Lindome Flyttningsbyrå AB

Lindome Flyttningsbyrå AB

www.lindomeflytt.com
  • BadgeSixYears

Välkommen till oss Lindome Flyttningsbyrå AB! Vi har arbetat med flyttningar mer än 45 år. Hos oss kan du känna dig trygg. Läs gärna våra fina rekommendationer här på Reco. Gör som många andra...anlita oss, för en smidig flyttning. "Vi tryggar flytten" vårt motto sedan många år. Vi utför alla typer av flytt från Mölnlycke...

460 omdömen om Lindome Flyttningsbyrå AB

Sedan starten hos Reco 2019

Jenny R
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Duktiga, noggranna & väldigt trevligt bemötande. Rekommenderas varmt!

Björn G
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Glada, positiva och tillmötesgående ””flyttgubbar” löste uppgiften galant med leende på läpparna.

Francesca T
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Duktig och snäll personal. Snabbt och effektivt flytt.

Linn R
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Tydliga, trevliga, duktiga, flexibla och prisvärda

Cynthia R
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Väldigt fint bemötande. Stor servicevilja och servicekänsla. En sak gick sönder och då ringde firman upp direkt dagen efter om ersättning.

Lajla Ulla-britt E

Bara bra.. Flytttjänst. O Flyttstädning

Therese K
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Effektivt och smidigt. Vi är supernöjda!

Monica W
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

De var extremt effektiva, såpass att det gick för fort för mig, blev stressigt. Mycket pga att de var fler personer än som angivits i offerten. Stressen berodde troligen på att de jobbade på fastpris (och kanske pga HSB-rabatt) misstänker jag. Men pga att det gick snabbare än tänkt hann jag inte med det jag planerat under tiden och pga andra skäl som var utanför min kontroll. Det kändes lite slarvigt i vissa lägen och vissa av dem var inte lika proffsiga som andra. Några i gänget var väldigt proffsiga och trevliga. I stora...

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Monica. Tack för er recension. Tråkigt att du upplevde det som stressigt och det kan tyvärr vara sådana känslor ibland när man flyttar. Vi försöker göra det mesta för att det inte skall bli så men det är svårt ibland när det är mycket saker som skall flyttas. Då det var mycket saker som skulle flyttas så planerade vi in mer resurser på detta arbete och detta kan ju ha lett till att du kände dig lite otillräcklig. Då förråd och sådant inte var färdigpackat så blir det ju extra stressigt att göra under tiden som allt skall...

Bertil H
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Bra bemöt, positiv personal. Lite konstig betalningshantering av återlämnade kartonger. Flyttning av bohag mellan fastigheter. I övrigt mycket nöjd med Lindone Flytt.

Henrik O
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Gjorde ett kanonjobb i samband med vår flytt

Jenny S
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Flyttkillarna var snabba och trevliga. Allt gick som planerat och levererades enligt offert. Alltid tillmötesgående vid kontakt och frågor.

Daniel R
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Uppdraget utfördes på bästa sätt. Personalen var mycket trevliga, tillmötesgående och hjälpsamma. Tusen tack!

Jeanette G
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Otroligt duktiga, snabba och lyhörda för mina önskemål.

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Jeanette, Vad kul att höra att du är nöjd. Det är alltid kul med positiv feedback och vi tackar ödmjukast för detta :) Ha en trevlig dag. Oscar och all Personal på LFB AB

Lennie K
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Fantastisk service genom hela uppdraget.

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Lennie, Tack för att du tog dig tid att skriva en recension. Vad kul att höra att du är nöjd med helheten av din flytt. Ha en bra dag och en fortsatt trevlig vecka Vänliga hälsningar Oscar-Lfb

Tommy Z
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

De var helt fantastiska, hela flytten från tömning av huset och intransport i lägenhet gick helt smärtfritt

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Tommy, Vad glädjande att det gick så bra vid utförandet av uppdraget och tack för de fina orden :) Vi försöker alltid att tillämpa högsta möjliga service och arbetar efter mottot "Vi tryggar flytten" . Mvh, Oscar LFB AB

Jenny R

Snabbt, professionellt och effektivt

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Jenny, Tack för din recension och trevligt bemötande vid Uppdragets utföranden. Vi hoppas att ni ska trivas på den nya adressen. Ha en fortsatt trevlig vecka Vänliga hälsningar Flyttkillarna.

Inga-Lena R

Trevligt bemötande. Noggranna och hjälpsamma

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Inga Lena, Vad kul att höra att du är nöjd med helheten av din flytt. Ha en bra dag och en fortsatt trevlig vecka Vänliga hälsningar Oscar-Lfb

Olga S
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Super nöjd med flytthjälpen! Punktliga och jätte trevliga killar som kan sitt jobb. Tusen tack!

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Olga, Tack för att du tog dig tid att skriva en recension. Alltid lika roligt att höra att våra kunder är nöjda Hoppas du ska trivas i Göteborg

Lena B
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Mycket bra bemötande både vid beställning av tjänster och utförande. Tjänstvillighet och hjälpsamhet i högsta grad. Blivit rekommenderad er firma av goda vänner som var väldigt nöjda. Det är även vi. Köpte packning, flyttning och städning vilket har utförts till full belåtenhet. Kommer att rekommendera er firma vidare när till vänner och bekanta. Stort tack för all hjälp! MVH Lena Boström

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Lena, Tack för dina värmande ord och för att du tog dig tid att skriva en recension. Det har varit ett sant nöje att vi fått äran att ombesörja din flytt. Ha en fortsatt trevlig vecka och hoppas ni får njuta av många soliga eftermiddagar på eran fina balkong. Vänliga hälsningar Killarna på Lfb

Ulf T
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Utmärkt och snabb service. Trevlig och hjälpsam personal

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Ulf, Tack för att du tog dig tid att skriva en recension. Alltid lika härligt att höra att en kund är nöjd med den service som vi erbjuder. Ha en bra dag och en fortsatt trevlig vecka. Vänliga hälsningar Lfb:s personal

Lena K
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Profsigt bemötande samt bra organisation Har och kommer att rekommenderat er

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Lena, Tack för dina fina ord kring uppdragets utförande. Önskar dig en fortsatt trevlig dag Vänliga hälsningar All personal på Lfb

Brynje C
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Punktliga och trevliga killar, som lyssnade in vad jag önskade få utfört i detalj. Tömning av lägenhet och nermontering av lampor, hyllor osv. samt vindsförråd. Bra kontaktvägar och snabbt och smidigt utfört, mycket nöjd.

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Brynje, Tack för att du tog dig tid att skriva en recension. Vad kul att höra du är nöjd med helheten av din flytt. Ha en fortsatt trevlig vecka Vänliga hälsningar Oscar och all personal på Lfb

Stig Å
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Mycket kompetent personal, trots halka löste Emil detta utmärkt

Kristin H

Vänliga och tillmötesgående. Arbetade snabbt

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Kristin, Tack för förtroendet att få utföra din flytt. Vad kul att höra att du är nöjd med helheten. Ha en bra dag och en trevlig helg. Önskar all personal på Lfb

Claes Håkan P
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Snabba, trevliga. Fungerade bra totalt sett. Enda var att de kom lite före utsatt tid men vi hade förberett allt i god tid så det gick bra ändå!

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Claes, Ibland går vissa flyttar snabbare än planerat och därför kan vi hamna lite före i tidsschemat. Härligt att höra att du är nöjd med helheten av din flytt. Ha en bra dag och en trevlig helg. Vänliga hälsningar Oscar Lfb

Ulrika V
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Killarna kom i tid, var snabba och proffsiga. Rekommenderas!!

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Ulrika, Visst är det härligt när det blir som man Önskar. Vi har ett uttalat motto att "Vi ska trygga flytten" och det känns som om att vi gjorde just detta. Ha en bra dag och en fortsatt trevlig vecka Vänliga hälsningar Oscar-Lfb

Dan H

Det var bra och det gick smidigt alla 3 gångerna 👍

Fredrik H
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Smidiga och mycket hjälpsamma. Vi behövde fördela flyttgodset till olika adresser och platser på tomten. Inga problem!!

