Daniel J:
Kollade runt i landet efter ett ställe som bygger om bilar till A-traktorer och denna firma hade bra betyg och kunde bara läsa bra om dem. Åkte upp med bilen från Stockholm i flera timmar bara för att få just deras hjälp då jag blivit bränd på en tidigare bil som inte var bra gjord. Kändes bra direkt och de kom med bra tips över telefon när jag skulle välja bil innan också. De tog hand om allting och bilen är superfin och det blev riktigt snyggt och den går mjukt och fint. Kan inte vara mer nöjd. Skulle inte våga ta min bil till något annat ställe. Rekommenderas varmt!!
Ozza O:
Riktigt bra butik. Mycket fina inredningsdetaljer för inte så dyra pengar. Gillar verkligen den orientaliska stilen där man varierar så mycket färger.
En butik jag ofta råkar gå in på trots att jag inte alltid köper.
Trots det positiva avråder jag andra att testa deras Promotion - Kaffe. Små söta kaffepaket, med slogan, det bästa från Orienten. Fy fasiken vad hemskt det smakade.
Större lokaler vore önskvärd med. Rätt trång.