Liljeholmens Måleri AB

Välkommen till Liljeholmens Måleri AB!

Liljeholmens Måleri är mer än bara måleri. Vi är din hantverkare med ett totalansvar med kunskap inom:
  • Invändigt måleri
  • Snickeri
  • EL/VVS
  • Villa & Fasadmålning
  • Badrumsrenovering
Vi hjälper dig som privatperson, företag eller bostadsrättsförening med helhetslösningar. Från altanbygge, plattsättning och elektriciteten i hemmet till att måla om, pooler eller fixa rören. Alltid tryggt, säkert och med kvalitet.

Vår certifierade erfarna personalstyrka besitter bred kunskap inom bygg. Varmt välkommen att kontakta oss för en offert!

Läs vad 67 kunder tycker om Liljeholmens Måleri AB 2

2022-09-26 Spontant omdöme
    Vi valde Liljeholmens Måleri för vår badrumsrenovering. Jag är väldigt glad att vi gjorde det! Processen var sömlös!
    Alla i företaget var väldigt snälla, professionella och lägliga. Jag var imponerad av kommunikationen genom hela projektet. Alla frågor eller funderingar jag hade besvarades mycket snabbt. Kvaliteten på deras arbete är utmärkt och vårt nya badrum har uppdaterat utseendet på vårt hem och ökat värdet. Vi planerar att använda dem för vår andra badrumsrenovering nästa år!
    2022-09-15 Spontant omdöme
    Jag kan varmt rekommendera Liljeholmens måleri. Vi anlitade dem för renovering av badrum och de gjorde ett mycket bra jobb från början till slut. Proffsigt utfört, bra kommunikation och de höll rent och snyggt under arbetets gång
    2022-09-03 Spontant omdöme
    Vi renoverade vårt Badrum med Liljeholmens Måleri AB.

Vi är väldigt nöjda med Liljeholmens kompetens och arbete. Dem är snabba och noggranna.

Vill du ha hjälp så ska ni anlita Liljeholmens Måleri.

Nöjd kund
    2022-09-03 Spontant omdöme
    Jättenöjd med min badrumsrenovering! Tydlig kommunikation och allt gick smidigt hela vägen.
    2022-08-05 Spontant omdöme
    Väldigt nöjd med Liljeholmensmåleri och renomate. Även om det var lite kommunikationsmissar så löstes allt till sist och badrummet blev väldigt bra. Kommer att anlita de igen
    2022-05-30 Spontant omdöme
    Vi är väldigt nöjda!
    Vi hade flera badrumsfirmor här och tittade. Vi bor i ett äldre hus och badrummet och var pyttelitet. Vi behövde därför flytta en vägg för att göra det större. Det var tydligen besvärligt för flera av firmorna. ”Duschen kan inte stå här för att det blir knepigt att dra rören, bla bla bla…” ”vi sätter inte plattor större än blabla…”.
    Arbetsledaren Alex, var mycket lösningsorienterad och förtroendeingivande vid mötet. Och hade bra tips på vad som funkar i layouten design. Vi fick en tydlig och bra offert till ett bra pris. Den hade med flera saker som dyrare firmor sagt skulle var för svårt att utföra i vårt badrum. (Infällda rör bl a)
    Det var lite strul med startdatum pga missförstånd. Och vi var ute i sen tid. Men när det satte igång, så gick det mycket snabbt. Hantverkarna som utfört arbetet är snabba och mycket(!) noggranna. Slutresultatet är fantastiskt, det är hotellkänslan man vill åt :). Flera smådetaljer har de själva föreslagit under arbetets gång, ”Det här kommer att bli snyggt i stilen ni vill ha”
    Vi kan varmt rekommenderar denna firma!
    2022-04-24 Verifierad kund
    Bra duktiga hantverkare
    Kommer u tid och är noga
    2022-04-20 Spontant omdöme
    Jag mailade Liljeholmens Måleri för att sätta upp badrumsinredning och efter att ha hittat ett datum som passade båda tog jag ledigt från jobbet den dagen och åkte upp till Stockholm för en konsultation. Under platsmötet kom vi överens om att även lägga microcement på en vägg. Byggaren skulle återkomma med två offerter, en med fast pris och en med rörligt pris. Samma dag åkte jag och köpte badrumsinredning som skulle passa till microcementen. Dock hörde jag aldrig av Liljeholmens Måleri efter mötet, varken för offerter eller svar på påminnelsemail. Antagligen bedömde de att jobbet hos mig var för litet, men det hade varit fint att få någon typ av återkoppling, särskilt eftersom de redan i mitt inledande mail visste storleken på jobbet. Slösar bara allas tid att boka in ett platsbesök för att sedan försvinna från radarn.
    Hej Amanda! som vi tidigare skrivit till dig på andra *Rating* Sidor
    OCH härmed ''Upprepar'' svaret även på Reco också..
    Så skulle du Återkomma med ditt personnummer för att jag skulle få möjligheten att finna dig i mitt Offert program då du inte var FOLKBOKFÖRD i Stockholm .
    Jag förklarade till dig att anledningen var att det kommer upp 357st Amanda i Sverige i mitt offert program.
    Och genast Talade du om att du förstod det , men uppenbarligen inte.
    Jag beskrev även att du får gärna kontakta oss när som, vid eventuella frågor eller funderingar vilket du heller inte uppfyllt.
    Därför kan vi inte hjälpa dig för att du inte återkom.
    Men häftigt endå att du engagerar dig och rate*ar oss dåligt på flera sidor. *Schyst*
    2022-01-13 Spontant omdöme
    Vi fick dra igång en badrumsrenovering med mycket kort varsel, mitt i semestern sommaren 2021. Liljeholmens Måleri prioriterade vårt badrum så vi kunde komma igång snabbt. Det är vi väldigt glada för! Vi hade höga förväntningar efter att ha läst alla goda recensioner och kan ärligt säga att vi inte tror vi kunde ha valt en bättre firma. Visst blev det några kommunikationsmissar, inte minst för att detta var under semestern, men Liljeholmens Måleri var väldigt måna om att vi skulle bli nöjda och vi redde ut allting tillsammans. Vi är väldigt nöjda med slutresultatet och har fortfarande en fin kontakt med Liljeholmens Måleri!
  • 2022-01-12 Spontant omdöme
    Vi valde till slut Liljeholmens måleri för att renovera vårt badrum, efter många efterfrågningar och intagna offerter från flertalet företag. Och det ångrar vi inte! Från start till mål har samarbetet fungerat perfekt. Även när vi sprungit på problem eller behövt ändra planeringen har Liljeholmens måleri varit väldigt lyhörda och också bidragit med egna förslag och sin kompetens. Vi har verkligen uppskattat tydligheten i den dagliga kommunikation i whats up gruppen där vi kunna följa arbetet och kommunikationen mellan de som jobbat i vårt hus. Liljeholmens måleri hölls sig helt inom offerten och trots lite ändringar så landade priset precis på vad vi kommit överens om. Vi kan inte annat än rekommendera Liljeholmens måleri.
    Hej Niklas Tack för ditt omdöme ! Vad glada vi blir att ni är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen :-)
    2022-01-09 Spontant omdöme
    Vi valde Liljeholmens Måleri AB för badrumsrenovering efter rekommendation från vänner. Hela processen, från början till slut, gick väldigt smidigt och vi uppskattade verkligen de dagliga uppdateringarna och kommunikationen. Samtliga hantverkare som var delaktiga i renoveringen var väldigt professionella och lösningsorienterade. De höll både uppskattad tid och kostnad. Vi kommer anlita Liljeholmens Måleri AB för vår nästa badrumsrenovering.
    Hej Johan Tack för ditt omdöme ! Vad glada vi blir att ni är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen :-)
  • THAYR A
    2022-01-09 Spontant omdöme
    Fick vårt badrum renoverat till högsta betyg.
    Tack kommer anlita er vid nästa renovering .
    Hej Thayr Tack för ditt omdöme ! Vad glada vi blir att ni är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen :-)
    2022-01-09 Spontant omdöme
    Vi gav Liljeholmens Måleri förtroendet att genom helentreprenad totalrenovera vårt badrum. Intrycket från offert, avtal, projektering med råd och dialog kring idéer är toppen. De gav stöd och fanns närvarande både i medgång och när utmaningar och problem behövde lösas, kommunikationen var bra och produktiv under hela projektet. Det finns mycket kunskap och erfarenhet i teamet med hantverkare, inom alla områden, snickeri, el, rör, plattläggning etc och finishen på jobben är utmärkt.

Resultatet överträffade våra förväntningar, vi återvänder som kunder.
    Hej Robert Tack för ditt omdöme ! Vad glada vi blir att ni är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen :-)
    2022-01-09 Spontant omdöme
    Anlitade Liljeholms måleri AB för badrums renovering. Fick många offerter från större aktörer men allt dem ville göra var att rensa mig på pengar. Jag fick kvalité och prisvärd samt proffsig arbete av Liljeholms måleri. Så pass att dem får renovera mitt kök nu. Från start till slut är jag väldigt nöjd. Rekommenderas starkt.
    Hej Kevin Tack för ditt omdöme ! Vad glada vi blir att ni är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen :-)
    2022-01-09 Spontant omdöme
    Är så nöjd med mina badrumsrenoveringar. Liljeholmens måleri ab fick utföra 2 badrumsrenoveringar , slutresultatet var precis som förväntat! Tack rekommenderar
  • FUAT C
    2022-01-09 Spontant omdöme
    3:e badrums renoveringen jag gjort hittills. Dessa killar ger jag toppbetyg! Killarna fick fria händer och det blev magiskt! Känns som 5sjärnigt (hotell utomlands) varje gång jag duschar. Rekomenderar Liljeholmens måleri AB 5 av 5 i betyg!!
    Hej Fuat Tack för ditt omdöme ! Vad glada vi blir att ni är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen :-)
    2021-11-06 Spontant omdöme
    Jag anlitade Liljeholmens måleri AB för en badrumsrenovering och är supernöjd med resultatet!
    De var mycket kunniga och serviceinriktade under hela processen, från första mötet till hela arbetet var klart. Jag kan varmt rekommendera dem.
    Hej Cecilia Tack för ditt omdöme ! Vad glada vi blir att ni är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen :-)
    2021-11-02 Spontant omdöme
    Vi fick hjälp av Liljeholmens måleri för renovering av vårt badrum. Processen gick smidigt, det var enkelt att komma i kontakt med hantverkarna och resultatet är i toppklass. Jag kan varmt rekommendera Liljeholmens måleri
    2021-11-01 Spontant omdöme
    Det Jag kan varmt rekommendera Liljeholmens måleri AB. Vi fick badrummet riktigt fint renoverat. Särskilt uppskattar jag strukturen och processen som sköttes strukturerat och digitalt, från ritningar, kontraktsskrivning till den dagliga kontakten. Bra, kunnig personal.
    Hej Josef Tack för ditt omdöme ! Vad glada vi blir att ni är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen :-)
    2021-10-31 Spontant omdöme
    Vi anlitade Liljeholmens måleri för att renovera vårat badrum! Hela processen gick väldigt smidigt och smärtfritt. Allt blev dessutom klart inom överenskommen tid. Kan bara rekommendera Liljeholmens måleri!
    Hej Per Tack för ditt omdöme ! Vad glada vi blir att ni är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen :-)
    2021-08-09 Verifierad kund
    Liljeholmens Måleri har bemött våra krav med professionell service och ödmjukhet.
    De har målat
    - hela vårt hus utvändigt, 1.5-plans villa.
    - hela vårt hus invändigt, även målat alla dörrkarmar och golvlister innan montering.
    De har rivit en vägg mellan kök och sovrum för öppnar planlösning.
    De har renoverat badrummet.
    Mao har de totalrenoverat vår villa.

