Kattpensionat Egypten

Egypten 704, 430 64 Hällingsjö — Visa karta

5.0 i betyg av av 1 omdömen

Vårt lilla men exklusiva kattpensionat har 8 ljusa och lyxigt bekväma rum varav två större sviter – alla med trevliga, säkra och stora uterum. Fokus ligger på din katts välmående och trygghet. Du är alltid välkommen att besöka oss innan du bokar plats. Pensionatet är beläget strax utanför Hällingsjö, ca 10-15 min från Landvetter flygplats och ca 30 min från Göteborg, Borås & Kungsbacka. Nära, tryggt och bekvämt för dig och din katt. Det är bara 20 m från vårt bostadshus till kattpensionatet..Vi har tillstånd enligt 16 § Djurskyddslagen, innehar ansvarsförsäkring samt har tillstånd som djurtransportör enligt EU-förordning 1/2005 artikel 10.1.

Läs vad 1 kund tycker om Kattpensionat Egypten

• 2019-09-15

Stig L skrev om Kattpensionat Egypten
    Vi har vid flera tillfällen haft vår katt på Kattpensionat Egypten och är mycket nöjda. Pensionatet är rent och snyggt med stora ”rum” och varje katt har en egen utegård. De är mycket noga med vaccinationsintyg och övriga säkerhetsrutiner. Vi har både lämnat katten själva på pensionatet och anlitat deras unika checkin på Landvetter flygplats. Det känns och märks att Kattpensionat Egypten drivs av hängivna kattmänniskor och det är tryggt och trevligt att lämna sin katt till dem. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte