Lindome Flyttningsbyrå AB

Flöjelbergsgatan 7B, 431 37 Mölndal — Visa karta

Lindome Flyttbyrå AB!

Vi utför alla typer av flytt från Mölnlycke och Kungsbacka till Mölndal och tillbaks. Oavsett vilket typ av flytt det gäller så kan vi snabbt hjälpa dig med Bohagsflytt, Företagsflytt, Tung/Maskinflytt och mycket mer.

Vi bedriver terminalverksamhet vilket innebär att du kan tryggt kan förvara dina möbler och andra värdefulla saker hos oss. Hos oss på Lindome Flyttbyrå AB har vi en personalstyrka som består av allt från chaufförer, expressarbetare och packmästare till lagerpersonal som ser till att dina värdesaker hanteras med största möjliga försiktighet. Varmt välkommen till oss på Lindome Flyttbyrå AB.

PS. Glöm inte att avdraget är 50% på arbetskostnaden när du anlitar flyttstäd.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 66 kunder tycker om Lindome Flyttningsbyrå AB

• 2020-03-22

Karl N skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Professionell hjälp och jag skulle anlita dem igen. Tar bort en plupp då vi missbedömde mängden som skulle flyttas. Självklart är det delvis mitt fel, men kanske gick det steget lite för snabbt. De löste det dock på ett för oss fullständigt acceptabelt sätt Läs mer
    2020-03-23 Magnus B svarar Karl N
    Hej,
    Tack för ditt förtroende, vi gör alltid vårat bästa för att lösa situationen.
    Lycka till på nya stället!
  • 2020-03-13

Beslagteknik A skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Vi ville ha hjälp med att flytta ut en maskin och flytta in en annan. Lindome Flyttningsbyrå var flexibla, med tanke på att maskinleverantören strulade med leveransdatum och tid på dagen som maskinen skulle komma. Jobbet gick snabbt och smidigt och flöt på utan några som helst problem. Läs mer
    2020-03-16 Magnus B svarar Beslagteknik A
    Hej,
    Tack för ert förtroende att ni valde oss, underbart att ni är nöjda! Det gör oss mycket glada :)
  • Claes B

2020-03-12

Claes B skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Ett stort tack till alla 4 proffsiga killar som gjorde vår flytt från Lindome till Skärhamn. Det var en fröjd att se eran yrkesskicklighet. Läs mer
    2020-03-16 Magnus B svarar Claes B
    Tack! Roligt att höra, glad att du är nöjd! Lycka till med det nya :)
  • 2020-03-12

Bo B skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Flyttning, bemöttes på ett mycket bra sätt. Förväntningarna var att flytten skulle ske på ett proffesionellt sätt och det var precis vad jag fick. Som sammanfattning kan jag säga att flöt på fint och personalen var proffsiga och trevliga. Läs mer
    2020-03-13 Magnus B svarar Bo B
    Hej Bo!
    Tack för din recension, roligt att du är nöjd. Vi jobbar alltid för kundens bästa, härligt att allt flöt som de skulle. Lycka till med det nya.
  • 2020-03-12

Tore L skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Helt enligt förväntningarna. Höll tider. Inga disccusioner.
    Avgivet pris stämmde. Läs mer
    2020-03-13 Magnus B svarar Tore L
    Hej Tore,
    Tack för eran recension och lycka till med det nya!
  • Alixtra A

2020-03-12

Alixtra A skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Bästa flyttningsbyrån i hela Sverige. Fantastisk service och oerhört trevlig personal. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-16 Magnus B svarar Alixtra A
    Tack Alixtra!
    Vilka ord, det gör oss väldigt glada att höra att det gick så bra! Tack :) Underbart att du är nöjd.

Kerstin H skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Jag kan varmt rekommendera Lindome Flyttningsbyrå AB. De uppfyllde alla mina förväntningar och skötte flytten av mitt bohag omsorgsfullt och proffsigt. Läs mer
    2020-02-17 Magnus B svarar Kerstin H
    Tack för eran recension och tack för att vi fick hjälpa till med eran flyttning.
    Roligt att ni är nöjda med vårat arbete.

Henrik V skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Jag har använt Lindome Flytt för mina privata flytt och lagringsbehov i många år. Magnus och hans härliga team är helt suveräna. Alltid en positiv upplevelse när jag ber dem om hjälp oavsett vad det gäller.
    Henrik von Sydow, Göteborg Läs mer
    2020-02-17 Magnus B svarar Henrik V
    Hej Henrik.
    Tack för din recension.
    Tack för de uppdrag som vi har fått utföra för er genom åren.
    Alltid lika trevligt att få hjälpa er:)

Margaretha H skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Köpte hjälp med flytten på timmar och magasinering. Upplevde att de är pålitliga, samarbetsvilliga o respektfulla, såväl innan flytten,, som under utfört arbete! De sätter kundens behov i centrum och arbetar med hög flexibilitet för hitta den BÄSTA lösningen för kunden. Supernöjd o jag kan verkligen rekommendera Lindome Flyttbyrå! Läs mer
    2020-02-17 Magnus B svarar Margaretha H
    Tack för recensionen:)
    Vi försöker alltid göra den bästa lösningen för kunden riktigt roligt att läsa din recension och din uppskattning av detta!

Jonas H skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Bra och trevliga, trots att vi hade väldigt mycket saker och det tog längre tid än tänkt. Allt kom fram helt. Rekommenderar dem!

Det enda jag saknade var att de inte hörde av sig med att kort samtal eller sms när de var färdiga med att packa lastbilen och när de var färdiga med att tömma den. Det hade jag iofs. inte bett dem göra, men tänkte att det var normalt förfarande. Läs mer
    2020-02-17 Magnus B svarar Jonas H
    Hej.
    Tack för recensionen:)och tack för att vi fick hjälpa till med eran flyttning.
  • 2020-02-05

Helena L skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Bohagsflytt.
    Jättebra bemötande o hjälp. Packade smidigt o snabbr!
    Vi är jättenöjda! Kan verkligen rekommendera dom till andra! Läs mer
    2020-02-05 Magnus B svarar Helena L
    Tack för recensionen och tack för att vi fick hjälpa till med eran flyttning.
    Lycka till i den nya bostaden!
  • 2020-02-04

Lars-olof D skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Flyttning av möbler och bohag ett mycket proffsigt bemötande från första kontakten till avslutat uppdrag Läs mer
    2020-02-04 Magnus B svarar Lars-olof D
    Tack för recensionen:)
    Roligt att vi fick hjälpa till med eran flyttning.
  • 2020-01-28

Veolia R skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Vi hade ett missförstånd vid bokningen, men det var inga problem för Lindome flytt, dom grejade det galant! Och vår flytt blev av så smidigt och bra.
    Mycket bra personal, hjälpsamma och effektiva, kan varmt rekommendera Lindome Flytt framgent! Läs mer
    2020-01-28 Magnus B svarar Veolia R
    Tack för eran recension:)
    Bra att vi kunde lösa detta på bästa sätt och att eran flyttning gick smidigt.
    Lycka till på den nya arbetsplatsen!
  • 2020-01-28

Leif S skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Enbart flytt. Väldigt bra bemötande, eftersom vi anlitade Lindome Flytt när vi flyttade in i huset för 14år sedan och var väldigt nöjda valde vi dem igen och blev lika nöjda denna gång. Ett seriöst företag med trevlig och duktig personal! Läs mer
    2020-01-28 Magnus B svarar Leif S
    Tack för recensionen och för att vi fick hjälpa er flytta igen:)
    Lycka till i den nya bostaden!
  • 2020-01-20

Jan T skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Alltid trevligt bemötande och hjälpsamma när jag ska hämta böcker som jag lagrar hos dem. Läs mer
    2020-01-21 Magnus B svarar Jan T
    Hej Jan.
    Tack för din recension.
    Trevligt att ha dig som kund hos oss!
  • 2020-01-17

Alnås P skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Grym service! Bärhjälp av bergvärmepump nerför trappa, mycket trevliga! Läs mer
    2020-01-24 Magnus B svarar Alnås P
    Tack för din recension och för att vi fick hjälpa er med in lyftet.
    Hoppas att den värmer bra!!
  • 2020-01-09

