Lina Gård Materialhantering AB

Lina Gård Materialhantering AB

www.linagard.se
  • Badge2023

Välkommen till Lina Gård Materialhantering! Vi på Lina Gård Materialhantering har över 20 års erfarenhet av industritransportfordon. Vi säljer och hyr ut industritransportfordon såsom mafivagnar, golfbilar, truckar och elfordon. Vi är baserade i Södertälje och i vår dagliga verksamhet ser vi till att hålla hög service och...

15 omdömen om Lina Gård Materialhantering AB

Ingvar E
Skrev om Stefan Hansen en del av Lina Gård Materialhantering AB

Ett mycket vänligt och proffsigt bemötande Servicen och den snabba hanteringen var över all förväntan Jag kan verkligen rekommendera detta företag Ingvar

Sten L
Skrev om Stefan Hansen en del av Lina Gård Materialhantering AB

Vi köpte husbil en Hymer -16 års modell. Positivt o proffsigt bemötande under hela affären. Så vi kan rekommendera Stefan Hansen. 🎉🥂🍾🎉 Nöjda kunder Siw o Sten från Vindön.

Camilla N
Skrev om Stefan Hansen en del av Lina Gård Materialhantering AB

Vi är jättenöjda med vårt köp från Lina Gård. Några smådetaljer såsom handtag, duschmunstycken åtgärdades och Stefan ställde verkligen upp när det gällde att hämta och lämna husbilen

Ann-Marie B
Skrev om Lina Gård Materialhantering AB

Högsta betyget till hela teamet på Lina Gård! Vi fick ett fantastiskt bemötande och kände oss direkt trygga med vårt första husbilsköp. Stefan TACK för all support, bemötande,kunskap och proffsighet. Du brinner verkligen för ditt jobb. TACK även Jonas för fina bemötandet och servicen du gav oss. Vi rekommenderar Lina Gård till hundra procent! Magnus&Ann-Marie

Fredrik A
Skrev om Stefan Hansen en del av Lina Gård Materialhantering AB

Lina Gård och Stefan Hansen får fem Husbilar av fem möjliga!! Mycket proffsigt bemötande. Bra återkoppling om läget. Rak och tydlig. Kan varm rekommendera Lina Gård & Stefan för ett försäljningsuppdrag! //Fredrik

Benny N
Skrev om Stefan Hansen en del av Lina Gård Materialhantering AB

Kunnighet i kombination med vänlighet och ärlighet summerar min dialog med Stefan när han åtog sig uppdraget. Han stöttade mig i processen mellan tvivel och hopp. Fantastiskt stöd. Fin person på alla plan.

Svar från Stefan Hansen

Hej Benny. Tack för dom vänliga orden det värmer fint. Härligt att du är nöjd. Du är välkommen in på en kaffe när vägarna är förbi. Ha det så fint.

Jeanette N
Skrev om Stefan Hansen en del av Lina Gård Materialhantering AB

Om du slår upp ”service” så kommer Stefan på Lina Gård’s namn att stå i strålkastarljus. Från första kontakt så har vi blivit bemötta av professionalism, kunskap och service. Ingen säljare som försöker pracka på dig saker som du inte vill ha, utan Stefan lyssnar och kommer med förslag. Detta är vår första husbil och vi kände oss väldigt trygga när vi köpt den. Om det någon gång blir dags att byta så kommer vi att vända oss till Stefan och Lina Gård igen! Tack Stefan! Otroligt nöjda nyblivna husbilsägare, Jeanette o Micke

Svar från Stefan Hansen

Hej på er trevliga och glada människor Jeanette och Micke. Tack för det fina omdömet det värmer väldigt mycket. Det är speciellt trevligt när man får leverera en sån fin Hymer 698 till er som er första husbil. Inget dåligt köp heller. Jag önskar er en fantastisk fin sommar med mycket glädje och sol.

Johan S
Skrev om Stefan Hansen en del av Lina Gård Materialhantering AB

Till att börja med är det glatt och välkomnande mottagande. Serviceminded och vill kunden det bäste. Kan varmt rekommendera honom till både köpare och säljare. Jag sålde min husbil via Stefan med ett väldigt gott resultat.

Svar från Stefan Hansen

Hej Johan. Tack så mycket för detta. Riktigt härligt att höra att ni är nöjda med oss det värmer fint. Er Burstner var ett riktigt fint exemplar så den var inte svårsåld nu när våren kom. Nya ägarna var otroligt nöjda med sin nya husbil. Ha en trevlig sommar i er nya husvagn.

Andrea B
Skrev om Stefan Hansen en del av Lina Gård Materialhantering AB

Bemötes från första kontakt till sista i ett försök att sälja min husbil med deras hjälp med mycket artigt o trevligt bemötande ! Affär genomfördes väldigt snabbt tack vare Stefans kontakter och annonser.. Under hela proscenen hölls jag informerad för vart steg som togs... Pengar till mig kom väldigt snabbt så fort nytt försäljnings kontrakt var påskrivet an nya ägaren. Rekommenderar Stefan till vem som helst till någon som vill sälja eller köpa en husbil som i mitt fall ! Av mig blir det 5 STJÄRNOR! andrea

Svar från Stefan Hansen

Tack så mycket för förtroendet och dom vänliga orden det värmer. Kunden som köpte din fina Adria var riktigt nöjd med husbilen. Du är så välkommen till oss framöver. Ha en fin sommar.

Ingela K
Skrev om Stefan Hansen en del av Lina Gård Materialhantering AB

Vi är mycket nöjda med Stefans bemötande och hjälp när vi nu äntligen köpt vår fösta husbil. Stefan ingav förtroende och trygghet i hela processen och kunde väl beskriva bilens funktioner och gav oss bra tips om bilen och olika resmål. Vi kan varmt rekommendera Stefan till andra köpare.

Svar från Stefan Hansen

Hej Ingela. Tack för detta fina omdöme. Hoppas ni hade en fantastisk helg i er fina Burstner och att ni fortsatt får en härlig sommar.

Per N
Skrev om Stefan Hansen en del av Lina Gård Materialhantering AB

En målinriktad försäljare. Som tar hand om både säljare och köpare till det bästa. Dessutom styr upp och fixar det som skall göras, rak och tydlig håller en stadig kontakt under försäljningen (som det var i mitt fall) Jag kan varmt rekommendera Stefan Hansen till ditt nästa stora val.

Svar från Stefan Hansen

Hej Per. Tack för detta generösa omdöme. Det var kul att få hjälpa dig att sälja din fina Miller och kunden som köpte bilen var riktigt nöjd. Välkommen till oss en annan gång. Ha en härlig sommar.

Tobias P
Skrev om Stefan Hansen en del av Lina Gård Materialhantering AB

Jag rekommenderar starkt Stefan på Lina Gård! Från start till avslut så har han agerat proffisionelt genom hela affären. Vi kände inte alls den typiska "säljattityden" man oftast får bemöta hos andra säljare. Beskrivningen vi fick från honom om fordonet vi var intresserade av stämde överens med verkligen på plats så därav extra bra! Om vi ska köpa en igen så kommer vi absolut vända oss till Lina Gård igen. Stort tack! / Tobias

Hans L
Skrev om Stefan Hansen en del av Lina Gård Materialhantering AB

Stefan hjälpte oss med förmedling av vår fina kabe 780. Ett proffsigt bemötande och mycket väl genomfört uppdrag från början till slut. Tack Stefan, vi kommer att vända oss till dig igen om vi behöver liknade uppdrag i framtiden.

Svar från Stefan Hansen

Hej Hans. Tack så mycket själv för förtroendet. Husvagnen var ju i nyskick så den var ju inte svårsåld. Kunden som köpte vagnen var riktigt nöjd. Alltid trevligt när kunderna är nöjda. Hoppas ni får lika trevligt nu när ni köpt stuga i fjällen. Allt gott. Välkommen tillbaka.

Benny W
Skrev om Stefan Hansen en del av Lina Gård Materialhantering AB

Vi köpte en Jättefin husbil av Stefan. Allt har fungerat fin fint och vi är mycket nöjda. Han har varit väldigt generös med sin erfarenhet då det var vår första husbil och vi hade många frågor. Rekommenderas varmt. // Benny & Pia

Lina Gård Materialhantering AB gillar detta
Svar från Stefan Hansen

Tack så mycket Benny & Pia. Det var trevligt att få äran att leverera en riktigt fin Knaus till er. Jag hoppas att ni får mycket glädje i den och det kanske blir en resa ner till värmen för er någon gång. Allt gott.

Christian T
Skrev om Stefan Hansen en del av Lina Gård Materialhantering AB

Lina Gård fritid hjälpte oss att förmedla våran Hobby husvagn. Allt gick enligt plan och vi fick betalt enligt önskemål. Vi kan starkt rekommendera Stefan hansen som förmedlare.

Lina Gård Materialhantering AB gillar detta
Svar från Stefan Hansen

Tack för förtroendet Christian. Det var en riktigt fin Hobby jag fick förmedla och den såldes innan annons det var kul. Allt gott.