Rekommenderar starkt Liljeholmens Måleri.
    Hej GabrielTack för ditt omdöme och Rekommendation ! Vad glada vi blir att ni är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen och Entrepenaden:-) Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar! Med vänliga hälsningar, Alla på Liljeholmens Måleri AB. Liljeholmens Måleri AB
    2021-08-09 Spontant omdöme
    Så nöjd med mitt nya badrum!Tacksam över den fina kommunikationen mellan alla inblandade,kände mig delaktig hela tiden.Badrummet är över mina förväntningar!Så glad att jag valde Liljeholmens Måleri AB och det kommer jag göra igen!
  • Martin Horacio U
    2021-08-08 Spontant omdöme
    Tack för denna badrumsrenovering som sköttes proffsigt från A-Ö. Rekommenderar starkt Liljeholmens måleri Ab för badrumsrenovering. /Martin
    Hej Martin Tack för ditt omdöme och Rekommendation ! Vad glada vi blir att ni är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen :-) Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar! Med vänliga hälsningar, Alla på Liljeholmens Måleri AB. Liljeholmens Måleri AB
    2021-08-02 Spontant omdöme
    Liljeholmens måleri har hjälpt oss med en komplett badrumsrenovering inkl. flytt av stor varmvattenberedare och uppbyggnad av platsbyggda, belysta nischer. Vi är mycket nöjda med resultatet och med hantverkarnas yrkesskicklighet.
    Hej Anna Tack för ditt omdöme ! Vad glada vi blir att ni är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen :-) Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar! Med vänliga hälsningar, Alla på Liljeholmens Måleri AB. Liljeholmens Måleri AB
  • EMMA E
    2021-08-02 Spontant omdöme
    Kan varmt rekommendera Liljeholmens måleri. Anlitade dom för renovering av badrummet. Bra kommunikation och punktligt utfört arbete. Badrummet blev precis som jag önskade trots lite ändringar på vägen. Kommer att anlita dom igen nästa gång jag renoverar.
    Hej Emma Tack för ditt omdöme och Rekommendation ! Vad glada vi blir att ni är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen :-) Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar! Med vänliga hälsningar, Alla på Liljeholmens Måleri AB. Liljeholmens Måleri AB
    2021-07-22 Spontant omdöme
    Vi anlitade Liljeholmens måleri för en totalrenovering av vårt badrum.
    Vi är supernöjda med allt!
    Allt från den tydliga offerten, strukturen inför arbetet där det tydligt framgick vad vi behövde ordna inför renoveringen, chatten där vi dagligen kunde följa arbetet via upplagda foton och kommunikationen mellan hantverkarna.
    Tidsplanen hölls och vi är jättenöjda över resultatet!
    Vi kan varmt rekommendera detta företag.

