Smile - Västerås

Smile - Västerås

Ring 021-13 46 80 www.smile.se
2.0

Till Smile kommer du som tycker att bekväm tandvård alltför sällan förknippas med tandläkaren. Boka en tid så förstår du vad vi menar.

4 omdömen om Smile - Västerås

Inger D
Skrev om Smile - Västerås

Är du rädd o sovit dåligt av rädsla för behandling o kostnad?GÅ INTE HIT!Du blir utskälld efter noter.Dyrt som pocker dessutom.Kompetens?Nja?!

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 731 omdömen 4.8 av 731 omdömen

Alltid trevlig och tillmötesgående personal. Väldigt noggranna och kunniga i sitt yrke. Känner stort förtroende.

Elis O
Skrev om Smile - Västerås

Väldigt dyra och över huvud taget duktiga på att ta betalt. De försökte rutinartat övertyga mig att jag skulle gå till deras hygienist trots att tandläkaren medgav att jag inte hade behov av det.

Hc
Skrev om Smile - Västerås

Min erfarenhet av Thea Tandhälsa är mycket dålig. De är stressade och underbemannade. Jag fick inget förtoende för min tandläkare som var stressad och slarvig vilket resulterade i att det blev ett smärtsamt och obekvämt besök!

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

E S
Skrev om Smile - Västerås

Thea har relativt bra priser (för att vara tandläkare) och trevlig personal. Förstagångskunder får dessutom rabatt och med statens tandcheck så blir det faktiskt överkomligt att gå på en undersökning. Såvida du inte har hål förstås...