Larsson Energi AB

Larsson Energi AB

www.larssonenergi.se
  • Badge2024

Larsson energi AB är din expert inom energi- och mätuppdrag med huvudfokus på Svedala kommun och Sydvästskåne. Vi specialiserar oss på energideklarationer för villor, flerbostadshus och lokaler. Vid försäljning av villor garanterar vi en snabb och smidig leverans av din energideklaration till både dig och mäklaren, med fullständig...

81 omdömen om Larsson Energi AB

Sedan starten hos Reco 2024

Eva U
Skrev om Larsson Energi AB

Han var mkt trevlig och kunnig. Mycket vänlig.och noggrann. Det gällde energideklaration och arealmätning.Jag tror han hette Fredrik.

Parwin R
Skrev om Larsson Energi AB

Vi köpte energideklaration och areamätning. Är oerhört nöjda för allt i denna affär. Snabb återkoppling och utmärkt service.

Åsa G
Skrev om Larsson Energi AB

Mycket professionell och hjälpsam, lätt att ha och göra med. Mycket trevligt bemötande! Informativ och kunnig.

Kenneth J
Skrev om Larsson Energi AB

Trevligt bemötande och snabb utvärdering av resultatet.

Malena S
Skrev om Larsson Energi AB

Väldigt trevliga och pålitliga! Kom på avtalad tid, dokumentet var färdigt snabbt efter besök och väldigt trevliga att ha att göra med.

Lars B
Skrev om Larsson Energi AB

Finns inget att klaga på han som var här var trevlig och proffsig allt korrekt

Susann M
Skrev om Larsson Energi AB

Fredrik hade ett trevligt o förklarande sätt. Jag kunde ställa dumma frågor som han på ett trevligt sätt besvarade. Bra redovisning. Inget att klaga på🌻🌻🌻

Allan C
Skrev om Larsson Energi AB

Väldigt proffsigt uppträdande!! Lugn och saklig i sitt sätt att förklara!! Rekommenderas starkt om man vill ha en energideklaration!!

Kim H
Skrev om Larsson Energi AB

Hej! Jag var inte på plats vid tillfället men min mäklare var här och var nöjd och jag litar på hennes omdöme

Anders B
Skrev om Larsson Energi AB

Jag hade beställt tjänsterna energideklaration och areamätning på mitt hus. Jag fick ett trevligt bemötande och upplevde att personen som utförde mätningarna var noggrann och mycket kunnig. Resultatet levererades snabbare än jag förväntade mig. Jag kan varmt rekommendera Larsson Energi AB.

Robert R

Mycket bra och proffesionellt

Samuel J
Skrev om Larsson Energi AB

Snabbt och lätt! En riktig stjärna.

Ivan D

Trevligt, kompetent och effektivt

Lisbeth N
Skrev om Larsson Energi AB

Professionellt genomförande och bemötande.

Bengt H
Skrev om Larsson Energi AB

Mycket trevligt bemötande av Larssons Energi som gav mig som kund ett bra förtroende. Arbetet med energideklarationen gick snabbt och effektivt Eftersom det var första gången som jag skulle ta fram en energideklaration hade jag inte några speciella förväntningar. Kan varmt rekommendera Larssons Energi AB.

Mats F
Skrev om Larsson Energi AB

Mkt trevligt och professionellt bemötande. Tog sig tid och genomförde med stor noggrannhet trots komplexa förutsättningar.

Klara N
Skrev om Larsson Energi AB

Väl genomfört arbete, gott bemötande.

Magnus E
Skrev om Larsson Energi AB

Trevlig man som gjorde en energideklaration i ett över 100 år gammalt hus. Gav ett kompetent intryck och verkar ha ett genuint intresse för sitt jobb.

Malena B
Skrev om Larsson Energi AB

Mycket kunnig och trevlig. Rekommenderas varmt!

Lena Birgitta Wictoria J
Skrev om Larsson Energi AB

Trevligt bemötande, och snabbt utförande-

Claes-olof O

Trevligt, positivt och professionellt

Eva H
Skrev om Larsson Energi AB

Trevlig och kunnig person som dessutom kunde förklara på ett bra sätt vad han gjorde och varför

Agnes B
Skrev om Larsson Energi AB

Fredrik är trevligt och professionellt. Varmt rekommenderat!

Mia G
Skrev om Larsson Energi AB

Trevligt bemött och proffsigt utfört arbete.

Lotten E
Skrev om Larsson Energi AB

Kunde komma med kort varsel. Trevligt bemötande. Proffesionella.

Jonn L
Skrev om Larsson Energi AB

Trevligt och socialt bemötande.

Ebba F

Trevligt bemötande. Prisvärt. Proffessionellt

Nicklas Å
Skrev om Larsson Energi AB

Trevlig och lätt att boka tid med. Snabb återkoppling.

Timo G
Skrev om Larsson Energi AB

Energideklaration av villa ca 180 kvm, 1,5 plan. Snabb tillgänglighet, tydlig och bra genomgång. Mycket trevlig kille. Noggrann och saklig. Rapport kom efter ca 4 arbetsdagar. Bra upplägg med deklarationen samt ett dokument som rapport. Jag rekommenderar Larsson Energi AB.

Ludvig T
Skrev om Larsson Energi AB

Trevlig personal och ett väldigt professionellt utfört arbete.

monica k
Skrev om Larsson Energi AB

Trevligt bemötande, gav ett förtroendeingivande och kunnigt intryck. Vi fick hjälp med energideklaration och area mätning blev mycket nöjda med besöket.

Siv Inger B
Skrev om Larsson Energi AB

Mycket Bra. Hög kompetens o kvalitet.

Jan C
Skrev om Larsson Energi AB

Köpte en eldeklaration inför hus försäljning. Den levererades bra med utförligt innehåll.

Peter O

Snabbt, bra och trevligt! - Areamätning

Dödsboet: P
Skrev om Larsson Energi AB

Ett trevligt bemötande. Hade inga förväntningar men fick en bra genomgång av vad det gick ut på. Tjänsten var en Energideklaration av huset.

Magnus L
Skrev om Larsson Energi AB

Mycket bra bemötande. Hög service och kompetensnivå. I detta fall var det en energibessiktning av vår villa. Kan varmt rekommendera Larsson Energi AB

Stefan P
Skrev om Larsson Energi AB

Professionell och mycket trevlig!

Paul B
Skrev om Larsson Energi AB

Mycket trevligt besök av Karsson Energi Bra information av energideklaration småhus

Johanna H
Skrev om Larsson Energi AB

Trevlig och professionell! Tog sig tid att svara på våra frågor och gjorde ett väl utfört arbete.

Anders N
Skrev om Larsson Energi AB

Snabb återkoppling efter första kontakt, trevligt bemötande och kunnig.

Gustav S
Skrev om Larsson Energi AB

Mycket nöjd med kontakten innan och genomförande av uppdraget, och inspektören hade ett trevlig bemötande. Inspektionen gick smidigt och enkelt. Rapporten kom mycket snabbt.

Bella H
Skrev om Larsson Energi AB

Snabb återkoppling och proffesionellt bemötande. Noggrann och bra pris!

Lars-Ove G
Skrev om Larsson Energi AB

Mycket bra och trevligt och snabb med att få kontakt med och att komma på besök

Yvonne K
Skrev om Larsson Energi AB

Så trevligt och lättsamt möte. Noggrann genomgång och snabb återkoppling

Ulla L

Väldigt informativ och social! Kan absolut rekmondera MVH Ulla Ljung

Albert I
Skrev om Larsson Energi AB

Mycket bra bemött samt att de kunde komma och göra energideklarationen väldigt snabbt! 👍👍👍👍👍

Ulf E
Skrev om Larsson Energi AB

Trevligt bemötande och en bra genomgång av fastigheten.

Henrik L
Skrev om Larsson Energi AB

Kompetent, trevligt, och bra leverans

Mari Ann B
Skrev om Larsson Energi AB

Fredrik utförde uppdraget Bra och noggranna. Han gav många bra tips

Stig H
Skrev om Larsson Energi AB

Min upplevelse med Larsson Energi Ab är : Snab och bra service :-)