Alla kategorier Flyttfirma Västra Götaland Mölndal Lindome Flyttningsbyrå AB

Lindome Flyttningsbyrå AB

Flöjelbergsgatan 7B, 431 37 Mölndal — Visa karta

Lindome Flyttbyrå AB!

Vi utför alla typer av flytt från Mölnlycke och Kungsbacka till Mölndal och tillbaks. Oavsett vilket typ av flytt det gäller så kan vi snabbt hjälpa dig med Bohagsflytt, Företagsflytt, Tung/Maskinflytt och mycket mer.

Vi bedriver terminalverksamhet vilket innebär att du kan tryggt kan förvara dina möbler och andra värdefulla saker hos oss. Hos oss på Lindome Flyttbyrå AB har vi en personalstyrka som består av allt från chaufförer, expressarbetare och packmästare till lagerpersonal som ser till att dina värdesaker hanteras med största möjliga försiktighet. Varmt välkommen till oss på Lindome Flyttbyrå AB.

PS. Glöm inte att avdraget är 50% på arbetskostnaden när du anlitar flyttstäd.

Läs vad 17 kunder tycker om Lindome Flyttningsbyrå AB

• Stig-Rena S

2019-07-22

Stig-Rena S skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Hej!
    Vill tacka för en god service i samband med vårt byte av bostad. De av era medarbetare som flyttade för oss var proffsiga och trevliga. De ordnade flytten snabbt och utan några skador på våra inventarier. Vi är också nöjda med offerten och fakturan. Vi kan varmt rekommendera Lindome flyttningsbyrå till Er som behöver hjälp i samband med bostadsbyte.
    Rena och Stig Söderberg, Lerum Läs mer
  • 2019-07-21

Uno G skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    De senaste åren har Lindome Flyttningsbyrå flyttat åt mig flera gånger: från hus till hus, hus till lägenhet och lägenhet till lägenhet. LFB har varje gång gjort ett utmärkt jobb på alla sätt. De är vänliga, serviceinriktade, omtänksamma, aktsamma och effektiva. Det gäller både kontoret och flyttgänget. LFB är helt enkelt toppen! /Uno Nävert 21 juli 2019 Läs mer
  • 2019-07-21

Barbro W skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Jag är mycket nöjd.
    Jag köpte hjälp med att flytta möbler och diverse prylar.
    Personalen var fantastisk. De genomförde flyttningen på bästa sätt, trots mycket trappor och trånga, tunga lyft.
    Jag kommer att rekommendera Lindome flyttbyrå. Läs mer
  • 2019-07-06

Dazheng J skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Duktigt och proffs flytthjälp. Hjälpa kunden att lösa problem på olika sätt. Jätte nöjd med flyttning som var lite mer komplicerat än vanligt. Läs mer
  • 2019-07-04

Louise R skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Köpte flytthjälp till ett direktbyte och hade synkat så att samma bolag också flyttade åt den andra hyresgästen samtidigt.

Den andra hyresgästens flytt tog dock längre tid än min egen vilket jag ändå fick betala för då ”mina” flyttkillar fick hjälpa till att bära ut den andra hyresgästens saker för att kunna bära in mina.

Det var också lite surt att se att flyttstädet som den andre hyresgästen köpt (av en underleverantör av flyttfirman) inte hade gjort ett fullgott jobb när jag kom in i lägenheten.

Att jag ändå ger Lindome flytt ett så pass högt omdöme beror på att allt ovan är ”missar man får ta”, tycker jag. Det är inte hela värden. Flyttkillarna som kom var supertrevliga och tillmötesgående och städfirman kom igen nästa dag och städade klart när jag hade meddelat mitt missnöje.

