabba trevliga och noggranna

Kerstin T
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Vår flytt genomfördes utan problem! Trevligt bemötande och bra service.

Kent N
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Mycket bra företag, vänliga efektiva, snabba och varsamma

Lars E
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

seriöst intryck och bra återkoppling flytten trots en del tunga grejer gick väldigt smidigt de kunde sin sak tyvärr var de nog lite stressade vid städningen men det är helt ok och nya ägarna var nöjda och det är ju faktiskt det viktiga kan rekommendera dem och kommer anlita dem igen när tex föräldrarna ska flytta framöver

Onspot L
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Duktig flyttfirma i Karlskrona som vi samarbetar med när vi har mycket att göra eller rent av behöver hyra in personal. Dem har hög tillgänglighet och fin service Tack för vårt samarbete

Åsa B
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Bra service med flytt och städ, trevligt bemötande av all personal. Skulle absolut använda mig av dem igen vid nästa flytt!

Nina Emilie Linnea S
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Snabb och effektiv flytthjälp, där personalen gjorde extra jobb för att skruva isär sängar och få in dem i barnrummen. Flyttstädningen var över förväntan där allt var rengjort! Även ugn, kyl/frys och fönster. Rekommenderas!

Tina R
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Perfekt och snabbt och bra resultat.

Anita B
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Kom på utsatt tid snabbt jobbat och var glada och trevliga!

Lina N
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Finns inget att anmärka på kring flyttstädet, allt som ska göras var gjort och även ordentligt. Rekommenderar

Linn W
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Jag anlitade Karlskrona Städ & Flytt till packning och flytt, och är jättenöjd! Jag kommer aldrig packa själv fler gånger, det var värt det hundra gånger om. De var väldigt försiktiga med allt och inget blev skadat under flytten. Dessutom var de väldigt snabba.

Brand A
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Snabba, effektiva och prisvärda.

Eva W
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Alltid lika vänliga och serviceinriktade, Förväntade mig noggrannhet och bra service. Har alltid blivit vänligt bemött, hjälpsamma och trevlig personal. De levde verkligen upp till mina förväntningar, har alltid varit helnöjd med dem. Jag har köpt; fönsterputsning, flytt och flyttstädning, detta har alltid varit perfekt, snabba och noggranna. Flyttstädningarna har varit så bra att vid besiktning har fastighetsägaren påpekat hur rent och fint det varit. Tummen upp.

Blekinge C
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Vi blev snabbt och vänligt bemötta. Uppdraget genomfördes snabbt och smidigt.

Sara J
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Har funkat väldigt bra. De har hämtat och lämnat nyckel hos mäklare då vi inte längre var i stan. Inga problem med något. Högsta betyg från oss. 😊

Elsa M
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Anlitade företaget för städning, packning och flytt av lägenhet. De var flexibla, snabba, noggranna och effektiva! Jag hade redan flyttat till annan ort så de löste allt själva. Skulle anlita dem igen och kan varmt rekommendera dessa proffsiga killar!

Jessica L
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Bra och trevliga att ha och göra med.

Daniel N
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Supersmidig flytt och bra service under hela flytten till ett riktigt bra pris!

Anna V
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

Köpte flytt och flyttstädning. Lite svåra att kommunicera med men dök upp enligt överenskommelse och bra på att flytta. Effektiva och starka. Inget gick sönder, repades eller försvann. Inte 100% nöjd med flyttstädningen men den blev godkänd i besiktningen.

Anand P
Skrev om Karlskrona Städ & Flytt

We satisfying service. Cleaning was very professional.