Alla kategorier Begravningsbyrå Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Klockarebolagets Begravningsbyrå

Klockarebolagets Begravningsbyrå

Brommaplan 409, 168 76 Bromma — Visa karta

En av livets mest omvälvande händelser är att mista någon som står en nära. Det är mycket som ska ordnas samtidigt och lätt att känna sig förvirrad. Det är då vi på Klockarebolagets Begravningsbyrå finns där. Vi hjälper dig att uppfylla alla önskemål inför begravningen så att ni alla får en fin och minnesvärd stund.

Vi är Sveriges äldsta begravningsbyrå och ordnar begravningar över hela Stockholm. Vi erbjuder både kyrkliga och borgerliga begravningar, minnesstunder och gravsättningar. Kontakta oss så hjälper vi dig!

Läs vad 11 kunder tycker om Klockarebolagets Begravningsbyrå

• Ulla H
    Ulla H skrev om Klockarebolagets Begravningsbyrå
    Jag har bara positiva erfarenheter av begravningsbyrån. Vissa saker var besvärliga men dessa löstes på bästa sätt. Läs mer
  • Marit K
    Marit K skrev om Klockarebolagets Begravningsbyrå
    Trevligt bemötande av mkt.kunnig personal.
    Begravningsbyrå.
    Snabba svar på frågor, funderingar och vad som skulle ske.Andra ggn.jag anlitar beg.byrån och är mkt.nöjd med allt.
    Kan verkligen rekommendera.dem. Läs mer
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Klockarebolagets Begravningsbyrå
    Det är andra gången jag anlitar Klockarbolaget för begravning De sköter allt på ett mycket proffsigt sätt. Det känns så personligt, de känner verkligen av vad man önskar. Båda begravningarna överträffade mina förväntningar. Jag kommer rekommendera dem till de som behöver. Läs mer
  • Helen A
    Helen A skrev om Klockarebolagets Begravningsbyrå
    Vi fick hjälp med en begravning och blev mycket väl bemötta.

Vår familj har vid flera tidigare tillfällen fått mycket varmt bemötande och stor hjälp.

Även vid detta senaste tillfälle fick vi all den hjälp vi behövde och förväntade.

Känns tryggt att kunna få den hjälp och det stöd vi fått. Läs mer
  • Sylvia M
    Sylvia M skrev om Klockarebolagets Begravningsbyrå
    Klockarebolagets Begravningsbyrå tog hand om hela begravningen och allt vad det innebär med absolut största värdighet, respekt, värme och omtanke. Dom uppfyllde alla förväntningar och gav hela tiden information och svarade omgående på alla funderingar och frågor som uppstod. Då man kan bli lite orationell i sorgen så fanns dom där och stöttade så att oron försvann. Kan bara säga att jag är så tacksam att jag fick kontakt med Klockarebolaget och kan på det varmaste rekommendera dom.
    Vårt varmaste tack till Klockarebolaget från mig och min familj,
    det kunde inte ha blivit bättre.
    Sylvia Läs mer
  • Alexander O
    Alexander O skrev om Klockarebolagets Begravningsbyrå
    Vid min mammas begravning anlitade vi Klockarebolaget och Clas Waerner. Alla kontakter med Clas var utomordentligt trevliga och positiva. Alla de tjänster Klockarebolaget gjorde för oss i familjen utfördes föredömligt skickligt och trevligt. Vi är väldigt, väldigt tacksamma att vi anlitade Clas. Läs mer
  • Hans A
    Hans A skrev om Klockarebolagets Begravningsbyrå
    Utomordentligt bra bemötande - både kunnigt och respektfullt. Väldigt bra fortlöpande service med uppföljningar och försäkringar/frågor om att allt var på plats.

Tjänsten omfattade allt kring begravningen av min hustru. Mina förväntningar var höga pga rekommendationer från två kyrkor, och de infriades till fullo. Läs mer
  • Jan-erik B
    Jan-erik B skrev om Klockarebolagets Begravningsbyrå
    Professionellt bemötande, återkoppling under hela processen, frågade alltid om det var ngt mer vi önskade eller undrade över. Läs mer
  • Therese W
    Therese W skrev om Klockarebolagets Begravningsbyrå
    Respektfullt bemötande och kontinuerlig kontakt under förberedelserna.
    Vi hade önskat få frågan gällande klädval samt ev donation/insamling istället för blommor. Detta missade vi från vår sida.
    Upplevde lite oklarheter gällande osa listan till minnesstunden. Förväntade oss kontakt uppgifter i samband med minnesboken.
    I övrig mycket bra bemötande och uppföljning. Läs mer
  • Emilia N
    Emilia N skrev om Klockarebolagets Begravningsbyrå
    Varmt, lugnt och tryggt bemötande. Fullt omhändertagande av alla arrangemang, kontakter och logistik. Mycket tillmötesgående och förstående. Jag kan varmt rekommendera Klockarebolaget. Emilia Läs mer
  • Alexander O
    Alexander O skrev om Klockarebolagets Begravningsbyrå
    De var oerhört professionella och insåg snabbt vad de behövde upplysa mig om eftersom jag jobbar utanför Sverige. De hjälpte även till med frågor som gick utanför sjävla servicen. Stort tack Läs mer

Brommaplan 409, 168 76 Bromma