Tygaffär på Södermalm

3 rekommenderade tygaffärer i Södermalm, Stockholm

På Södermalm finns det gott om tygaffärer, är du på Medborgarplatsen, Zinkensdamm, Hornstull eller Skanstull? Det spelar ingen roll, på Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella tygaffärerna på Södermalm just nu.

Är du nybörjare eller på en mer avancerad nivå, på en välrekommenderad tygaffär kan du inte bara hitta rätt tyg för ditt projekt, du kan även få tips och råd som kan hjälpa dig till ett bättre slutresultat. Här kan du läsa om tidigare kunders unika erfarenheter men också helhetsomdömet för olika tygaffärer. Allt du att du ska hitta en tygaffär nära dig som passar dina behov. Vi hoppas att vi kan hjälpa dig med det, lycka till!

Karmosina HB

Östgötagatan 83, Stockholm
    Fanny K
    Fanny K: Jättefin butik med perfekt service - jag hittar alltid vad jag behöver och får utmärkt hjälp!

Sallys Garn

Ringvägen 64, Stockholm
    Britt-Marie Å
    Britt-Marie Å: Trevlig personal, bra service mycket hjälpsam.

Trouvadi

Torkel Knutssonsgatan 29, Stockholm