Så. Allt löste sig fint till slut!😀👍 Läs mer
  • 2019-07-04

Lars O skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Gick snabbt men de fick inte med allt som de skulle ta med. Bl.a. Vår del av en bokhylla kvar. Läs mer
  • Mimmi F

2019-07-04

Mimmi F skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Supernöjd med bästa flytthjälpen! Personligt och engagerat bemötande från bokning till färdig flytt. Tack! Läs mer
  • 2019-07-01

Elisabeth H skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Flyttade för tredje gången med Lindome Flytt men är osäker på om det blir fler.....Det mesta gick bra men ett par misstag gjordes och då är det trevligt om man ber om ursäkt! Läs mer
    2019-07-01 Magnus B svarar Elisabeth H
    Hej Elisabeth.
    Tråkigt att ni inte är helt nöjda denna gången.
    Det hör definitivt till god hyfs att man ber om ursäkt om misstag begås.
    Vi skall prata med den aktuella personalen som var hos er denna dag.
  • 2019-06-28

Helena L skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Perfekt service, lyhörd och kunnig personal och smidigt att anlita er. Läs mer
    2019-07-01 Magnus B svarar Helena L
    Tack Helena för de värmande orden.
    Vi meddelar detta till killarna som hjälpte till med er flyttning.
    Tack för att vi hjälpa er flytta.

Marianne L skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Flyttade från Göteborg till Norrtälje. Allt flöt jättebra. Killarna var trevliga och professionella, Inget skadat gods. Supernöjd. Läs mer
    2019-07-01 Magnus B svarar Marianne L
    Tack Marianne för att ni har lämnat denna rekommendation.
    Roligt att höra att ni är nöjda:)
    Tack för att vi fick hjälpa till att flytta för er.
    Hoppas att ni får det bra i Norrtälje.

Lars G skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Tog hjälp med flytt från lägenhet. Både bokning och flytt fungerade mycket smidigt. Läs mer
    2019-07-01 Magnus B svarar Lars G
    Tack för att vi fick förmånen att hjälpa er flytta och tack för att ni lämnade denna rekommendation.

Stena R skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Magasinering av möbler. Trevligt bemötande och en tjänst som passade våra behov. Läs mer
    2019-07-01 Magnus B svarar Stena R
    Tack för att ni lämnade en rekommendation.
    Ha en bra dag.

Ludvig G skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    snabba, smidiga och duktiga.
    bodde på 4:e våning utan hiss.. Läs mer
    2019-07-01 Magnus B svarar Ludvig G
    Härligt att höra att ni är nöjda med eran flytt.
    Tack för att vi fick hjälpa er att flytta.

Liselotte B skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Fick hjälp med att flytta. Helt underbara killar som hjälpte mig. Jag kommer rekommendera LFB till vänner och bekanta. :) Läs mer
    2019-07-01 Magnus B svarar Liselotte B
    Tack för att vi fick hjälpa till att flytta för er och att ni lämnade denna positiva rekommendation!
    Vi framför era hälsningar till killarna som utförde eran flytt.
    Lycka till i nya bostaden.
  • Malin T

2019-06-27

Malin T skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Grymma killar! Bästa flyttfirman ever! Använt 3 ggr nu och de är alltid första valet när det gäller nästa flytt!
    Serviceminded till tusen! Läs mer
    2019-07-01 Magnus B svarar Malin T
    Tusen tack för de värmande orden.
    Vi är glada att vi får hjälpa till att flytta för er.
    Lycka till i nya boendet!
  • 2019-06-25

Mikael E skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Anlitat Lindome Flyttningsbyrå flera gånger.
    100% nöjd kund Läs mer
    2019-07-01 Magnus B svarar Mikael E
    Tack för recensionen.
    Alltid roligt med återkommande kunder!
    Ha en bra dag.
  • 2019-06-19

Hans Magnus S skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Proffsigt bemötande hela vägen, från offert till fakturering. Smidig och effektiv flytt på alla sätt. Rekommenderas! Läs mer
    2019-07-01 Magnus B svarar Hans Magnus S
    Tack för de värmande orden och att vi fick hjälpa till att flytta för er.

Flöjelbergsgatan 7B, 431 37 Mölndal