Liljeholmens Måleri AB

Liljeholmsgränd 4, 117 61 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Liljeholmens Måleri AB!

Liljeholmens Måleri är mer än bara måleri. Vi är din hantverkare med ett totalansvar med kunskap inom:
  • Invändigt måleri
  • Snickeri
  • EL/VVS
  • Villa & Fasadmålning
  • Badrumsrenovering
Vi hjälper dig som privatperson, företag eller bostadsrättsförening med helhetslösningar. Från altanbygge, plattsättning och elektriciteten i hemmet till att måla om, pooler eller fixa rören. Alltid tryggt, säkert och med kvalitet.

Vår certifierade erfarna personalstyrka besitter bred kunskap inom bygg. Varmt välkommen att kontakta oss för en offert!

Läs vad 6 kunder tycker om Liljeholmens Måleri AB

• 2020-05-21

CHRIS N skrev om Liljeholmens Måleri AB
    Snabba på att återkoppla. Trevlig och professionell målare som utförde jobbet på utsatt tid. Är riktigt nöjd över resultatet :) Läs mer
  • 2020-05-01

Martin N skrev om Liljeholmens Måleri AB
    Levererade över förväntan. Väldigt duktiga hantverkare och arbetena blev både snygga och snabbt utförda. Läs mer
  • 2020-04-01

Larissa L skrev om Liljeholmens Måleri AB
    De gör ett jätte bra bra. Framförallt kan man får hjälp jätte snabbt och det är prisvärd Läs mer
  • 2020-03-25

Rebecca T skrev om Liljeholmens Måleri AB
    Mycket bra service och snabbt arbetet.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-03-25

Amir J skrev om Liljeholmens Måleri AB
    Tack för denna fantastiska badrumsrenovering, utfördes med bra tydlig information .
    Rekommenderas . Läs mer
  • 2020-03-23

Mats N skrev om Liljeholmens Måleri AB
    Liljeholmens måleri utförde grundarbete och målning av väggar, tak och snickerier i vardagsrum, hall och sovrum i vår lägenhet i Nacka. De var tydliga och snabba i sin kommunikation, flexibla i sitt upplägg av arbetet och resultatet blev jättebra. Vi kan absolut rekommendera dem och kommer anlita dem nästa gång vi behöver hjälp med målning. Läs mer

Liljeholmsgränd 4, 117 61 Stockholm