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation om oss. Det ska inte vara några problem att flytta. Vi är glada att vi fick hjälpa Er. Många hälsningar från oss på LFB AB

Johnny S
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Flyttkillar 3st. Kom den 31/1 till min lägenhet och lastade in sakerna/möblerna i flyttbilen. Sedan förvarades dessa i bilen under natten för att levereras den 1/2. Allt flöt på bra och jag ger killarna och bolaget högsta betyg. Mvh/Johnny

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Härligt att du är nöjd. Killarna som hjälpte dig var så glada efter att ha träffat dig.- Vi blev på extra gott humör allihop :) Lycka till i det nya boendet. Välkommen tillbaka om du behöver hjälp igen. Hälsningar Oscar och resten av personalen på LFB AB

Håkan J
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Snabbt, enkelt, punktliga och tryggt. Kan varmt rekommendera dem

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Håkan, 'Vad kul att höra att du är nöjd med vår hantering av din flytt. Ha en bra dag och en fortsatt skön vecka.

Sofia J
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Jag kan verkligen rekomdendera Lindkome Flyttningsbyrå! Hela flytten gick supersmidigt. Vi beställde packning, flytt samt hjälp med att slänga skräp som inte skulle fyttas med. Killarna som flyttade för oss var väldigt trevliga, noga, effektiva. De gjorde ett kanonjobb. Sedan att vi även fick hjälp med att slänga skräper var guld värt. Vi är supernöjda!!

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Sofia Tack för din fina rekommendation. Vi blir så glada när våra kunder är nöjda. Hälsa din mamma lycka till i det nya boendet. Hälsningar Oscar LFB AB

Elisabet M
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Trevliga killar. Flytten flöt på med högsta belåtenhet. Gott och trevligt bemötande. Vi är mycket nöjda med arbetet och ska rekommendera rekommenderar er vidare.

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Våra kunders rekommendationer till vänner och bekanta är den bästa reklamen vi kan få. Vårt motto Vi tryggar flytten ska kännas precis så. Tack för förtroendet :) Allt gott! // Viktoria LFB AB

Dennis B
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Bra bemötande, verkar kunniga , proffsigt

Tack Dennis. Härligt att du är nöjd :) Vänliga hälsningar Magnus LFB AB

Ulf D
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Bara plus. Mycket bra bemötande och proffsig hantering.

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Ulf, Tack för att du tog dig tid att skriva en recension. Härligt att höra att du är nöjd med helheten. Ha en bra dag och en trevlig vecka Vänliga hälsningar Oscar och all personal på Lfb

Charles A
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Snabb och säker flytt. Riktigt trevligt bemötande från så väl säljare som flyttpersonal, mycket snabb och säker flytt av vårt kontor.

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Charles. Vad glädjande att det gick så bra vid utförandet av uppdraget och tack för de fina orden :) Vi försöker alltid att tillämpa högsta möjliga service och arbetar efter mottot "Vi tryggar flytten" . Mvh, Oscar LFB AB

Richard H
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Synnerligen serviceorienterade! Med stor omsorg och glatt humör genomfördes en omfattande företagsflytt på två dagar. Rekommenderas varmt.

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Henrik, Tack för recensionen och förtroendet. Vad kul att höra att du är nöjd och att våran personals glada humör sprider av sig. Ha en bra dag och en trevlig helg. Mvh All personal på Lfb

Erica P
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Allt fungerade utmärkt från bokning, utförande till fakturering. Snabba trevliga killar som är varsamma med bohaget.

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Erica, Tack för förtroendet att få utföra din flytt. Vad kul att höra att du är nöjd med helheten. Ha en bra dag och en fantastisk helg. Önskar Oscar och all personal på Lfb

Torbjörn S
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Superbra. Tillmötesgående och hade bra koll på allt.

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Torbjörn. Tack för att du tog dig tid att Recensera oss. Det är alltid kul med positiv feedback och vi tackar ödmjukast för detta :) Ha en trevlig dag. Oscar och all Personal på LFB AB

Lena Carina G
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Mycket bra. Rekommenderar varmt.

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Lena. Tack för förtroenet och rekommendationen :) Vi önskar dig en Trevlig helg. Daniel - LFB AB

Hanna U
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Lindome Flyttningsbyrå AB hanterade min flytt mellan två vindslägenheter i innerstan på vintern. Inte det lättaste uppdraget alltså, men de utförde flytten snabbt och smidigt och utan skador. Kommunikationen var toppen med snabb återkoppling och bekräftelser och alla var synnerligen trevliga att ha att göra med. En väldigt fin flyttupplevelse och jag kan varmt rekommendera Lindome Flyttningsbyrå AB.

