Lindome Flyttningsbyrå AB

Lindome Flyttningsbyrå AB

Välkommen till oss Lindome Flyttningsbyrå AB!
Vi har arbetat med flyttningar mer än 45 år.
Hos oss kan du känna dig trygg. Läs gärna våra fina rekommendationer här på Reco.
Gör som många andra...anlita oss, för en smidig flyttning.
"Vi tryggar flytten" vårt motto sedan många år.

Vi utför alla typer av flytt från Mölnlycke och Kungsbacka till Mölndal och tillbaks. Oavsett vilket typ av flytt det gäller så kan vi snabbt hjälpa dig med Bohagsflytt, Företagsflytt, Tung/Maskinflytt och mycket mer.

Vi bedriver terminalverksamhet vilket innebär att du kan tryggt kan förvara dina möbler och andra värdefulla saker hos oss. Hos oss på Lindome Flyttbyrå AB har vi en personalstyrka som består av allt från chaufförer, expressarbetare och packmästare till lagerpersonal som ser till att dina värdesaker hanteras med största möjliga försiktighet. Varmt välkommen till oss på Lindome Flyttbyrå AB.

PS. Glöm inte att avdraget är 50% på arbetskostnaden när du anlitar flyttstäd.

Läs vad 168 kunder tycker om Lindome Flyttningsbyrå AB 2

2021-07-21
    Trevlig och seriös firma. Vi har anlitat dem tre gånger och kommer att göra det igen om det skall flyttas. De jobbar snabbt och tar väl hand om möblerna. Ett proffsigt företag helt enkelt.
    Hej Fredrik Tack för att vi fick förtroendet att flytta för er...IGEN :) Vårt motto "Vi tryggar flytten" gör att många av våra kunder blir återkommande kunder. Vi önskar Er en underbar sommar! Vänliga hälsningar Viktoria och resten av gänget på LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-07-12
    Följde uppgjord tidplan och jobbade med god kvalitet.
    Tack för att vi fick hjälpa till med eran flyttning och stort tack för eran rekommendation av våra tjänster! Vi önskar er lycka till i den nya bostaden! Skönt med lite mer yta :) Vi på LFB önskar er en härlig sommar. Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-07-12
    De var pålitliga, punktliga, professionella och prisvärda. .
    Hej. Stort tack för er rekommendation av våra tjänster. Roligt att höra att ni är nöjda med våran service:) Vi önskar er lycka till i den nya bostaden! Vi på LFB önskar er en härlig sommar! Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-06-21
    Flytt av tunga otympliga möbler. 2st proffsiga,duktiga och mycket trevliga killar. Jättenöjd.
    Flyttstäda. De nya ägarna var lite missnöjda med hur städningen var i badrummet och i en del kökslådor. Skulle ringa själva till er för ev. rättelse. Men vi är supernöjda med själva flyttningen.
    Mvh//Anita och Christer Johansson
    Först och främst, TACK för er fina rekommendation gällande flyttningen. Jag lovar att framföra ert beröm till Andrez och Mauro. Gällande städningen, bra att de nya ägarna kontaktar oss. Vi tar då detta med företaget som utför flyttstädningen. De är mycket duktiga på att ta hand om eventuella klagomål. De löser allt på ett smidigt sätt. Vänliga hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-06-21
    Mycket nöjd med hur Lindome Flyttningsbyrå löste vår flytt! Rak och enkel kommunikation innan flytten; flyttkillar som kom precis som vi kommit överens om; noggrann och varsam hantering av våra saker och snabbt genomförande gör att vi gärna rekommenderar företaget.
    Hej Lennart och tack för att vi fick hjälpa er med flytten. Vi uppskattar att du tog dig tid att skriva denna fina rekommendationen. Ett stort Lycka till och en trevlig sommar önskar vi er! Vänliga hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-06-18
    Flyttkillar som kunde sin sak och utförde arbetet profesionellt. De var flexibla och lösningsinriktade som gjorde att det blev en mycket bra flytt. 🙂☀️
    Rekommenderas! 👍
    Carina, vi suger åt oss av det fina berömmet. Så härligt när allt flyter på och hela flyttupplevelsen blir positiv. Vi på LFB AB önskar dig en riktigt härlig sommar. Hälsningar Viktoria Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-06-14
    Professionellt och trevligt bemötande. Allt är och i flyttat i perfekt skick. Rekommenderas av mig.
    Hej Charlotte Vi är så glada över att vi fick hjälpa dig med flytten. Här på LFB jobbar vi efter mottot "Vi tryggar flytten" Varmt välkommen tillbaka om du behöver hjälp i framtiden. Hälsningar Viktoria och övrig personal på LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-06-14
    Trevliga och arbetade flitig.
    Hittade de i hemsidan.
    Tack för din rekommendation Anne-lie. Härligt att du är nöjd med vårt arbete. Lycka till i framtiden! Vänliga hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
  • Hans F
    2021-06-14
    Lindome Flyttningsbyrå flyttade hela vårt bohag från Kungsbacka till Lysekil, på ett väldigt proffsigt sätt. Trevlig personal som anlände punktligt och jobbade snabbt och försiktigt.
    Ska ni flytta, kan vi varmt rekommendera Lindome Flyttningsbyrå!

Hans och Elisabet
    Hej Hans och Elisabeth Tack för den fina rekommendationen. Vi är glada att ni valde oss. Ett stort lycka till i er nya bostad. Vänliga hälsningar Viktoria och resten av gänget på LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-06-09
    Jättebra flyttfirma!
    Proffsiga, snabba o trevliga
    2021-06-07
    Vi köpte flytt- och flyttstädtjänst. Var i kontakt med flera olika flyttfirmor, även några stora, men Lindome Flyttningsbyrå var den enda som lämnade en riktig offert där alla uppgifter och förutsättningar framgick. Oroväckande med så få seriösa aktörer. Är mycket nöjd med bemötandet, både före och under själva flytten, samt med arbetet de utförde.
    Tack Bengt Tyvärr är det många som inte lämnar riktiga offerter. Detta ingår i vårt motto "Vi tryggar flytten" Härligt att du är så nöjd med hela genomförandet av flytten. Varmt välkommen tillbaka om du behöver vår hjälp i framtiden. Hälsningar från Viktoria och resten av gänget på LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-06-05
    Fick hjälp med att bara in en soffa jag köpt. Killarna fixade det galant och dom var supertrevliga!
    Tack Helena! Välkommen åter om du behöver hjälp igen. Må så gott! Hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-06-05
    Vi flyttade från Onsala/Kungsbacka till Östersund, det fungerade alldeles utmärkt, väldig bra organiserat och punktligt av dom trevliga, duktiga ,ansvarsfulla och tillmötesgående flyttkillarna.
    Rekommenderar varmt Lindome Flyttningsbyrå.
    Hej Jan Hoppas att du börjar komma tillrätta i Östersund. Tack för din fina rekommendation. Skönt att vårt motto "Vi tryggar flytten" infrias gång på gång :) Ha nu en underbar sommar och må så gott! Hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-06-05
    Bra service till ett konkurrenskraftigt pris.
    Tack Fredrik. Gott att höra att du är nöjd med vår service. "Vi tryggar flytten" Ett stort Lycka till! Vänliga hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-06-01
    Trevligt bemötande och enkla att ha att göra med. Anlitat Lindome Flyttbyrå förut och tvekar inte att göra det igen.
    Alltid roligt med återkommande kunder. Tack för din rekommendation. Det ska vara enkelt och tryggt att flytta med oss. Önskar dig en riktigt fin sommar! Vänliga hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-05-23
    Supernöjd med Lindome Flyttningsbyrå! Flytten gick snabbt och smidigt och jag fick ett fast pris vid offertförfrågan. Många andra företag jag kollade hade bara timpris och jag tyckte att det var svårt att då kunna veta vad det faktiskt skulle kosta, men nu visste jag det redan innan flytten, vilket jag uppskattade mycket. Inget blev skadat eller förstört och personalen var trevlig och tillmötesgående. Ville att vi alla skulle använda munskydd (flyttade under pandemin) och det var inga problem med det. Rekommenderar Lindome Flyttningsbyrå till alla.
    Hej Ellinor och tack för en fin rekommendation. När vi säger "Vi tryggar flytten" så är det precis så här vi menar. Det ska kännas tryggt och säkert att flytta med oss. Både vad det gäller det överenskomna priset samt att vi självklart tar väl hand om våra kunders tillhörigheter. Ett stort lycka till i framtiden önskar vi!! Vänliga hälsningar Viktoria och hela gänget på LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-05-19
    Lätta att jobba med
    Utför jobbet som önskas , ibland inte alltid optimala förutsättnigar
    När förutsättningarna inte är optimala får vi tänka till lite extra, det gillar vi. Utmaningar är till för att övervinnas. Tack för en fin rekommendation. Vänliga hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-05-10
    Flytt och magasinering, Trevliga killar som gjorde ett bra jobb
    Tack så mycket Kenth. Härligt att du är nöjd :) Ha en fin sommar Vänliga hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-05-07
    Första gången vi anlitade Lindome Flyttningsbyrå var vid vår mammas villaförsäljning i Särö. Vi fick ett mycket professionellt bemötande och vi kände oss trygga att anlita er. Vi fick hjälp med att förvara vår mammas bohag inför villaförsäljningen och hjälp med flyttstäd. Fick även hjälp med Birgittas flytt från villan i Särö till en bostadsrätt i Björkris Kungsbacka. Vi har även hyrt en magasinslåda för långtidsförvaring av möbler vilket vi känner oss mycket trygga med. Personalen är mycket hjälpsamma, både på kontoret och flyttpersonalen. Vi är helnöjda med att hjälp vi fått från er vid vår mammas tidigare flyttar och vi kommer försätta att anlita er vid ev framtida flyttar. Kan varmt rekommendera er till vänner och bekanta då ni är klart bäst när det kommer till att anlita flyttfirma och flyttstäd! Tack för all hjälp vi fått av er! Hälsningar Birgitta, Tina och Helena
    TACK, tack, tack... Vi uppskattar verkligen era fina ord. Det är precis detta vi vill att alla våra kunder ska få uppleva när de bokar en flytt med oss. Vi är glada att ha er som trogna kunder. Varmt välkomna närhelst ni behöver vår hjälp igen :) Må så gott och ha en underbar sommar :) Hälsningar från oss alla på LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
  • Anne T
    2021-05-07
    Här är man flexibel, lösningsorienterad och mycket trevligt bemötande.
    Tack Anne Vilka fina ord. Vi suger åt oss av berömmet. Lycka till! Vänligen Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    Flyttning av bohag

Riktigt bra service .
    Underbart, tack för att du tog dig tid att rekommendera oss. "Vi tryggar flytten" Vänliga hälsningar från oss på LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-05-01
    Snabba och mycket trevliga! Smidiga från start till mål.
    Vi tackar och bugar för din fina rekommendation. Önskar dig en fin vår och sommar :) Hälsningar från oss alla på LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-04-28
    Fantastisk personal. Ingenting var omöjligt. Alla var jättetrevliga. Jag skulle gärna rekommendera flyttningsbyrån till andra. Tack!!
    Mvh Lena Schröder
    Tack, tack tack! Vilken underbar rekommendation :) Vi suger åt oss av berömmet och jobbar vidare så att fler kunder får uppleva hur det är att flytta med LFB AB. "Vi tryggar flytten" Önskar dig en underbar vår och sommar! Vänliga hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-04-22
    Tydlig offert som följdes till pricka. Stor proffsighet, snabba mailsvar och vänligt bemötande. Vi är mycket nöjda med att ha anlitat Lindome flytt!
    Hej Leo! Ett stort tack för din underbara rekommendation. Precis såhär vill vi att våra kunder ska uppleva sin flytt med oss 🙏🏻😄 Vilket de allra flesta gör 😇 Lycka till och välkommen tillbaka! ”Vi tryggar flytten” Vänliga hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-04-22
    Jag magasiner möbler hos Lindome flytt. Har funkat bra när möblerna anlände, och när jag en gång behövde komma dit för att hämta en liten låda. Har blivit trevligt bemött och alltid fått bra och snabb info när jag haft någon fråga.
    Hej Helen Roligt att du tycker att vi är snabba att svara 😄Vi försöker att svara på Mail ganska omgående. Vid högtryck kan väntetiderna bli något längre. Tack för din fina rekommendation. Vi önskar dig en härlig helg med förhoppning om lite varmare väder. Vänliga hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    Hej
    I stort sätt bra och trevlig personal
    Lådorna skulle till två adresser och där blev några på fel ställe Växter som placerats i täta lådor placerades genomgående underst och de har jag inte hittat förrän efter fjorton dagar , vissna (totalt ca 130 lådor) Inget sönder men så mycket papper om varje grej att det känns som slöseri miljömässigt
    Hej Marita. Tack för er recension. Tråkigt att höra att växterna var vissna när du nådde fram till de lådorna. Blir ofta mycket mer jobb med att packa upp än man tror :) Vad gäller åtgång på papper så är vi väldigt noga med att kundernas saker skall vara hela efter flyttningen och om vi minskar ned på skyddet runt sakerna så riskerar saker att gå sönder och det vill ju vi inte :) Vi är miljöcertifierade sedan 2002 och sätter stort värde på miljö och kvalitet. I vårat arbete med att minimera våran miljöpåverkan så använder vi oss av 100% återvunnet papper till porslin och glas även våra flyttkartonger består av återvunnen well. Stort tack för att vi fick hjälpa dig med din flyttning. Önskar dig en skön vår/sommar nu när du är på plats I Skåne. Med vänliga hälsningar Lindome Flyttningsbyrå/Magnus Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-04-22
    Jag var supernöjd med flytthjälpen inga problem alls rekomenderar dom alla dagar i veckan :)
    Tack snälla du. Vi vill verkligen hjälpa våra kunder alla dagar i veckan ☺️ Underbara ord, de värmer. Hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-04-22
    Väldigt nöjda. Trevlig och kunnig personal som utförde arbetet på ett proffsigt sätt
    Hej Tack för att vi fick hjälpa er med ert uppdrag. Vi gör allt vi kan för att våra kunder ska bli nöjda. Roligt att vi infriade era förväntningar. Vänligen Magnus LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-04-22
    Jag har köpt flyttning och magasinering. Allt har fungerat prickfritt. Flyttningen gick smidigt. Är helnöjd.
    Vilka fina ord Ingemar. Tack så mycket för förtroendet. ”Vi tryggar flytten” Vänliga hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-04-22
    Inget mer att tillägga!! Grymma på alla sätt!!
    Tackar och bockar 😄 Vi finns här när ni behöver hjälp igen. Hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-04-20
    Varsam hantering av gods vid flytt, trevlig personal.
    Hej Veronika Vår personal är trevliga och tillmötesgående. Det får vi ofta höra när våra kunder ringer och tackar för hjälp med deras flyttning. Självklart tar vi hand om våra kunders egendom på ett säkert och varsamt sätt. Kul att du är nöjd med oss! Varmt välkommen tillbaka i framtiden! "Vi tryggar flytten" Vänliga hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-04-13
    Trevliga killar som flyttade. Bra telefonkontakt.
    Tack för att vi fick hjälpa dig Christina. Välkommen åter i framtiden! Ha en fin dag i solen :) Vänliga hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-04-07
    Vi anlitade Lindome FLyttningsbyrå AB för upphämtning och avlämning av flera soffor. De svarade snabbt, löste flyttandet av soffor snabbt och bra. Trevlig bemötande och snabb service. Vi kan inte klaga!
    Tack för er rekommendation! Skönt att vi kunde hjälpa er enligt era önskemål. Önskar er en riktigt fin vecka :) Vänliga hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-04-05
    de flyttade mina grejer från en lägenhet till en annan
    Hej Maria Vi tackar för att vi fick hjälpa dig samt att vi fick en 5:a i betyg. "Vi tryggar flytten" Vänliga hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-04-05
    Köpte flytt från lägenhet till villa. Bra bemötande, tydlig information och svar på frågor, trevlig personal och allt gick bra och i enlighet med planen de föreslog. Hjälpte oss med saker som de kunnat säga nej till, som att flytta på några tunga krukor vid infarten.
    Erik! Tack för din rekommendation. Vi älskar när ni kunder upplever att den överenskomna planen följs till punkt och pricka. Det ska alla flyttkunder kunna räkna med. Att vår personal är extra hjälpsamma är något som vi vet och såklart tycker är toppen!! Önskar er ett stort lycka till i den nya bostaden. Vänliga hälsningar Viktoria LFB AB "Vi tryggar flytten" Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-04-02
    Bohagsflytten funkade jättebra. Bra bemötande och flexibelt kring önskemål. Hade velat ha informationen innan om att man kan komma överens om golvskydd vid inflyttningen så det blev väldigt slabbigt på de nya golven. Vi är nöjda.
    Kristin! Kul och höra att du är nöjd. Självklart går det att beställa/säga till om täckning av golv. Vi önskar er Lycka till i ert nya boende! Hälsningar Viktoria LFB AB "Vi tryggar flytten" Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-04-01
    Mycket proffsigt hela vägen, hjälpsamma och prisvärda!
    Tack Maria, vilken underbar rekommendation du gav oss. Vi suger åt oss av berömmet :) Vi på LFB önskar er en riktigt GLAD PÅSK //Viktoria Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-03-30
    Beställde flytt, magasinering och flyttstädning och fick ett mycket proffsigt bemötande och problemfri upplevelse när vi flyttade från vår fina villa. Tack!
    Fredrik! Tack för förtroendet att hjälpa er att flytta. Skönt att ni upplevde en problemfri flytt, det är så det ska vara. Lycka till med allt! Ps Magnus skickar en hälsning och tackar för den fina teckningen :) Ds Vi tryggar flytten! Vänliga hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-03-29
    Vi är nöjda med Lindome Flyttningsbyrå. Detta var andra gången på knappt 4 år som dom hjälpte oss att flytta alla möbler från ett hus till ett annant. Vi blev väl bemötta och alla förväntningar uppfyldes med råge. Flyttar vi igen, så kommer vi att använda Lindome Flyttningsbyrå.

Med vänlig hälsning,
    Anette & Peter Bolin, Åsa
    Hej på er Hjärtligt tack för den fina rekommendationen och Tack för att ni valde oss igen. Vi tryggar flytten. Önskar er all lycka i ert nya boende! Vänliga hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-03-22
    Kontorsflytt.
    Jag tycker Lindome Flyttningsbyrå på ett bra sätt utförde sina tjänster till oss. Arbetet skedde snabbt, tryggt och på ett utmärkt sätt!
    Vår vision när det gäller företagsflyttar är att kundens verksamhet ska kunna fortgå i möjligaste mån. Flytten ska ske smidigt och snabbt och det gjorde den för er. Tack Apper för förtroendet. Välkomna tillbaka i framtiden! Varma hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
  • Miriam P
    2021-03-09
    Wow!!! Superproffsig personal, noggranna och effektiva. Kunde inte bli nöjdare. Tusen tack Lindome Flyttningsbyrå.
    TACK för ditt fina omdöme. Vi är så tacksamma för att vi fick hjälpa er med flytten. Vår personal som sysslar med detta varje dag är verkligen proffsiga det kan inte sägas tillräckligt. Lycka till i det nya boendet. Välkommen tillbaka :) Hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-03-07
    Flytten beställdes eftersom vi tre år tidigare flyttat med Lindome flytt. Vänligt bemötande från samma person som vi bokade med förra gången. Vänliga och hjälpsamma arbetare som bar lådorna. Det som kunde varit bättre var märkningen av lådorna. Alltför kortfattat mestadels, v-rum t ex.
