Alla kategorier Övrigt Södermanland Nyköping Länstrafiken Sörmland AB

Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Länstrafiken Sörmland AB

• Kristine C
    Kristine C skrev om Länstrafiken Sörmland AB
    Inga fel på själva bussen.
    Dock förare var kass!!Hur kan ni ha en förare som förstår inte skillnad mellan tågstation och busstation ???Kom hem den 6/7 via Skavsta,tog bussen 515,till Nyköping tågstation där SJ buss väntade på oss.Dock fick bråka med eras mörkhyade förare som försökte övertygade oss att vi borde gå av på busstation.Han tittade två ggr på min biljett utan resultat.Sen han ändå åkte förbi tågstationen.Efter åt fick vi springa med 25 kg bagage tillbaka förr att hinna med SJ bussen.
    Förresten vecka efter kom min syrra hem,och hamnade i samma situation med samma buss,troligen samma förare!
    Fy på er !
  • Johanna
    Johanna skrev om Länstrafiken Sörmland AB
    Dåliga tider som inte "tajmar" in. Bussarna går väldigt sällan. Länstrafiken borde planera bättre!
  • Christopher I
    Christopher I skrev om Länstrafiken Sörmland AB
    När man löser månadskort, borde man kunna förvänta sig att de levererar; kommer och avgår i tid.

Tingshusplatsen 2, 611 32 Nyköping