Liljeholmens Måleri AB

Välkommen till Liljeholmens Måleri AB!

Liljeholmens Måleri är mer än bara måleri. Vi är din hantverkare med ett totalansvar med kunskap inom:
  • Invändigt måleri
  • Snickeri
  • EL/VVS
  • Villa & Fasadmålning
  • Badrumsrenovering
Vi hjälper dig som privatperson, företag eller bostadsrättsförening med helhetslösningar. Från altanbygge, plattsättning och elektriciteten i hemmet till att måla om, pooler eller fixa rören. Alltid tryggt, säkert och med kvalitet.

Vår certifierade erfarna personalstyrka besitter bred kunskap inom bygg. Varmt välkommen att kontakta oss för en offert!

Läs vad 47 kunder tycker om Liljeholmens Måleri AB 2

2021-08-09
    Liljeholmens Måleri har bemött våra krav med professionell service och ödmjukhet.
    De har målat
    - hela vårt hus utvändigt, 1.5-plans villa.
    - hela vårt hus invändigt, även målat alla dörrkarmar och golvlister innan montering.
    De har rivit en vägg mellan kök och sovrum för öppnar planlösning.
    De har renoverat badrummet.
    Mao har de totalrenoverat vår villa.

Rekommenderar starkt Liljeholmens Måleri.
    Hej GabrielTack för ditt omdöme och Rekommendation ! Vad glada vi blir att ni är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen och Entrepenaden:-) Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar! Med vänliga hälsningar, Alla på Liljeholmens Måleri AB. Liljeholmens Måleri AB
    2021-08-09
    Så nöjd med mitt nya badrum!Tacksam över den fina kommunikationen mellan alla inblandade,kände mig delaktig hela tiden.Badrummet är över mina förväntningar!Så glad att jag valde Liljeholmens Måleri AB och det kommer jag göra igen!
  • Martin Horacio U
    2021-08-08
    Tack för denna badrumsrenovering som sköttes proffsigt från A-Ö. Rekommenderar starkt Liljeholmens måleri Ab för badrumsrenovering. /Martin
    Hej Martin Tack för ditt omdöme och Rekommendation ! Vad glada vi blir att ni är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen :-) Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar! Med vänliga hälsningar, Alla på Liljeholmens Måleri AB. Liljeholmens Måleri AB
    2021-08-02
    Liljeholmens måleri har hjälpt oss med en komplett badrumsrenovering inkl. flytt av stor varmvattenberedare och uppbyggnad av platsbyggda, belysta nischer. Vi är mycket nöjda med resultatet och med hantverkarnas yrkesskicklighet.
    Hej Anna Tack för ditt omdöme ! Vad glada vi blir att ni är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen :-) Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar! Med vänliga hälsningar, Alla på Liljeholmens Måleri AB. Liljeholmens Måleri AB
  • EMMA E
    2021-08-02
    Kan varmt rekommendera Liljeholmens måleri. Anlitade dom för renovering av badrummet. Bra kommunikation och punktligt utfört arbete. Badrummet blev precis som jag önskade trots lite ändringar på vägen. Kommer att anlita dom igen nästa gång jag renoverar.
    Hej Emma Tack för ditt omdöme och Rekommendation ! Vad glada vi blir att ni är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen :-) Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar! Med vänliga hälsningar, Alla på Liljeholmens Måleri AB. Liljeholmens Måleri AB
    2021-07-22
    Vi anlitade Liljeholmens måleri för en totalrenovering av vårt badrum.
    Vi är supernöjda med allt!
    Allt från den tydliga offerten, strukturen inför arbetet där det tydligt framgick vad vi behövde ordna inför renoveringen, chatten där vi dagligen kunde följa arbetet via upplagda foton och kommunikationen mellan hantverkarna.
    Tidsplanen hölls och vi är jättenöjda över resultatet!
    Vi kan varmt rekommendera detta företag.

Åsa & Peter
    Hej Åsa och Peter Tack för er omdöme och Rekommendation! Vad glada vi blir att ni är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen :-) Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar! Med vänliga hälsningar, Alla på Liljeholmens Måleri AB. Liljeholmens Måleri AB
    2021-07-20
    Vi fick vårt drömbadrum! De var lyhörda, professionella och kändes trygga. Vi som kund fick vara med från början till slut i gemensam chat & följa renoveringen vilket jag uppskattade mycket. Rekommenderar!
    Hej Lisa Tack för din omdöme och Rekommendation! Vad glada vi blir att du är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen :-) Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar! Med vänliga hälsningar, Alla på Liljeholmens Måleri AB. Liljeholmens Måleri AB
  • Helena Aina C A
    2021-07-20
    Liljeholmens gjorde om vårt badrum och vi är väldigt nöjda! Hantverkarna var duktiga och effektiva, vilket gjorde att badrummet blev klart fort och blev precis som vi ville ha det. Kan verkligen rekommendera dem :)
    Hej Helena Tack för din omdöme och Rekommendation! Vad glada vi blir att du är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen :-) Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar! Med vänliga hälsningar, Alla på Liljeholmens Måleri AB. Liljeholmens Måleri AB
    2021-07-20
    Liljeholmen gjorde om mitt badrum, blev grymt! Alla hantverkare var supertrevliga och kompetenta! Kan varmt rekommenderas
  • Karin M
    2021-07-19
    Liljeholmens måleri gjorde om mitt badrum och är som arkitekt väldigt noga med detaljer. Blir glad varje gång jag går in i badrummet för det är så fint gjort.
    Hej Karin Tack för din omdöme! Vad glada vi blir att du är nöjd med oss på Liljeholmens Måleri AB och slutresultatet med Badrumsrenoveringen :-) Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar! Med vänliga hälsningar, Alla på Liljeholmens Måleri AB. Liljeholmens Måleri AB
  • 2021-06-29
    Vi bad om flera offerter på vårt badrum och när vi träffat några av dem var det Alex som var den vi tyckte hade mest kunskap och förstod vårt behov bäst och det har vi inte ångrat. Väldigt kunniga hantverkare som hade flera bra idéer när våra inte fungerade och som kom med bra lösningar. De fotograferade och meddelad alltid vad de gjorde så att vi visste vad som skedde under hela renoveringen
    Vi är supernöjda med Alex som projektledare och Liljeholmens måleri som leverantör av vårt nya badrum
    /Robert
    Hej Robert , Tack för det fina omdömet och ett kul projekt vi haft hos er .
    Vad glada vi blir att ni är nöjda med er badrumsrenovering och slutresultatet med besiktningsmannen ni anlitade .

Vi ses snart igen inför framtid renoveringar
    Varma hälsningar alla ifrån Liljeholmens måleri Ab. .

Tack för denna gång!
    2021-05-11
    Jag kan verkligen rekommendera Liljeholmens Måleri för Badrumsrenoveringar. Duktiga hantverkare och ett mycket bra resultat!
    2021-05-07
    Jag har fått både hallen och köket fixat fixat hemma och jag är super nöjd👌👌👌 det jag även gillade var den personliga servicen när vi även behövde lite akut hjälp på salongen så gick det att lösa snabbt och smidigt. 5/5 Bobby
    Hej Bobby, Tack för omdömet! Vad glada vi blir att du är nöjd med renoveringen. Med vänlig hälsning Alla på Liljeholmens måleri Ab. Liljeholmens Måleri AB
    2021-04-23
    Tack för den fina terassen! Fantastiskt enkel kontakt, snabbt arbete och oöverträffad flexibilitet. Kvaliteten på arbetet, oklanderlig!
    Hej Nima! Kul att du är nöjd med arbetet .
    Och tack för omdömet.
    Hör av dig inför framtida renoveringsarbeten.
    Hälsningar Liljeholmens Måleri Ab.
    2021-04-21
    Vi anlitade Liljeholmens Måleri för en omfattande renovering av vårt badrum och blev mycket nöjda med resultatet. Upplevelsen var att vi hade en suveränt bra och snabb kommunikation med både Alex och hans hantverkare. De gav oss också goda råd, skickade kontinuerliga uppdateringar med bilder och arbetade snabbt och effektivt. Även byggstädningen var över förväntan och hela renoveringen var prisvärd. Vi kan därför varmt rekommendera Liljeholmens Måleri och vi kommer själva att anlita dem igen vid tillfälle.
    Hej Ann- Christine!
    Stort tack för ditt omdöme! Vad glada vi blir att du är nöjd. Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar. Med vänlig hälsning, Alla på Liljeholmens måleri Ab!
    2021-04-17
    Fixade badrummet med nytt kakel och golvvärme, blev sååå fint. Så värt att ta in en auktoriserat och proffsig firma som denna!

Kan varmt rekomendera företaget!
    Hej Omid! Stort tack för ditt omdöme! Vad glada vi blir att du är nöjd.
    Med vänlig hälsning, Liljeholmens måleri Ab
    2021-04-14
    Vi målade om hela vårt nya hus invändigt i samband med att vi flyttade in, totalt 149 kvm, 2 plan. Är väldigt nöjd med resultatet. Målaren var väldigt noggrann och kunnig - hjälpte oss med flera val när vi kände oss osäkra på hur vi ville ha det. Han visade även stor hänsyn till att han arbetade i vårt hem, något som vi värdesätter högt.
    Alex som projektledde arbetet var lyhörd, snabb på att svara och återkopplade regelbundet. Vi kommer att anlita Liljeholmens Måleri när vi gör vår utvändiga målning också.
    Hej Susanne! Stort tack för ditt omdöme! Vad glada vi blir att du är nöjd. Vi ses snart igen för ditt utvändiga Måleri arbeten. Med vänlig hälsning, Liljeholmens måleri Ab Liljeholmens Måleri AB
  • Anders Erik Göran W
    2021-04-06
    Gjorde en badrumsrenovering med ett mycket bra resultat. Kommunikationen fungerade bra och vi är nöjda med slutresultatet av renoveringen. Jag kan rekommendera Liljeholmens Måleri för badrumsrenoveringar!
    Hej Anders , Stort tack för ditt omdöme! Vad glada vi blir att du är nöjd. Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar. Med vänlig hälsning,
    Liljeholmens måleri Ab
    2021-03-02
    Vi anlitade Liljeholmens Måleri för renovering av badrummet och resultatet blev jättefint. Ställer man fråga om någonting så får man bra förslag och råd från de som är involverade i arbetet.
    Alex som har hand om koordinering av hela arbetet är trevlig och tillmötesgående.
    Rekommenderas!
    Hej Josef, Tack för ditt omdöme! Vad roligt att ni är nöjda med det nya badrummet. Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar! Med vänlig hälsning, Alla på Liljeholmens Måleri AB ! Liljeholmens Måleri AB
    2021-02-21
    Vi har använt Liljeholmens flera gånger eftersom vi blivit så nöjda. Alex är oerhört snabb och tillmötesgående, ständigt angelägen om att göra oss nöjda i alla avseenden.
    Hej Tove, Tack för omdömet .
    Vad roligt att ni är nöjda med slutresultatet. Med vänlig hälsning, Alla på Liljeholmens Måleri Ab
    2021-02-02
    Liljeholmens Måleri renoverade mitt badrum och resultatet blev fantastiskt bra. Jag fick vara med ändå från början till slut. De olika hantverkarna gav förslag, råd och ställde frågor hur jag ville att det skulle bli. Det gjorde det möjligt att följa med i renoveringen genom att använda WhatsApp och det gjorde det samtidigt väldigt enkelt att se hela badrumsrenovingen och även lätt att kommunicera. Väldigt professionella, trevliga och framförallt tillmötesgående. När det fanns behov av justeringar och frågor så var Alex snabb att styra upp allt på bästa tänkbara sätt.

Slutstädningen var över all förväntan. Hela lägenheten fick en total genomgång. En makalös avslutning på en badrumsrenovering.
    Härligt att höra att du blev nöjd med din badrumsrenovering . Liljeholmens Måleri AB
    2021-01-29
    Jag och familjen har nyss flyttat och Liljeholmens Måleri AB renoverade vårt badrum enligt våra önskemål.
    De jobbade snabbt och målmedvetet, avslutade jobbet i tid, och det blev så fint!
    Jag kan varmt rekommendera företaget om du söker proffs för badrummet!
    2021-01-28
    Använde mig av Liljeholmens måleri för att måla hela lägenheten innan försäljning! väldigt professionella och klara på överenskommen tid :)

Lyckades få priset jag ville för lägenheten!

Vi diskuterade badrumsrenovering också (Men tyvärr så behövde jag sälja lägenheten fort)
  • Johan G
    2021-01-25
    Renoverade mitt badrum och tog hjälp av Liljeholmens Måleri. Riktigt nöjd. Det gick ganska snabbt även fast jag hade en vattenläcka som behövde torkas ur.
    Jättesnabba svar vid minsta fundering, löpande bilder under projektet samt bra samordning på alla hantverkare som var med och renoverade.
    Kommer ta hjälp av firman igen om jag ska fixa badrum!
    Tack Johan, vi är väldigt tacksamma för denna badrumsrenovering för dig. Liljeholmens Måleri AB
    2021-01-18
    Alex som samordnade allt gjorde ett fantastiskt jobb när vi skulle renovera badrummet. Han var/är alltid trevlig och tillmötesgående och oerhört serviceminded. Ingenting är omöjligt för honom han löser allting. Allt arbete som utfördes och all kommunikation lades upp på Whats App så jag kunde följa hela arbetet via appen. Om jag själv hade något jag undrade över så kunde jag ställa frågor i appen eller ringa Alex direkt och omgående få svar.Jag är supernöjd med resultatet av badrumsrenoveringen. Jag kommer att anlita dem igen när det gäller fortsatt renovering av huset.
    Hej! Tack för ditt fina omdöme och att du blev nöjd med er badrumsrenovering .
    Tack för denna gång vi ses snart igen .
    Tack
  • DANIEL B
    2021-01-12
    Badrumsrenovering villa
    Vi blev supernöjda!
    Det var ett ganska omfattande renoveringsjobb där alla vattenrör behövde bytas.
    Trotts detta så höll både pris och tidsplan.

Killarna arbetade hårt och kom med bra feedback och förslag på hur saker kunde göras.
    Efter dagens slut så städade de alltid undan efter sig.
    Material till dagens arbete hade dom alltid med sig så de inte behövde åka och handla halva dagen.

Supertrevlig personal som vi nästan saknar nu när de är klara.
  • Pelle I
    2020-12-13
    Mycket bra utfört arbete, prisvärt och enkla att ha att göra med!

Mycket nöjd!
    Tack Pelle , Härligt att höra att du blev nöjd med Badrumsrenoveringen. Liljeholmens Måleri AB
  • JOHAN V
    2020-11-07
    Mycket bra utfört jobb!
    Alla inblandade jobbade på som tusan!
    Tack vi är glada på Liljeholmens måleri ab fick renovera ditt badrum .
    Kul att du är nöjd .
    2020-10-29
    Stort tack till Liljeholmens Måleri som var väldigt snabba och extremt professionella under hela processen, från offert tills att jobbet var klart. Jag anlitade Liljeholmens Måleri för att totalrenovera mitt badrum, nu är det färdigrenoverat och jag kunde inte vara nöjdare. Vill ge mina varmaste rekommendationer till Liljeholmens Måleri.

Mvh Nicklas Siljendal
    2020-10-26
    Vi har just avslutat arbete i vår bostad (rivning av två rum och bygge av nytt badrum och kontor) utfört av Liljeholmens Måleri och vi kan varmt rekommendera detta företag! Kommunikationen har fungerat bra och varit transparent under hela processen genom att samtliga Involverade i arbetsprocessen har kunnat kommunicera i en whatsapp tråd. När det har funnits frågor eller smärre missförstånd så har det skett snabba återkopplingar och justeringar/åtgärdanden utan onödiga diskussioner. Företaget har varit tillmötesgående, visat flexibilitet och att fokus varit kundnöjdhet. Arbetet har såvitt vi kan bedöma skett med stor noggrannhet och känsla för estetik och eftersom det städats noggrant dagligen så har vi utan bekymmer kunnat bo i huset under hela byggnationen. Förutom att vi nu har två fantastiska nya rum i vårt hus så avslutades arbetet med att vi fick en storstädning av hela huset efter avslutat arbete. Vi är mycket nöjda och har redan bett om offert för nästa projekt!
    2020-10-11
    Anlitade Liljeholmens Måleri för att få en trätrall lagd på balkongen och är mycket nöjd med resultatet. Snygg design och hög kvalitet i utförandet. Dessutom var de snabba och väldigt lätta att kommunicera med. Ett givet förstahandsval till kommande projekt.
    2020-09-07
    Badrumsrenovering i Stockholm
    Jag anlitade Liljeholmens Måleri AB för att renovera mitt slitna badrum. Jag kunde inte blivit nöjdare. Kontakten var väldigt bra redan från början, mycket professionell och tillmötesgående. under arbetets gång har jag löpande fått uppdateringar och bilder. Samtliga yrkesgrupper som har varit inblandade har varit behjälpliga och svarat på frågor. För ett bra pris totalrenoverade dem mitt badrum på bara drygt 2 veckor och när det var dags att få fakturan var det på exakt det belopp vi hade kommit överens om. Jag kommer definitivt använda mig av dem igen.
  • SUSANNE H
    2020-09-03
    Snabb och noggrant utförd målning med mycket hög kvalitet! Jag uppskattar att Alex alltid var tillgänglig och snabb på att återkoppla under arbetets gång.
    Otroligt hjälpsamma och tillmötesgående, kan varmt rekommendera!
  • HEDVIG A
    2020-09-03
    Alex och hans medarbetare var proffsiga, snabba och fick mig som renoverar för första gången att känna mig väldigt trygg genom hela processen. Allt ifrån kommunikation, prisförslag & utförande gick friktionsfritt och resultatet blev väldigt proffsigt. Kommer anlita igen!
    2020-09-02
    Badrumsrenovering i Stockholm .
    Vill tacka Liljeholmens måleri Ab
    Med en snygg badrumsrenovering i Stockholm .
    Kommunikation gick smidigt från start till slut .
    Kan definitivt stark rekomenderas vidare.
    Tack för denna gång!
  • CHRISTER A
    2020-09-02
    Snabba och flexibla. Åtgärdade ett byggfel i mitt badrum så det gick igenom besiktning.
    2020-09-02
    Målning av hela lägenheten de höll vass de lovade det blev mycket bra
    2020-08-27
    Proffsiga, flexibla och effektiva!
    2020-06-18
    Snabba, trevliga och kommunikativa - inga konstigheter!
    2020-06-16
    Jag anlitade Liljeholmens måleri att renovera 2 badrum och är jätte nöjd. Mycket professionellt utfört arbete, de håller tiden, arbetar effektivt och är mycket pålitliga.
    2020-06-16
    Mycket professionellt och snabbt jobbat.
    Målade om mitt sovrum som var i mycket dåligt skick och är väldigt nöjd.
    2020-06-08
    Det får högt betyg av godanledningar:

- Snyggt resultat
    - Gjorde arbetet snabbt
    - Började snabbt
    - Prisvärda
    - Enkla att ha att göra med(Service minded).

Var en grej som jag inte var helt nöjd med, då fixade dem det samma dag, vad mer kan man önska sig?!

Jag skulle inte tveka att använda dem igen!

/Jonas
    Kul att du vart nöjd för denna gång , våra vägar kommer nog korsas någon gång framöver .
    Tack för denna gång .
    2020-05-01
    Levererade över förväntan. Väldigt duktiga hantverkare och arbetena blev både snygga och snabbt utförda.
    2020-04-01
    De gör ett jätte bra bra. Framförallt kan man får hjälp jätte snabbt och det är prisvärd
    2020-03-25
    Mycket bra service och snabbt arbetet.
    Mycket nöjd!
    2020-03-25
    Tack för denna fantastiska badrumsrenovering, utfördes med bra tydlig information .
    Rekommenderas .
    2020-03-23
    Liljeholmens måleri utförde grundarbete och målning av väggar, tak och snickerier i vardagsrum, hall och sovrum i vår lägenhet i Nacka. De var tydliga och snabba i sin kommunikation, flexibla i sitt upplägg av arbetet och resultatet blev jättebra. Vi kan absolut rekommendera dem och kommer anlita dem nästa gång vi behöver hjälp med målning.