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Hanna, Visst är det härligt när det blir som man Önskar :) Vi har ett uttalat motto att "Vi ska trygga flytten" och det känns som om att vi gjorde just detta. Vi alla på LFB vill tacka för Förtroendet och önskar Dig lycka till på Nya adressen. Daniel - LFB AB

Elin W
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Vi anlitade Lindome Flyttningsbyrå i samband med vår kontorsflytt. De gav ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande och vi kände oss trygga från första kontakten. Vi fick tydliga instruktioner och hjälp inför flytten. Personalen som hjälpte till vid flytten var väldigt proffsiga och noggranna vilket gjorde att vi kände oss trygga hela vägen. De var lösningsorienterade och flexibla utefter våra önskemål, riktiga proffs. Vi kan varmt rekommendera Lindome Flyttningsbyrå!

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Elin, Vad kul att vi tillsammans fick detta att bli Riktigt bra. Det var ett sant nöje att få hjälpa till med flyttningen till era Nya lokaler och vi tackar stort för Förtroendet. Vi önskar er Lycka till och skulle ni vara i behov av ytterligare hjälp så vet Ni vart Vi finns :) Mvh, All personal på LFB AB

Kjell-Ove P
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Trevlig kontakt och väldigt tillmötesgående. Flytten fick smidigt tack vare Lindome Flytt.

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Kjell-Ove, Vad kul att vi lyckades med detta uppdrag också och Tack för förtroendet och de fina orden :) Mvh, Daniel och All personal på LFB AB

Simon W
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Fantastiskt bra utfört arbete, snabba och effektiva. Löste allt som överenskommet och mer därtill.

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Simon, Tack för att du tog dig tid att skriva en recension. Vad kul att denna flytt blev precis som du hade tänkt dig. Ha en bra dag och en fortsatt trevlig vecka. Vänliga hälsningar All personal på LFB

Pappa Ö
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Fungerade enligt uppgjorda överenskommelser, bra kommunikation.

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Pappa Ö. Tack för att du tog dig tid att skriva en recension. Kul att höra att du är nöjd. Ha en bra dag och en trevlig helg. Vänliga hälsningar Daniel och all personal på Lfb

Agneta H
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Mycket proffsigt och tevligt bemötande och utförd tjänst. Tryggt och effektivt.

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Agneta, Vad bra att vi lyckades så väl med Uppdraget :) Vi hoppas att du ska trivas på Nya adressen och tackar för Förtroendet och de fina orden. Oscar och all personal på LFB AB

Fredrik B
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Bra flyttare, effektiva och lyhörda

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Fredrik, Vad kul att höra att din flytt levde upp till dina förväntningar. Ha en bra dag och en fortsatt trevlig vecka. Vänliga hälsningar Oscar- Lfb

Lars B
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Bemötande var helt perfekt från alla inblandade Och levde helt up till våra förväntningar. Vi kan varmt rekommendera Lindome flytt

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Lars, Tack för att du tog dig tid att skriva en recension. Vad kul att höra att vi levde upp till dina förväntningar. Ha en bra dag och en trevlig helg Önskar killarna från LFB

Gunnel M
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Lindome Flyttningsbyrå hjälpte oss att flytta till en ny lägenhet. Vi fick ett proffsigt och vänligt bemötande från offert till flytt! De saker vi trodde skulle bli svåra att flytta löste bärarna utan problem. Det var så smidigt att kunna hyra flyttlådor för en ringa kostnad.

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Gunnel, Tack för Förtroendet och de fina Orden. Vi på LFB AB önskar er lycka till på Nya adressen :) Daniel LFB AB

Louise U
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Trevliga hjälpsamma killar. Jag är helt nöjd.

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Louise. Roligt att höra att ni är nöjda med vår personal. De är fantastiska och sliter och kämpar varje dag för våra kunders räkning. Önskar er en fin första advent och en riktigt god jul när det blir dags för det. Mvh Magnus med personal.

Ann L
Skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB

Lindome svarar när en ringer, de tar snabbt action och hjälper till. Bra service helt enkelt!

Svar från Lindome Flyttningsbyrå AB

Hej Ann. Stort tack för din recension. Alltid lika roligt med nöjda kunder och att vi levererar en bra service och kvalitet. Önskar dig en fin första advent och en god jul när det blir dags för det:) Alla vi på LFB