Restaurang i Rättvik

2 rekommenderade restauranger i Rättvik kommun

Välkommen till Rättvik, här finns det en rad trevliga restauranger som erbjuder inspirerande smaker från all världens hörn. Är du sugen på vedugnsbakad pizza från Italien eller sushi från Japan? Lugn bara, här på Reco.se guidar vi dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna i Rättvik just nu.

Läs mer »
  • 1 omdöme
    : bra mat och bra personal med vänlighet
  • Driver du restaurang i Rättvik?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• 1 omdöme
    Robert G
    Robert G: Sjövillan ligger fint nere vid piren i Rättvik precis på andra sidan järnvägen från stationshuset. De serverar god och v...
Visa sida:

Restaurang i Rättvik

På Reco.se kan du ta del av vad tidigare gäster skriver om olika restauranger i Rättvik. Du kan dessutom själv gå in och skriva rekommendationer om de restauranger du besökt under den senaste tiden. Reco.se finns till för att vi ska hjälpa varandra att hitta morgondagens favoriter. Vi hoppas att du hittar en restaurang du gillar och som du senare kan tänka dig att rekommendera till andra personer i din omgivning. Lycka till, önskar Reco.se!