Tandläkare i Västerås

4 rekommenderade tandläkare i Västerås kommun

Är du på jakt efter en tandläkare i Västerås? Perfekt, i Västerås kryllar det av välrekommenderade tandläkare och här på Reco.se guidar vi dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella tandläkarna i Västerås just nu!

Läs mer »
  • Björn B
    Björn B: Trevligt bemötande, kompetent personal och konkreta tips på förbättringar.
  • Driver du klinik i Västerås?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• 1 omdöme
    : En trygg och stabil tandläkare med specialkunskaper. Både tandläkare, tandsköterska och tandhygienist är noggranna och...
  • 1 omdöme
    Jörgen B
    Jörgen B: Trevligt bemötande, men allra viktigaste så är de noggranna och gör ett bra jobb. Jag är nöjd /Jörgen
  • Driver du klinik i Västerås?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• 4 omdömen
    E
    E: Thea har relativt bra priser (för att vara tandläkare) och trevlig personal. Förstagångskunder får dessutom rabatt och m...
Visa sida:

Tandläkare i Västerås

I Sverige är det idag fri prissättning inom tandvård. Därför kan det variera lite i pris beroende på vilken tandläkare och behandling du väljer. Det kan vara en bra idé att jämföra lite olika mottagningar och tandläkare innan du bestämmer dig för vilken du ska vända dig till. På Reco.se strävar vi efter en gemenskap där vi tillsammans hjälps åt att hitta till morgondagens bästa tandläkare. Du kan läsa om vad tidigare kunder skriver om olika mottagningar och tandläkare i just ditt område samt se deras helhetsomdömen. Dessutom kan du själv bidra till gemenskapen genom att rekommendera de tandläkare du varit i kontakt med under den senaste tiden. Vi hoppas att du hittar en tandläkare du känner dig trygg med och som bryr sig om dina tänder långsiktigt. Lycka till, önskar Reco.se!