Frisör i Lindesberg

2 rekommenderade frisörer i Lindesberg kommun

Vi förstår att du letar efter en duktig frisör i Lindesberg. Här finns flera salonger att välja mellan med en rad bra frisörer. Men att hitta en frisörsalong som passar både din personlighet och din livsstil kan vara lite knepigt, därför tänkte vi hjälpa dig att hitta till de bäst rekommenderade och mest aktuella frisörerna i Lindesberg just nu. Välkommen!

Läs mer »
  • Larz A
    Larz A: Bra och prisvärt. Trevlig och erfaren personal. Rekommenderar ett besök.
  • Driver du frisörsalong i Lindesberg?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• 1 omdöme
    Veronika G
    Veronika G: Jag rekomenderar varmt Klipphörnan som frisörsalong! Man blir klippt enligt önskemål till ett bra pris. Hemsidan ser ni ...
Visa sida:

Frisör i Lindesberg

I Lindesberg finns det som du säkert redan vet en rad bra frisörer att välja mellan. Här på Reco.se strävar vi efter en gemenskap där vi hjälper varandra att hitta till de absolut bästa av dessa. Det gör vi genom att låta dig ta del av vad andra människor i Lindesberg skriver om sina erfarenheter med de frisörer de besökt under den senaste tiden. Dessutom kan du själv gå in och bidra med rekommendationer om de frisörsalonger du nyligen varit i kontakt med. Vi hoppas självklart att du hittar till en salong du gillar och som du senare kan tänka dig att rekommendera vidare till andra människor som letar efter en bra frisör i din del av Lindesberg. Lycka till önskar Reco.se!