Lindome Flyttningsbyrå AB

Välkommen till oss Lindome Flyttningsbyrå AB!
Vi har arbetat med flyttningar mer än 45 år.
Hos oss kan du känna dig trygg. Läs gärna våra fina rekommendationer här på Reco.
Gör som många andra...anlita oss, för en smidig flyttning.
"Vi tryggar flytten" vårt motto sedan många år.

Vi utför alla typer av flytt från Mölnlycke och Kungsbacka till Mölndal och tillbaks. Oavsett vilket typ av flytt det gäller så kan vi snabbt hjälpa dig med Bohagsflytt, Företagsflytt, Tung/Maskinflytt och mycket mer.

Vi bedriver terminalverksamhet vilket innebär att du kan tryggt kan förvara dina möbler och andra värdefulla saker hos oss. Hos oss på Lindome Flyttbyrå AB har vi en personalstyrka som består av allt från chaufförer, expressarbetare och packmästare till lagerpersonal som ser till att dina värdesaker hanteras med största möjliga försiktighet. Varmt välkommen till oss på Lindome Flyttbyrå AB.

PS. Glöm inte att avdraget är 50% på arbetskostnaden när du anlitar flyttstäd.

Läs vad 262 kunder tycker om Lindome Flyttningsbyrå AB 2

• Gunnar H
    skrev om Lindome Flyttningsbyrå AB
    2022-07-27 Verifierad kund
    Vi vill tacka för en helt fantastisk flytt. De fyra killarna som var hos oss, visade sig vara glada, hänsynstagande, humoristiska och effektiva.

Så bra hade vi inte ens vågat drömma om, att det skulle gå! Dessutom gick det på mindre än halva tiden av det som vi hade trott.

Vi kommer att varmt rekommendera LFB för vänner och bekanta, så klart.
    Wow, så underbart att ni är så nöjda.
    Berömmet är framfört till personalen.
    Tack för er fina rekommendation. Glada kunder är det bästa vi vet.
    Önskar er en fortsatt fin sommar, och lycka till i er nya bostad.

2022-07-25 Verifierad kund
    Alldeles utmärkt. Superproffs och mycket tillmötesgående. Långt över förväntan
    "Vi tryggar flytten"
    Tack för din fina rekommendation.
    Varmt välkommen åter om du behöver hjälp igen.
    Önskar dig en fortsatt fin sommar.

Hälsningar från oss alla på LFB AB
    2022-07-24 Verifierad kund
    Vår flyttning utfördes på ett mycket professionellt sätt, med stor aktsamhet för vårt bohag. Att grabbarna var mycket trevliga gjorde inte det hela sämre.
    Hej Christer
    Tack för att du tog dig tid att lämna en så fin rekommendation till oss.
    Vår personal arbetar varje dag för att våra kunder ska bli precis så nöjda som du blev/är :)
    Vi alla önskar er en fortsatt fin och avkopplande sommar.
    // Viktoria LFB AB
    2022-07-05 Verifierad kund
    Superbra bemötande. Genomförde uppdraget med mycket noggrannhet. Kan varmt rekommenderas!
    Ett stort tack Pezhvak.
    Vi är tacksamma över din fina rekommendation och för förtroendet att få hjälpa dig med flytten.

Vi önskar dig en riktigt fin sommar.
    Viktoria med personal
    2022-07-04 Verifierad kund
    Flytten från Mölndal till Lindome fungerade perfekt. Kommunikationen med Niclas var väldigt bra.
    Personalen skötte sig väldigt bra, speciellt killen som jag tolkade som "förman", han var helt suverän!
    Hej Olli
    Vilken fin rekommendation. Vi på LFB bli uppriktigt glada för alla fina betygelser gällande vårt arbete med att ge varje enskild kund den bästa möjliga flyttupplevelsen.
    För vi vet att en flytt innebär så mycket arbete, planering mm, därför vi vill vi bidra med det vi kan...
    Niclas och övrig personal på LFB AB
    2022-07-04 Verifierad kund
    Snabbt smidigt och bra, flyttade min studerande dotter från en lght till en annan.
    Hej Maria.
    Underbart att höra.

Önskar dig och din familj en riktigt fin sommar.
    2022-06-30 Spontant omdöme
    Jag är mycket nöjd med flytt från Göteborg till Lindome inkl packning och hjälp att flytta möbler igen då hantverkare inte gjort färdigt arbetet för att slutföra flytten som planerat.
    Jag uppskattade verkligen nogrannheten, flexibiliteten och bemötandet jag fick av Lindome flytt. De ansträngde sig det lilla extra utöver det jag förväntade mig och är absolut värda toppbetyg.
    De hjälpte mig till och med att laga några saker som gått sönder innan flytten! Rekommenderas!
    Marie,
    ett stort tack för den fina rekommendationen.
    Vi vill att alla våra kunder ska få uppleva just detta. Att vi ger det lilla extra i varje detalj.
    "Vi tryggar flytten"

Ett stort Lycka till i den nya bostaden.
    Somriga hälsningar från personalen på LFB AB
    2022-06-19 Verifierad kund
    Beställde 2 flyttbilar till min privata flytt från Västra götaland till Skåne.

