Läs vad 23 kunder tycker om Liljeholmens Måleri AB 2

• 2021-01-18
    Alex som samordnade allt gjorde ett fantastiskt jobb när vi skulle renovera badrummet. Han var/är alltid trevlig och tillmötesgående och oerhört serviceminded. Ingenting är omöjligt för honom han löser allting. Allt arbete som utfördes och all kommunikation lades upp på Whats App så jag kunde följa hela arbetet via appen. Om jag själv hade något jag undrade över så kunde jag ställa frågor i appen eller ringa Alex direkt och omgående få svar.Jag är supernöjd med resultatet av badrumsrenoveringen. Jag kommer att anlita dem igen när det gäller fortsatt renovering av huset.
    skrev om Liljeholmens Måleri AB
    Hej! Tack för ditt fina omdöme och att du blev nöjd med er badrumsrenovering . Tack för denna gång vi ses snart igen . Tack

• 2021-01-12
    Badrumsrenovering villa
    Vi blev supernöjda!
    Det var ett ganska omfattande renoveringsjobb där alla vattenrör behövde bytas.
    Trotts detta så höll både pris och tidsplan.

Killarna arbetade hårt och kom med bra feedback och förslag på hur saker kunde göras.
    Efter dagens slut så städade de alltid undan efter sig.
    Material till dagens arbete hade dom alltid med sig så de inte behövde åka och handla halva dagen.

Supertrevlig personal som vi nästan saknar nu när de är klara.
    DANIEL B
  • 2020-12-13
    Mycket bra utfört arbete, prisvärt och enkla att ha att göra med!

Mycket nöjd!
    Pelle I
    skrev om Liljeholmens Måleri AB
    Tack Pelle , Härligt att höra att du blev nöjd med Badrumsrenoveringen.

• 2020-11-07
    Mycket bra utfört jobb!
    Alla inblandade jobbade på som tusan!
    JOHAN V
    skrev om Liljeholmens Måleri AB
    Tack vi är glada på Liljeholmens måleri ab fick renovera ditt badrum . Kul att du är nöjd .

• 2020-10-29
    Stort tack till Liljeholmens Måleri som var väldigt snabba och extremt professionella under hela processen, från offert tills att jobbet var klart. Jag anlitade Liljeholmens Måleri för att totalrenovera mitt badrum, nu är det färdigrenoverat och jag kunde inte vara nöjdare. Vill ge mina varmaste rekommendationer till Liljeholmens Måleri.

Mvh Nicklas Siljendal
  • 2020-10-26
    Vi har just avslutat arbete i vår bostad (rivning av två rum och bygge av nytt badrum och kontor) utfört av Liljeholmens Måleri och vi kan varmt rekommendera detta företag! Kommunikationen har fungerat bra och varit transparent under hela processen genom att samtliga Involverade i arbetsprocessen har kunnat kommunicera i en whatsapp tråd. När det har funnits frågor eller smärre missförstånd så har det skett snabba återkopplingar och justeringar/åtgärdanden utan onödiga diskussioner. Företaget har varit tillmötesgående, visat flexibilitet och att fokus varit kundnöjdhet. Arbetet har såvitt vi kan bedöma skett med stor noggrannhet och känsla för estetik och eftersom det städats noggrant dagligen så har vi utan bekymmer kunnat bo i huset under hela byggnationen. Förutom att vi nu har två fantastiska nya rum i vårt hus så avslutades arbetet med att vi fick en storstädning av hela huset efter avslutat arbete. Vi är mycket nöjda och har redan bett om offert för nästa projekt!
  • 2020-10-11
    Anlitade Liljeholmens Måleri för att få en trätrall lagd på balkongen och är mycket nöjd med resultatet. Snygg design och hög kvalitet i utförandet. Dessutom var de snabba och väldigt lätta att kommunicera med. Ett givet förstahandsval till kommande projekt.
  • 2020-09-07
    Badrumsrenovering i Stockholm
    Jag anlitade Liljeholmens Måleri AB för att renovera mitt slitna badrum. Jag kunde inte blivit nöjdare. Kontakten var väldigt bra redan från början, mycket professionell och tillmötesgående. under arbetets gång har jag löpande fått uppdateringar och bilder. Samtliga yrkesgrupper som har varit inblandade har varit behjälpliga och svarat på frågor. För ett bra pris totalrenoverade dem mitt badrum på bara drygt 2 veckor och när det var dags att få fakturan var det på exakt det belopp vi hade kommit överens om. Jag kommer definitivt använda mig av dem igen.
  • 2020-09-03
    Snabb och noggrant utförd målning med mycket hög kvalitet! Jag uppskattar att Alex alltid var tillgänglig och snabb på att återkoppla under arbetets gång.
    Otroligt hjälpsamma och tillmötesgående, kan varmt rekommendera!
    SUSANNE H
  • 2020-09-03
    Alex och hans medarbetare var proffsiga, snabba och fick mig som renoverar för första gången att känna mig väldigt trygg genom hela processen. Allt ifrån kommunikation, prisförslag & utförande gick friktionsfritt och resultatet blev väldigt proffsigt. Kommer anlita igen!
    HEDVIG A
  • 2020-09-02
    Badrumsrenovering i Stockholm .
    Vill tacka Liljeholmens måleri Ab
    Med en snygg badrumsrenovering i Stockholm .
    Kommunikation gick smidigt från start till slut .
    Kan definitivt stark rekomenderas vidare.
    Tack för denna gång!
  • 2020-09-02
    Snabba och flexibla. Åtgärdade ett byggfel i mitt badrum så det gick igenom besiktning.
    CHRISTER A
  • 2020-09-02
    Målning av hela lägenheten de höll vass de lovade det blev mycket bra
  • 2020-08-27
    Proffsiga, flexibla och effektiva!
  • 2020-06-18
    Snabba, trevliga och kommunikativa - inga konstigheter!
  • 2020-06-16
    Jag anlitade Liljeholmens måleri att renovera 2 badrum och är jätte nöjd. Mycket professionellt utfört arbete, de håller tiden, arbetar effektivt och är mycket pålitliga.
  • 2020-06-16
    Mycket professionellt och snabbt jobbat.
    Målade om mitt sovrum som var i mycket dåligt skick och är väldigt nöjd.
  • 2020-06-08
    Det får högt betyg av godanledningar:

- Snyggt resultat
    - Gjorde arbetet snabbt
    - Började snabbt
    - Prisvärda
    - Enkla att ha att göra med(Service minded).

Var en grej som jag inte var helt nöjd med, då fixade dem det samma dag, vad mer kan man önska sig?!

Jag skulle inte tveka att använda dem igen!

/Jonas
    skrev om Liljeholmens Måleri AB
    Kul att du vart nöjd för denna gång , våra vägar kommer nog korsas någon gång framöver . Tack för denna gång .

• 2020-05-01
    Levererade över förväntan. Väldigt duktiga hantverkare och arbetena blev både snygga och snabbt utförda.
  • 2020-04-01
    De gör ett jätte bra bra. Framförallt kan man får hjälp jätte snabbt och det är prisvärd
  • 2020-03-25
    Mycket bra service och snabbt arbetet.
    Mycket nöjd!
  • 2020-03-25
    Tack för denna fantastiska badrumsrenovering, utfördes med bra tydlig information .
    Rekommenderas .
  • 2020-03-23
    Liljeholmens måleri utförde grundarbete och målning av väggar, tak och snickerier i vardagsrum, hall och sovrum i vår lägenhet i Nacka. De var tydliga och snabba i sin kommunikation, flexibla i sitt upplägg av arbetet och resultatet blev jättebra. Vi kan absolut rekommendera dem och kommer anlita dem nästa gång vi behöver hjälp med målning.
    skrev om Liljeholmens Måleri AB

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte