LiDL

Lövkojsgränd 12, 165 75 Hässelby — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om LiDL

• Carl L
    Carl L skrev om LiDL
    Jag kan inte förneka att butiken, liksom alla lidl-butiker, har bra produkter till bra priser. Det finns dock personal i Hässelby (Åkermyntan)-butiken som är otrevlig mot kunderna. I början av sommaren var plastkassarna slut i den kassa jag valt. Jag påpekade det för kassörskan som sade att det var okej att utan kostnad ta en plastkasse i kassan bredvid. När jag gjorde det sade den unga killen (ljushyad) att jag måste betala för plastkassen. Givetvis betalade jag för plastkassen, men jag påpekade också vad kassörskan i första kassan sagt vilket killen verkade skita i fullständigt. Jag tycker det är märkligt att Lidl i Åkermyntan kommer undan med att anställa värdelös personal när de konkurrerar med den visserligen mycket dyrare butiken ICA Supermarket, men som har så jättetrevlig personal. Jag gillar Lidl-kedjan generellt eftersom de som sagt har bra produkter till bra priser, men just Åkermyntan-butiken är inte trevlig.

Lövkojsgränd 12, 165 75 Hässelby