    Vi är nöjda i stort sett, nu vill vi bara bli av med tomlådorna.
    Hej Ulla Vi är glada att ha dig som återkommande kund. Bästa betyget :) Gällande märkningen av kartongerna tar vi självklart till oss av din synpunkt. Önskar dig en riktigt fin dag och Lycka till i nya hemmet. Vänliga hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
  • Ola J
    2021-03-03
    Vår kontorsflytt med 10 st arbetsplatser gick fantastiskt bra! De 4 flytt-killarna var mycket professionella och företaget skötte hela processen från offert till färdigt genomförande perfekt. Vi kan varmt rekommendera Lindome Flyttningsbyrå.
    Gibbon (Ola) Ett stort tack för förtroendet att flytta ert fina företag. Närhelst ni behöver hjälp igen är det bara att ringa. Vi framför dina fina ord till vår personal som utförde flytten. Ett stort LYCKA TILL på den nya adressen. Hälsningar Magnus LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-03-03
    Köpte flytthjälp och fick absolut toppen hjälp.
    Vi på LFB arbetar varje dag med mottot Vi tryggar flytten. Så härligt att få kvitto på att ni kunder upplever just detta. Gulli, tack för din rekommendation:) Välkommen åter! Vänliga hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-03-01
    Flyttning. Blev bemött på ett mycket bra sätt. Det hela gick mycket bra och enkelt.
    Underbart att höra. Vi vill att alla kunder ska känna sig väl bemötta och uppleva en trygg flyttupplevelse. Välkommen tillbaka i framtiden om du behöver vår hjälp :) Vårhälsningar från oss på LFB AB //Viktoria Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-03-01
    Trevlig personal, hjälpsamma, punktliga, försiktiga med alla prylar. Allt fungerade jättebra!
    Hej Camilla. Tack för er recension:) Alltid lika roligt med nöjda kunder. Vi och vår personal gör allt som vi kan för att flytten skall bli en trygg upplevelse. Alltid härligt när vi lyckas med detta! Lycka till i nya bostaden och hör gärna av er igen om ni behöver hjälp med att flytta något. Mvh Magnus LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-02-23
    LFB har hjälpt mig med flytt och tillfällig förvaring av möbler i väntan på nytt boende. Bemötandet man får är alltid vänligt, trevligt och proffesionellt. Känns positivt och tryggt att anlita dem. /Kajsa
    Hej Kajsa Vi vill vara det lilla företaget med det stora hjärtat. Din rekommendation visar oss att vi gör rätt. Att vi Tryggar flytten kan både våra nya och återkommande kunder "vittna" om. Tack för att du tog dig tid att skriva några rader om oss, det uppskattas mycket. Vårliga hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-02-22
    Snabb och smidig flytt från villa! Korrekt bemödande och överträffade våra högst ställda förväntningar. Kommer anlita bolaget igen när det är dags för nästa flytt.
    Tack Helen. Vi är vana vid höga förväntningar, det tycker vi att en flyttkund ska ha. Vi som seriös flyttfirma gör allt i vår makt att möta våra kunders förväntningar ( och lite till 😇 ) Vi önskar er ett stort lycka till i framtiden. Häls Magnus Berggren LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-02-12
    Vi bokade flytthjälp. Vi har anlitat er förut och är väldigt nöjda. Alltid trevligt bemötande.
    Magnus! Alltid lika roligt med återkommande kunder. Du vet var vi finns om du behöver vår hjälp igen. Vänliga hälsningar Viktoria LFB AB Lindome Flyttningsbyrå AB
    2021-02-10
    Enkelt
    Snabb response och bra utfört arbete.
    Tack för din rekommendation. Vi är nöjda när du är nöjd! Vänliga hälsningar Viktoria Lindome Flyttningsbyrå AB