Liljeholmens Måleri AB

Liljeholmsgränd 4, 117 61 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Liljeholmens Måleri AB!

Liljeholmens Måleri är mer än bara måleri. Vi är din hantverkare med ett totalansvar med kunskap inom:
  • Invändigt måleri
  • Snickeri
  • EL/VVS
  • Villa & Fasadmålning
  • Badrumsrenovering
Vi hjälper dig som privatperson, företag eller bostadsrättsförening med helhetslösningar. Från altanbygge, plattsättning och elektriciteten i hemmet till att måla om, pooler eller fixa rören. Alltid tryggt, säkert och med kvalitet.

Vår certifierade erfarna personalstyrka besitter bred kunskap inom bygg. Varmt välkommen att kontakta oss för en offert!

Läs vad 16 kunder tycker om Liljeholmens Måleri AB

• 2020-09-07

Carl Bogdan Hilmer E skrev om Liljeholmens Måleri AB
    Badrumsrenovering i Stockholm
    Jag anlitade Liljeholmens Måleri AB för att renovera mitt slitna badrum. Jag kunde inte blivit nöjdare. Kontakten var väldigt bra redan från början, mycket professionell och tillmötesgående. under arbetets gång har jag löpande fått uppdateringar och bilder. Samtliga yrkesgrupper som har varit inblandade har varit behjälpliga och svarat på frågor. För ett bra pris totalrenoverade dem mitt badrum på bara drygt 2 veckor och när det var dags att få fakturan var det på exakt det belopp vi hade kommit överens om. Jag kommer definitivt använda mig av dem igen. Läs mer
  • SUSANNE H

2020-09-03

SUSANNE H skrev om Liljeholmens Måleri AB
    Snabb och noggrant utförd målning med mycket hög kvalitet! Jag uppskattar att Alex alltid var tillgänglig och snabb på att återkoppla under arbetets gång.
    Otroligt hjälpsamma och tillmötesgående, kan varmt rekommendera! Läs mer
  • HEDVIG A

2020-09-03

HEDVIG A skrev om Liljeholmens Måleri AB
    Alex och hans medarbetare var proffsiga, snabba och fick mig som renoverar för första gången att känna mig väldigt trygg genom hela processen. Allt ifrån kommunikation, prisförslag & utförande gick friktionsfritt och resultatet blev väldigt proffsigt. Kommer anlita igen! Läs mer
  • 2020-09-02

MILOS I skrev om Liljeholmens Måleri AB
    Badrumsrenovering i Stockholm .
    Vill tacka Liljeholmens måleri Ab
    Med en snygg badrumsrenovering i Stockholm .
    Kommunikation gick smidigt från start till slut .
    Kan definitivt stark rekomenderas vidare.
    Tack för denna gång! Läs mer
  • CHRISTER A

2020-09-02

CHRISTER A skrev om Liljeholmens Måleri AB
    Snabba och flexibla. Åtgärdade ett byggfel i mitt badrum så det gick igenom besiktning. Läs mer
  • 2020-09-02

Nils Anders K skrev om Liljeholmens Måleri AB
    Målning av hela lägenheten de höll vass de lovade det blev mycket bra Läs mer
  • 2020-08-27

Jonathan Göran W skrev om Liljeholmens Måleri AB
    Proffsiga, flexibla och effektiva! Läs mer
  • 2020-06-18

Hanne A skrev om Liljeholmens Måleri AB
    Snabba, trevliga och kommunikativa - inga konstigheter! Läs mer
  • 2020-06-16

Afshin M skrev om Liljeholmens Måleri AB
    Jag anlitade Liljeholmens måleri att renovera 2 badrum och är jätte nöjd. Mycket professionellt utfört arbete, de håller tiden, arbetar effektivt och är mycket pålitliga. Läs mer
  • 2020-06-16

Rebecca E skrev om Liljeholmens Måleri AB
    Mycket professionellt och snabbt jobbat.
    Målade om mitt sovrum som var i mycket dåligt skick och är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2020-06-08

JONAS H skrev om Liljeholmens Måleri AB
    Det får högt betyg av godanledningar:

- Snyggt resultat
    - Gjorde arbetet snabbt
    - Började snabbt
    - Prisvärda
    - Enkla att ha att göra med(Service minded).

Var en grej som jag inte var helt nöjd med, då fixade dem det samma dag, vad mer kan man önska sig?!

Jag skulle inte tveka att använda dem igen!

/Jonas Läs mer
    2020-06-08 Liljeholmens Måleri AB svarar JONAS H
    Kul att du vart nöjd för denna gång , våra vägar kommer nog korsas någon gång framöver .
    Tack för denna gång .
  • 2020-05-01

Martin N skrev om Liljeholmens Måleri AB
    Levererade över förväntan. Väldigt duktiga hantverkare och arbetena blev både snygga och snabbt utförda. Läs mer
  • 2020-04-01

Larissa L skrev om Liljeholmens Måleri AB
    De gör ett jätte bra bra. Framförallt kan man får hjälp jätte snabbt och det är prisvärd Läs mer
  • 2020-03-25

Rebecca T skrev om Liljeholmens Måleri AB
    Mycket bra service och snabbt arbetet.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-03-25

Amir J skrev om Liljeholmens Måleri AB
    Tack för denna fantastiska badrumsrenovering, utfördes med bra tydlig information .
    Rekommenderas . Läs mer
  • 2020-03-23

Mats N skrev om Liljeholmens Måleri AB
    Liljeholmens måleri utförde grundarbete och målning av väggar, tak och snickerier i vardagsrum, hall och sovrum i vår lägenhet i Nacka. De var tydliga och snabba i sin kommunikation, flexibla i sitt upplägg av arbetet och resultatet blev jättebra. Vi kan absolut rekommendera dem och kommer anlita dem nästa gång vi behöver hjälp med målning. Läs mer

Liljeholmsgränd 4, 117 61 Stockholm