Annacarin P skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Flyttbyrån fixade flytt på kort varsel. De kom i tid. De skickade helt nya killar, men så var flytten också bokad på mycket kort varsel. De ansträngde sig för att vara försiktiga. De fick bära flera trappor. Mina möbler fick ett par mindre skador, jag väntar på att få besked om hur de ska hantera dem, så kan inte ge ett fullständigt omdöme ännu. Läs mer
    2020-01-13 Magnus B svarar Annacarin P
    Tack för recensionen.
    Vi återkommer inom kort till dig i ärendet.
  • 2020-01-08

Ann-charlotte P skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Mycket bra service snabba killar Läs mer
    2020-01-08 Magnus B svarar Ann-charlotte P
    Tack för din recension:) och tack för att vi fick hjälpa till med er flyttning.
  • 2019-12-27

Ingemar F skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Smidigt. Kunde hämta kartonger långt innan flytt och experthjälp med packningen av köket. Enda anledningen till att det inte blir full pott är att städfirman kunde vart nogrannare. Men inget som lite trasor löste vid besiktning. Läs mer
    2020-01-07 Magnus B svarar Ingemar F
    Tack för recensionen och tack för att vi fick hjälpa till med eran flyttning.
  • 2019-12-27

Lennart S skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Mindre flytt av bohag.

Allt funkade mycket bra, "Flyttkillarna" var aktsamma och skötte allt på bästa sätt. Denna flytt var en "delflytt" och till nästa flytt , kommer vi bergsäkert att använda Lindome Flytt igen
    Lennart Svensson
    Lindome Läs mer
    2020-01-07 Magnus B svarar Lennart S
    Tack för recensionen.
    Roligt att ni är nöjda med vårat arbete.
    Det är bara att återkomma när ni vill ha hjälp igen:)
  • 2019-12-25

Sabina N skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Vi beställde både packhjälp samt flytthjälp av LFB och generellt tycker vi att dom gjorde ett bra jobb, all personal va trevliga och bemötte oss väl.

Det vi tyckte brast var packhjälpen, det slarvades med hur saker packades samt att allt inte packades. Detta påverkade flyttdagen då det fick fortsätta packas en del innan flytt, och efter att flytten var över fick vi själva åka 2 gånger till vår gamla adress och hämta saker som inte kom med. Läs mer
    2020-01-07 Magnus B svarar Sabina N
    Tack för recensionen.
    Tråkigt att ni inte är helt nöjda med allting.
    Vi tar till oss era synpunkter och kommer prata med berörd personal om packningen.
  • 2019-12-18

Tommy K skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Bokade en flytt, villa.
    Vår upplevelse var vara bra, håller utlovade tider, noggranna, trevlig personal mm. Läs mer
    2019-12-23 Magnus B svarar Tommy K
    Tack för rekommendationen och tack för att vi fick hjälpa till med eran flyttning.
  • 2019-12-16

Lena L skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Flytta min saker från en lägenhet till en annan.
    Bra bemötande av personalen.
    Jättebra jobbat! Läs mer
    2019-12-16 Magnus B svarar Lena L
    Hej.
    Roligt att ni är nöjd med arbetet vi har utfört.
  • 2019-12-15

Ulla B skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Bemötandet med Magnus Berggren från börja bra. Dagen innan packades allt skört såsom glas och porslin av två bra packare. Kläder och böcker packades av mig. Flytten följande dag gick mkt fort och packandet sköttes perfekt med en man som övervakade arbetet och sade allt tungt i botten.
    Hälften av lådorna skulle in i lägenheten och hälften upp en trappa på vinden.LFB lådorna med glas och porslin staplades på varandra utom i ett fall, då en sådan tung låda staplats felaktigt på en IKEAlåda, som var packad till hälften med böcker,varvid den hade givit vika och LFB lådan med glas fallit i golvet.
    I den stabila LFBlådan hade flertal fina glas och keramikpjäser krossats. Lindome Flyttbyrå säger att jag inspekterat arbetet! därmed har jag ingen rätt att få ersättning för skadan. Allt annat- var bra och detta upptäcktes sö 8.12. , när flytten utfördes 5.12..
    Det är svårt att ge bästa betyg och få så otrevliga svar stt det är mitt fel. Försökt nå personal per tel. Har bilder på vad som skett.
    Ulla Backman Läs mer
    2019-12-17 Magnus B svarar Ulla B
    Hej Ulla.
    Som vi skrev i våran konversation med dig så beklagar vi givetvis att något har gått sönder i flytten och ersätter i de fall där vi bär direkt skuld till detta.
    Tråkigt att du skall uppfatta det som otrevligt bara för att vi inte kan godkänna dessa skador som har inträffat efter färdigställd flyttning.
    Kartongerna som vi använder vid flyttning är proffskartonger som tål tuffa tag och att staplas på varandra däremot kan inte vi ta ansvar för de kartonger som du har packat i själv.De kartonger som du hade packat i själv var slitna Ikea kartonger som har använts ett flertal gånger.Detta syntes på bilderna som du hade skickat då inte ens locken på kartongerna stannade i uppfällt läge utan att något stod på.Vid lagring och förvaring så staplas ju oftast kartonger på varandra för att få plats med allting då det hade varit en omöjlighet att få plats annars.Så har precis som du skriver även skett i ditt förråd.Men det är ej att betrakta som felaktigt att stapla kartonger på varandra!!Vi har efter denna incident ändrat våra rutiner och kommer informera alla kunder om att använda våra kartonger i möjligaste mån.
  • 2019-12-13

Anna S skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Fick hjälp av Lindome Flyttningsbyrå med att packa delar av bohaget samt flytta allt. De var proffessionella, duktiga och tillmötesgående. Packade med omsorg och snabba och strukturerade på flyttdagen! Läs mer
    2019-12-13 Magnus B svarar Anna S
    Hej Anna.
    Tack för din rekommendation.
    Stort tack för att vi fick hjälpa till med eran flyttning.
  • 2019-12-12

Maj-britt R skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Flytttransport. Blev väl bemött, killarna hälsade och tog i hand!
    Det var något över förväntan, de lindade en stor filt runt en ömtålig glaslampa, en kartong ställdes plötsligt fram när jag stod med flyttprylar för att kunna packa i. De var engagerade och uppmärksamma. Tog även i hand när de var klara!
    Kan definitivt rekommendera företaget. Har en hel del erfarenhet av olika flyttföretag under årens lopp. Läs mer
    2019-12-13 Magnus B svarar Maj-britt R
    Hej.
    Fantastiskt roligt att höra.
    Vår personal gör ett fantastiskt bra jobb.
    Det är så här vi vill att det skall vara vid flyttning med oss!!
    Tack för att vi fick hjälpa er med eran flyttning.
  • 2019-12-06

Erik g skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Flytt från villa, samt mellanlagring.

Flexibla och hjälpsamma! Läs mer
    2019-12-06 Magnus B svarar Erik g
    Hej Erik.
    Tack för rekommendationen och tack för att vi fick hjälpa till med eran flyttning :)
  • 2019-12-04

Kent H skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Flytt tjänst.

Mycket bra!

Företaget levde upp till våra förväntningar, mycket bra.

Flyttkillarna var mycket noggranna och försiktiga. Dessutom mycket trevliga.

Högsta betyg, kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
    2019-12-04 Magnus B svarar Kent H
    Hej Kent.
    Tack för de värmande orden.
    Roligt med nöjda kunder!
    Tack för att vi fick hjälpa dig med er flyttning.
  • 2019-11-27

Jan E skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Allt, från kundmottagning till själva flytten var utmärkt. Jag fick rekommendation om Lindome Flyttningsbyrå, och jag kan bara fullt ut instämma i detta.
    Vänliga hälsningar
    Jan Elvmarker Läs mer
    2019-11-27 Magnus B svarar Jan E
    Hej.
    Tack för de värmande orden och tack för att vi fick hjälpa till med eran flyttning!
  • 2019-11-18