Åsa & Peter
    Hej Åsa och Peter Tack för er omdöme och Rekommendation! Vad glada vi blir att ni är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen :-) Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar! Med vänliga hälsningar, Alla på Liljeholmens Måleri AB. Liljeholmens Måleri AB
    2021-07-20 Spontant omdöme
    Vi fick vårt drömbadrum! De var lyhörda, professionella och kändes trygga. Vi som kund fick vara med från början till slut i gemensam chat & följa renoveringen vilket jag uppskattade mycket. Rekommenderar!
    Hej Lisa Tack för din omdöme och Rekommendation! Vad glada vi blir att du är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen :-) Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar! Med vänliga hälsningar, Alla på Liljeholmens Måleri AB. Liljeholmens Måleri AB
  • Helena Aina C A
    2021-07-20 Spontant omdöme
    Liljeholmens gjorde om vårt badrum och vi är väldigt nöjda! Hantverkarna var duktiga och effektiva, vilket gjorde att badrummet blev klart fort och blev precis som vi ville ha det. Kan verkligen rekommendera dem :)
    Hej Helena Tack för din omdöme och Rekommendation! Vad glada vi blir att du är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen :-) Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar! Med vänliga hälsningar, Alla på Liljeholmens Måleri AB. Liljeholmens Måleri AB
    2021-07-20 Spontant omdöme
    Liljeholmen gjorde om mitt badrum, blev grymt! Alla hantverkare var supertrevliga och kompetenta! Kan varmt rekommenderas
  • Karin M
    2021-07-19 Spontant omdöme
    Liljeholmens måleri gjorde om mitt badrum och är som arkitekt väldigt noga med detaljer. Blir glad varje gång jag går in i badrummet för det är så fint gjort.
    Hej Karin Tack för din omdöme! Vad glada vi blir att du är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen :-) Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar! Med vänliga hälsningar, Alla på Liljeholmens Måleri AB. Liljeholmens Måleri AB
  • 2021-06-29 Spontant omdöme
    Vi bad om flera offerter på vårt badrum och när vi träffat några av dem var det Alex som var den vi tyckte hade mest kunskap och förstod vårt behov bäst och det har vi inte ångrat. Väldigt kunniga hantverkare som hade flera bra idéer när våra inte fungerade och som kom med bra lösningar. De fotograferade och meddelad alltid vad de gjorde så att vi visste vad som skedde under hela renoveringen
    Vi är supernöjda med Alex som projektledare och Liljeholmens måleri som leverantör av vårt nya badrum
    /Robert
    Hej Robert , Tack för det fina omdömet och ett kul projekt vi haft hos er .
    Vad glada vi blir att ni är nöjda med er badrumsrenovering och slutresultatet med besiktningsmannen ni anlitade .

Vi ses snart igen inför framtid renoveringar
    Varma hälsningar alla ifrån Liljeholmens måleri Ab. .

Tack för denna gång!
    2021-05-11 Spontant omdöme
    Jag kan verkligen rekommendera Liljeholmens Måleri för Badrumsrenoveringar. Duktiga hantverkare och ett mycket bra resultat!
    2021-05-07 Spontant omdöme
    Jag har fått både hallen och köket fixat fixat hemma och jag är super nöjd👌👌👌 det jag även gillade var den personliga servicen när vi även behövde lite akut hjälp på salongen så gick det att lösa snabbt och smidigt. 5/5 Bobby
    Hej Bobby, Tack för omdömet! Vad glada vi blir att du är nöjd med renoveringen. Med vänlig hälsning Alla på Liljeholmens måleri Ab. Liljeholmens Måleri AB
    2021-04-23 Spontant omdöme
    Tack för den fina terassen! Fantastiskt enkel kontakt, snabbt arbete och oöverträffad flexibilitet. Kvaliteten på arbetet, oklanderlig!
    Hej Nima! Kul att du är nöjd med arbetet .
    Och tack för omdömet.
    Hör av dig inför framtida renoveringsarbeten.
    Hälsningar Liljeholmens Måleri Ab.
    2021-04-21 Spontant omdöme
    Vi anlitade Liljeholmens Måleri för en omfattande renovering av vårt badrum och blev mycket nöjda med resultatet. Upplevelsen var att vi hade en suveränt bra och snabb kommunikation med både Alex och hans hantverkare. De gav oss också goda råd, skickade kontinuerliga uppdateringar med bilder och arbetade snabbt och effektivt. Även byggstädningen var över förväntan och hela renoveringen var prisvärd. Vi kan därför varmt rekommendera Liljeholmens Måleri och vi kommer själva att anlita dem igen vid tillfälle.
    Hej Ann- Christine!
    Stort tack för ditt omdöme! Vad glada vi blir att du är nöjd. Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar. Med vänlig hälsning, Alla på Liljeholmens måleri Ab!
    2021-04-17 Spontant omdöme
    Fixade badrummet med nytt kakel och golvvärme, blev sååå fint. Så värt att ta in en auktoriserat och proffsig firma som denna!

Kan varmt rekomendera företaget!
    Hej Omid! Stort tack för ditt omdöme! Vad glada vi blir att du är nöjd.
    Med vänlig hälsning, Liljeholmens måleri Ab
    2021-04-14 Spontant omdöme
    Vi målade om hela vårt nya hus invändigt i samband med att vi flyttade in, totalt 149 kvm, 2 plan. Är väldigt nöjd med resultatet. Målaren var väldigt noggrann och kunnig - hjälpte oss med flera val när vi kände oss osäkra på hur vi ville ha det. Han visade även stor hänsyn till att han arbetade i vårt hem, något som vi värdesätter högt.
    Alex som projektledde arbetet var lyhörd, snabb på att svara och återkopplade regelbundet. Vi kommer att anlita Liljeholmens Måleri när vi gör vår utvändiga målning också.
    Hej Susanne! Stort tack för ditt omdöme! Vad glada vi blir att du är nöjd. Vi ses snart igen för ditt utvändiga Måleri arbeten. Med vänlig hälsning, Liljeholmens måleri Ab Liljeholmens Måleri AB
  • Anders Erik Göran W
    2021-04-06 Spontant omdöme
    Gjorde en badrumsrenovering med ett mycket bra resultat. Kommunikationen fungerade bra och vi är nöjda med slutresultatet av renoveringen. Jag kan rekommendera Liljeholmens Måleri för badrumsrenoveringar!
    Hej Anders , Stort tack för ditt omdöme! Vad glada vi blir att du är nöjd. Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar. Med vänlig hälsning,
    Liljeholmens måleri Ab
    2021-03-02 Spontant omdöme
    Vi anlitade Liljeholmens Måleri för renovering av badrummet och resultatet blev jättefint. Ställer man fråga om någonting så får man bra förslag och råd från de som är involverade i arbetet.
    Alex som har hand om koordinering av hela arbetet är trevlig och tillmötesgående.
    Rekommenderas!
    Hej Josef, Tack för ditt omdöme! Vad roligt att ni är nöjda med det nya badrummet. Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar! Med vänlig hälsning, Alla på Liljeholmens Måleri AB ! Liljeholmens Måleri AB
    2021-02-21 Spontant omdöme
    Vi har använt Liljeholmens flera gånger eftersom vi blivit så nöjda. Alex är oerhört snabb och tillmötesgående, ständigt angelägen om att göra oss nöjda i alla avseenden.
    Hej Tove, Tack för omdömet .
    Vad roligt att ni är nöjda med slutresultatet. Med vänlig hälsning, Alla på Liljeholmens Måleri Ab
    2021-02-02 Spontant omdöme
    Liljeholmens Måleri renoverade mitt badrum och resultatet blev fantastiskt bra. Jag fick vara med ändå från början till slut. De olika hantverkarna gav förslag, råd och ställde frågor hur jag ville att det skulle bli. Det gjorde det möjligt att följa med i renoveringen genom att använda WhatsApp och det gjorde det samtidigt väldigt enkelt att se hela badrumsrenovingen och även lätt att kommunicera. Väldigt professionella, trevliga och framförallt tillmötesgående. När det fanns behov av justeringar och frågor så var Alex snabb att styra upp allt på bästa tänkbara sätt.

Slutstädningen var över all förväntan. Hela lägenheten fick en total genomgång. En makalös avslutning på en badrumsrenovering.
    Härligt att höra att du blev nöjd med din badrumsrenovering . Liljeholmens Måleri AB
    2021-01-29 Spontant omdöme
    Jag och familjen har nyss flyttat och Liljeholmens Måleri AB renoverade vårt badrum enligt våra önskemål.
    De jobbade snabbt och målmedvetet, avslutade jobbet i tid, och det blev så fint!
    Jag kan varmt rekommendera företaget om du söker proffs för badrummet!
    2021-01-28 Spontant omdöme
    Använde mig av Liljeholmens måleri för att måla hela lägenheten innan försäljning! väldigt professionella och klara på överenskommen tid :)

Lyckades få priset jag ville för lägenheten!

Vi diskuterade badrumsrenovering också (Men tyvärr så behövde jag sälja lägenheten fort)
  • Johan G
    2021-01-25 Spontant omdöme
    Renoverade mitt badrum och tog hjälp av Liljeholmens Måleri. Riktigt nöjd. Det gick ganska snabbt även fast jag hade en vattenläcka som behövde torkas ur.
    Jättesnabba svar vid minsta fundering, löpande bilder under projektet samt bra samordning på alla hantverkare som var med och renoverade.
    Kommer ta hjälp av firman igen om jag ska fixa badrum!
    Tack Johan, vi är väldigt tacksamma för denna badrumsrenovering för dig. Liljeholmens Måleri AB
    2021-01-18 Spontant omdöme
    Alex som samordnade allt gjorde ett fantastiskt jobb när vi skulle renovera badrummet. Han var/är alltid trevlig och tillmötesgående och oerhört serviceminded. Ingenting är omöjligt för honom han löser allting. Allt arbete som utfördes och all kommunikation lades upp på Whats App så jag kunde följa hela arbetet via appen. Om jag själv hade något jag undrade över så kunde jag ställa frågor i appen eller ringa Alex direkt och omgående få svar.Jag är supernöjd med resultatet av badrumsrenoveringen. Jag kommer att anlita dem igen när det gäller fortsatt renovering av huset.
    Hej! Tack för ditt fina omdöme och att du blev nöjd med er badrumsrenovering .
    Tack för denna gång vi ses snart igen .
    Tack
  • DANIEL B
    2021-01-12 Spontant omdöme
    Badrumsrenovering villa
    Vi blev supernöjda!
    Det var ett ganska omfattande renoveringsjobb där alla vattenrör behövde bytas.
    Trotts detta så höll både pris och tidsplan.

Killarna arbetade hårt och kom med bra feedback och förslag på hur saker kunde göras.
    Efter dagens slut så städade de alltid undan efter sig.
    Material till dagens arbete hade dom alltid med sig så de inte behövde åka och handla halva dagen.

Supertrevlig personal som vi nästan saknar nu när de är klara.
  • Pelle I
    2020-12-13 Spontant omdöme
    Mycket bra utfört arbete, prisvärt och enkla att ha att göra med!

Mycket nöjd!
    Tack Pelle , Härligt att höra att du blev nöjd med Badrumsrenoveringen. Liljeholmens Måleri AB
  • JOHAN V
    2020-11-07 Spontant omdöme
    Mycket bra utfört jobb!
    Alla inblandade jobbade på som tusan!
    Tack vi är glada på Liljeholmens måleri ab fick renovera ditt badrum .
    Kul att du är nöjd .
    2020-10-29 Spontant omdöme
    Stort tack till Liljeholmens Måleri som var väldigt snabba och extremt professionella under hela processen, från offert tills att jobbet var klart. Jag anlitade Liljeholmens Måleri för att totalrenovera mitt badrum, nu är det färdigrenoverat och jag kunde inte vara nöjdare. Vill ge mina varmaste rekommendationer till Liljeholmens Måleri.

Mvh Nicklas Siljendal
    2020-10-26 Spontant omdöme
    Vi har just avslutat arbete i vår bostad (rivning av två rum och bygge av nytt badrum och kontor) utfört av Liljeholmens Måleri och vi kan varmt rekommendera detta företag! Kommunikationen har fungerat bra och varit transparent under hela processen genom att samtliga Involverade i arbetsprocessen har kunnat kommunicera i en whatsapp tråd. När det har funnits frågor eller smärre missförstånd så har det skett snabba återkopplingar och justeringar/åtgärdanden utan onödiga diskussioner. Företaget har varit tillmötesgående, visat flexibilitet och att fokus varit kundnöjdhet. Arbetet har såvitt vi kan bedöma skett med stor noggrannhet och känsla för estetik och eftersom det städats noggrant dagligen så har vi utan bekymmer kunnat bo i huset under hela byggnationen. Förutom att vi nu har två fantastiska nya rum i vårt hus så avslutades arbetet med att vi fick en storstädning av hela huset efter avslutat arbete. Vi är mycket nöjda och har redan bett om offert för nästa projekt!