Johanna K:
Är väldigt kräsen ang frisyrer o att det blir som man förklarat o idag besökte jag Salong Självfallet på Drop In o blev väldigt bra bemött av frisören som skulle klippa mej o hon lyssnade på hur jag ville/tänkte ha håret o med hennes hjälp med små tips på frisyren så blev klippningen super bra. Rekomenderas hjärtligt att klippa sej på Självfallet o det var inte dyrt heller :)
Anna B:
Helt enkelt den bästa frisören i Karlskoga. Jätte trevliga människor som alltid är hjälpsamma. De klipper och färgar dig hur du vill och gör det proffsigt. Därför rekommenderar jag er att ni ska klippa er på Knopp.