B 3 skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    En akut transport inom Göteborgs stad
    Bra bemötande
    Levde upp till mina förväntningar Flexibla Läs mer
    2019-11-18 Magnus B svarar B 3
    Tack för rekommendationen.
    Bara att höra av er igen om ni behöver hjälp.
  • 2019-11-13

Thomas A skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Trevliga snabba och effektiva.
    Bara bra va det Läs mer
    2019-11-13 Magnus B svarar Thomas A
    Hej Thomas.
    Tack för din rekommendation och att vi fick hjälpa till med din flyttning.
  • 2019-11-07

Gerda H skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Fantastiskt trevlig personal. Omtänksamma. Läs mer
    2019-11-07 Magnus B svarar Gerda H
    Tack för de värmande orden:)
    och stort tack för att vi fick hjälpa till med er flyttning.
  • 2019-10-31

Cecilia E skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Flytt av tungt piano och några möbler av mindre storlek.
    Trevligt bemött, ordning, skräpande inte ner mer än nödvändigt. Punktliga!
    Uppfyllde väl mina förväntningar
    Rekommenderades av kollega och gör detsamma vidare till andra.
    Skäligt pris
    Tack för er hjälp med flytten.
    Med vänlig hälsning,
    Cecilia Engström Mattisson Läs mer
    2019-11-04 Magnus B svarar Cecilia E
    Hej.
    Tack för din rekommendation av vårat företag:)
    och tack för att vi fick hjälpa dig med din flyttning.
  • 2019-10-29

Amalia O skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Trevlig personal. Snabb service Läs mer
    2019-10-29 Magnus B svarar Amalia O
  • 2019-10-23

Anita N skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Flyttning av bohag.
    Bra och proffsigt bemötande.
    Kan rekommenderas Läs mer
    2019-10-29 Magnus B svarar Anita N
    Hej.
    Tack för rekommendationen och tack för att vi fick hjälpa till med eran flyttning!
    Lycka till med den nya bostaden.
  • 2019-10-12

Ellen L skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Trevligt bemötande, försiktiga killar. Snabba och duktiga Läs mer
    2019-10-14 Magnus B svarar Ellen L
    Tack för rekommendation:)
    Roligt att få hjälpa till med eran flyttning.
  • 2019-10-10

Susanne R skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Gick snabbt och smidigt att flytta vårt bohag! Läs mer
    2019-10-10 Magnus B svarar Susanne R
    Hej.
    Tack för er rekommendation och tack för att vi fick hjälpa till med flyttningen.
  • 2019-10-07

Björn A skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Mycket proffessionell personal med rätt utrustning! Läs mer
    2019-10-08 Magnus B svarar Björn A
    Tack för din recension:)
    Bara att ringa när ni behöver hjälp!
  • 2019-10-07

Freemelt A skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Transport av maskin samt lyft med gaffeltruck.
    Vi blev väl bemötta av företaget. De levde upp till våra förväntningar, men en delkostnad var inte verifierad.

Sammanfattningsvis är vi nöjda och vill gärna använda Lindome Flyttningsbyrå AB igen. Läs mer
    2019-10-08 Magnus B svarar Freemelt A
    Tack för recensionen:)
    Det är bara att höra av er när ni behöver hjälp.
  • 2019-10-04

Lennart A skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Flyttade vårt bohag från vår villa till lägenhet. Gjorde detta på ett effektivt och proffsigt sätt och var pålitliga. Läs mer
    2019-10-04 Magnus B svarar Lennart A
    Hej Lennart.
    Tack för er rekommendation och att vi fick hjälpa er att flytta :)
  • 2019-10-03

Andreas G skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Utmärkt företag med pålitlig personal.
    Flyttkillarna var mycket trevliga och tog uppdraget med ansvar.
    Jag kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
    2019-10-03 Magnus B svarar Andreas G
    Hej Andreas.
    Tack för din recension:)
    Vi på Lindome Flyttningsbyrå AB är glada att vi fick hjälpa till med er flyttning.
  • 2019-09-22

Emelie W skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Stort tack till Lindome flytt för all hjälp vid vår husflytt.
    Vi är väldigt nöjda med att vi anlitade proffs. Hela flytten blev till en väldigt positiv upplevelse.
    Flytten gick smidigt och snabbt, otroligt trevliga killar som hjälpte oss. Skulle rekommendera alla att anlita Lindome flytt! Läs mer
    2019-09-23 Magnus B svarar Emelie W
    Tack Emilie för de värmande orden och att vi fick hjälpa till med eran flyttning.
  • 2019-09-19

Sappa A skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Ställer alltid upp när man ringer och behöver hjälp. Läs mer
    2019-09-19 Magnus B svarar Sappa A
    Tack för rekommendationen.
    Alltid ett nöje att stå till tjänst!
  • 2019-09-08

Zayda S skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Fantastiskt fina killar som flyttade allt med varsam hand. Effektiva och trevliga. Jag kommer definitivt använda dem vid nästa flytt! Läs mer
    2019-09-09 Magnus B svarar Zayda S
    Hej.
    Tack för de värmande orden:)
    Roligt att ni är nöjda med er flytt!
    Det är bara att höra av er när ni vill ha hjälp igen!
    Ha en bra vecka.
  • 2019-09-05

Anna-Lisa E skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Flytt till annan förvaring. Värdigt och mycket bra bemötande av all personal. Fick den hjälp jag behövde direkt Läs mer
    2019-09-05 Magnus B svarar Anna-Lisa E
    Hej.
    Tack för att vi fick hjälpa er med eran flyttning.
  • 2019-09-05

Wallenstam B skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Hjälp med flytt.
    Fungerade utmärkt, trots missuppfattningar med storleken på flytten. men vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-09-05 Magnus B svarar Wallenstam B
    Hej.
    Tack för att vi fick hjälpa er med flytten.
    Bara att höra av er igen om ni önskar mer hjälp :)
  • 2019-09-02

Camilla M skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Jag köpte flytt av bohag. Var väldigt nöjd med både administration och själva flytttjänsten. Kände förtroende för de som hjälpte mig att flytta och de hanterade mina saker varsamt. Läs mer
    2019-09-02 Magnus B svarar Camilla M
    Hej.
    Tack för rekommendationen och att vi fick hjälpa dig att flytta!
  • 2019-08-14

Solveig L skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Flytt inkl. lån av flyttkartonger.
    Allt fungerade utmärkt från best. till flytten.
    Bemötandet LFB var toppen. Läs mer
    2019-08-14 Magnus B svarar Solveig L
    Hej.
    Roligt att ni är nöjda med eran flyttning.
    Tack för att vi fick hjälpa er.
  • 2019-07-24

Suzanne E skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Jag beställde en flytt.
    Bemötandet var väldigt bra.Företaget levde verkligen upp til mina förväntningar, de var så bra att jag redan har rekommenderat dem till andra.

Sammanfattningsvis så är jag väldigt nöjd, jag kände mig trygg i hur de behandlade mina möbler, de blev inplastade på plats, och det var nytt för mig. Jag kommer att fortsätta att rekommendera detta företag. Läs mer
    2019-07-29 Magnus B svarar Suzanne E
    Hej.
    Roligt att höra att ni är nöjd med eran flyttning.
    Tack för rekommendationerna!!
    Lycka till i nya bostaden och ha en fortsatt trevlig sommar.
  • Stig-Rena S

2019-07-22

Stig-Rena S skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    Hej!
    Vill tacka för en god service i samband med vårt byte av bostad. De av era medarbetare som flyttade för oss var proffsiga och trevliga. De ordnade flytten snabbt och utan några skador på våra inventarier. Vi är också nöjda med offerten och fakturan. Vi kan varmt rekommendera Lindome flyttningsbyrå till Er som behöver hjälp i samband med bostadsbyte.
    Rena och Stig Söderberg, Lerum Läs mer
    2019-07-29 Magnus B svarar Stig-Rena S
    Hej.
    Stort tack för eran rekommendation av vårat företag.
    Vi är stolta över våran personal då de gör ett fantastiskt arbete dag efter dag hos nya flyttkunder.
    Lycka till i eran nya bostad och ha en fortsatt trevlig sommar.

Flöjelbergsgatan 7B, 431 37 Mölndal