Karlskrona Städ & Flytt

Karlskrona Städ & Flytt

Välkommen till Karlskrona Städ & Flytt!

Letar du efter ett seriöst flyttbolag eller städfirma som kan hjälpa dig att få rent och fint i hemmet eller på arbetsplatsen? Vi på Karlskrona Städ & Flytt är din städ- och flyttfirma i Blekinge med omnejd. Vi har många års erfarenhet inom såväl flytt som städ och erbjuder dig endast tjänster med hög kvalitet.

Tjänster: Flytthjälp, flyttstädning, tunga lyft, kostnadsfri utlåning av kartonger, fönsterputs och mycket mer.

Att flytta kan vara jobbigt som det är. Låt oss ta hand om både flytt och städ. Slippa stressen med allt vad en flytt kan innebära.

Läs vad 36 kunder tycker om Karlskrona Städ & Flytt 2

2021-10-16
    Vi flyttade från Stockholm till Karlskrona och är väldigt nöjda med flyttfirman. Hjälpsamma, snabba och prisvärda. Rekommenderas varmt!
    2021-10-15
    Andra gången vi använder Karlskrona Städ och Flytt. Båda gångerna fungerar det utmärkt bra. Vänligt och fint bemötande, mycket aktsamma med allt som flyttas. Snabba och effektiva.
    Denna gång använde vi även flyttstädningen. Perfekt. Vid besiktningen sa värden "Jaha har ni använt dem, då behöver jag knappt titta. Brukar vara mer än perfekt."
    2021-10-14
    organiserade, snabba, försiktiga med gods, inget stånkande. helt perfekt och priset också :-)
    2021-09-17
    Min upplevelse på Städ & Flytt var bra!
    2021-09-17
    Vi köpte nerpackning, flyttning och städning. Allt fungerade till vår fulla belåtenhet. Benjamin och hans mannar arbetade snabbt, effektivt och hade ett trevligt sätt. Stort tack till dem.
    2021-09-12
    Vi anlitade dessa trevliga killar i oktober förra året (2020). Benjamin kom och kollade på hur mycket möbler vi hade och gav oss ett pris. Vi fick låna flyttkartonger som dom körde hem till oss. När flyttdagen kom så kom dom exakt i tid. Vi skulle flytta 130 min norrut och dessa milen körde killarna snabbt och fixade möblerna på plats. Rekommenderas varmt! Mycket trevliga.
    2021-09-07
    Tjänstvilliga. Snabba, okompliserade. Upplevde att de var försiktiga med grejorna. Flyttade mitt bohag från magasin till ny bostad.
    2021-09-06
    Visaa lådor och skåp ej tömda och således ej heller rengjorda.
    Övrig flytt och städning utan anmärkning
    2021-09-06
    Helt perfekt flyttstädning, ett snabbt och felfritt utfört jobb med mycket trevligt bemötande.
    2021-09-06
    Helt fantaskt gäng. Allt fungerade perfekt!
    2021-09-05
    Alldeles utmärkt snabb och smidig flytt och perfekt flyttstädning, vi kunde inte vara mer nöjda!
    2021-09-03
    Snabb service vad gäller offert. Noggranna vid flytt. Punktliga! Toppen!
    2021-09-03
    Köpte städflytt och de var mycket hjälpsamma med att möta upp under helgen som flytten gick för att överlämna nyckel i förväg då jag inte var i Karlskrona under själva städdagen.
    Städningen var välgjord i hela lägenheten med undantag för fönsterbrädorna som helt missats att torkas av. Det var emellertid snabbt att fixa själv och en miss som jag kan leva med.
    2021-09-01
    Gott och lösningsinriktat bemötande.
    2021-09-01
    Bemötandet mycket positivt - lyhörda och vänliga. Levde upp till förväntningar mer än väl. Snabba och prisvärda - hjälpte mig med flyttning (tre omgångar) med bl a många tunga boklådor från tredje våningen utan hiss. Samt flyttstädning av gammal sliten 6-rums våning. Bra jobbat!
    2021-09-01
    Trevliga killar, slet hela tiden, passade avtalade tider, och höll avtalat pris. Skulle jag flytta igen skulle jag direkt vända mig till dem igen. Rekommenderar den varmt.
    2021-09-01
    Väldigt proffsiga, effektiva och bra pris för flytthjälp.
    2021-09-01
    Wonderful service. On time and very efficient. Highly recomended.
    2021-05-23
    Vi anlitade tre flyttföretag för anbud på flytt och slutstädning. Karlskrona flytt och städ gav ett av de lägre, dock inte det lägsta. Men var väldigt tillmötesgående och samarbetsvilliga under hela processen. Började med ett besök för att bilda sig en uppfattning om flyttens storlek, seriöst bemötande. Lån av flyttkartonger och därefter en effektiv flytt utan skador eller liknade. Samtlig ur företaget gav ett tillitsfullt intryck. Därefter en perfekt städning som klarade fastighetsägarens slutbesiktning. Mycket bra helhetsbedömning och trevligt bemötande.
    2021-05-17
    Mycket väl genomförd flyttstäd. Rekommenderas verkligen! Hade firman haft veckostäd skulle jag anlitat Benjamin på stört ⭐️
    2021-05-10
    flytten gick utmärkt.Trevligt bemötande.Allt kom fram i perfekt skick.Info ang tider och avstämning mkt bra.
    2021-04-23
    Mycket duktig personal som utförde arbetet mycket effektivt
    2021-04-13
    Flytt som utfördes mycket proffesionellt av mycket bra personal
    2021-04-12
    Köpte flytt och städning. Blev bra bemött. De jobbade effektivt
    2021-04-04
    Snabba och pålitliga. Flytten gick som en dans trots fyra trappor utan hiss. Enkla att boka och serviceinriktad i all kontakt.
    2021-03-25
    Beställde bohagsflytt och allt har varit till belåtenhet. Vänligt och professionellt bemötande. Snabbt och bra utförande.
    2021-03-22
    Använde både deras flytt och städtjänst.
    Dom är väldigt snabba och effektiva. Väldigt trevlig personal. Kan varmt rekommendera dom.
  • Elin F
    skrev om Karlskrona Städ & Flytt
    2021-03-19
    Vi anlitade karlskrona städ & flytt både för flytthjälp och städning av den gamla lägenheten.

