Alla kategorier Klockor Skåne Burlöv Klockan & Smycket Lexholms AB

Kronetorpsvägen 2, 232 37 Arlöv — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Klockan & Smycket Lexholms AB

• david o
    david o skrev om Klockan & Smycket Lexholms AB
    Riktigt dåligt kundbemötande. Fick en klocka i present av min fru som hon var lite osäker på om jag skulle gilla. Frågade specifikt om det var öppet köp vilket personalen i butiken sade, när jag åkte dit för att lämna tillbaka klockan sade de att de bara var bytesrätt. Lämnade då tillbaka klockan och fick ett tillgodokvitto inte nöjd. Ringde upp butiken på triangeln i tisdags och ville beställa en tissot automatklocka och fick besked att den kostar 4800:- och det är tre veckors leveranstid men jag måste komma ner till butiken och beställa den personligen. Åker ner till butiken idag 140904 för att beställa klockan jag ville ha men nu kostar den helt plötsligt 5200:- blir lätt irriterad och undrar varför de inte står för vad de sagt tidigare och det enda personalen kan klämma ur sig är nej och de måste lämnat ett gammalt pris, två dagar gammalt. Ingen vilja att bemöta mig som kund på ett bra sätt eller försöka lösa ett problem. Handla aldrig på lexholms ur de ljuger och lurar kunderna. Läs mer