De var otroligt duktiga och vi är särskilt imponerade av deras punktlighet och skicklighet med ömtåliga och otympliga möbler. De jobbade effektivt och var vänliga i sin kommunikation både med varandra och oss (har varit med om motsatsen med en annan leverens med annat företag). Vår flytt gick därför smidigare än vad vi kunnat föreställa oss och vi är mycket nöjda.

Städningen var noggrann och blev godkänd av köparen så vi har ingenting att anmärka på. Smidig hantering av nycklar.

Vi kan med värme rekommendera karlskrona städ & flytt.
    2021-03-17
    Utmärkt,snabb och pålitlig flytthjälp
  • Anneli A
    skrev om Karlskrona Städ & Flytt
    2021-03-16
    Tömning och städ av dödsbo. Mycket effektiva o bra städat
    2021-03-13
    Köpte tjänsten flytt. Är jättenöjd med både bemötande och insatsen flytt. Sammanfattningsvis Kanonbra.😊.
    2021-03-11
    Det var en flyttstädning av lägenhet på 37 kvm. De var mycket tillmötesgående och höll avtalad tid för ankomst. De var professionella och utförde sitt jobb som jag förväntade mig.
    Jag kan verkligen rekommendera dem.
    /Lena
    2021-03-11
    Mkt duktiga killar som fixade vår flytt. Snabbt och utan problem. Gav ett mycket gott intryck, trevligt uppträdande. Var rädd om dessa medarbetare, de gör pr för företaget.
    2021-03-11
    Företaget motsvarade alla mina förväntningar. Snabb felfri flytt på kortast möjliga tid, oklanderlig städning. Kan rekommendera detta företag till alla i behov av flytt och städhjälp.
    perfect service , on time , very fast and professional
    2021-03-11
    Köpte flytttjänst och de löste uppgiften mycket bra!
    Oerhört tidseffektiva och hjälpte till med allt jag önskade!
    Kan varmt rekommendera dem vidare!