Lindome är ett fantastiskt fint familjeföretag där kunden står i centrum, jag mötes bara av positivitet och flexibilitet i min favör, något som vi alla behöver i den emotionella prövning vi går igenom i samband med en flytt.
    Tack för all hjälp!

Lars
    Hej Lars.
    Fantastiskt roligt att läsa sådana här trevliga recensioner.
    Just det här som du beskriver är det vi vill att våra kunder skall känna då vi försöker ge det där lilla extra i form av omtanke och service mot våra kunder.
    Vi är ett verkligen ett fint familjeföretag precis som du skriver och idag är tredje generation ute på fältet och möter alla våra fantastiska kunder.
    Sedan 1974 har Lindome flyttningsbyrå AB levererat trygga flytt upplevelser till både privatpersoner och företag.
    Detta hade vi inte kunnat göra utan all våran fantastiska personal som jobbar eller har jobbat hos oss genom åren.
    Alla vi på Lindome Flyttningsbyrå önskar er lycka till i er nya bostad i Skåne :)
    En riktigt glad sommar från oss på LFB AB.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Snabb och enkel hjälp för flytt av kontor mellan våningar!
    Stort tack för er recension och att vi fick hjälpa till med eran kontors flytt.
    Det är bara att höra av er igen om ni önskar hjälp på nytt.
    Vi på Lindome flyttningsbyrå AB önskar er en riktigt trevlig midsommar och en skön semester när det blir dags för det.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Fint och snabbt bemötande! Jag fick direkt hjälp och ett par dagar senare var mina soffor på rätt plats i huset.

Sammanfattningsvis, jättenöjd!
    Härligt att läsa sådana här recensioner.
    Precis så här skall det vara snabbt, flexibelt och med hög kvalitet.
    Tack för att vi fick hjälpa er!
    Det är bara att höra av er igen om ni önskar hjälp med något annat.
    En riktigt fin sommar från alla oss på Lindome Flyttningsbyrå AB
    2022-06-05 Verifierad kund
    Flyttade möbler mellan Lund och Göteborg. Ordning och reda, snabb offert, svarade på övriga mail inom ett par timmar och alltid svar på telefon. Alla möbler kom fram hela och i tid. Rekommenderas!
    Stort tack för att vi fick hjälpa till med eran flyttning.
    Fantastiskt roligt att få så här fina recensioner det tyder på att alla vi på Lindome flyttningsbyrå levererar en trygg flytt upplevelse till våra kunder.
    Lycka till i det nya boendet.
    Vi på Lindome Flyttningsbyrå önskar er en riktigt trevlig sommar.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Trevlig och proffsigt bemött. Vi är så nöjda.
    Stort tack för att vi fick hjälpa till vid eran omflyttning.
    Roligt att ni uppskattade vårat arbete och tog er tid att lämna recension.
    VI på Lindome Flyttningsbyrå önskar er en skön sommar.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Ett mycket bra och proffsig bemötande och att vi kunde få hjälp med alla tjänster.
    Kändes mycket bra.
    Personalen som kom och utförde flytten, var mycket bra och proffsiga.
    Med ett trevligt och positivt bemötande.
    Viket gjorde att vi kände oss tryga.
    De var även mycket försiktiga med sakerna och inredningen.
    Vi är mycket glada för att vi fick hjälpa till med att utföra eran flyttning och att få en sådan här fin recension på vårat arbete gör ju det hela ännu bättre!!!
    Stort tack för att ni tog er tid att bedöma vårat arbete.
    Vi jobbar mycket med kvalitet och det är viktigt för oss att våra kunder känner en trygghet runt hela flytt processen.
    Eran feedback visar ju att vi har levererat just detta vilket är extremt roligt.
    Vi på Lindome Flyttningsbyrå önskar er en fantastisk sommar.
    Mvh Magnus med Personal
    2022-05-23 Verifierad kund
    Rekommenderar starkt Lindome Flyttningsbyrå!
    Stort tack för att ni tog er tid att recensera vårat arbete.
    Vi är mycket glada att vi fick hjälpa till med eran flyttning!
    Bara att ringa igen om ni behöver assistans.
    Vi på Lindome flyttningsbyrå AB önskar er en härlig sommar.
    Magnus med personal
    2022-05-17 Verifierad kund
    Hjäpsamma och vänliga i all kontakt. Flyttade varsamt och effektivt med stort lugn när man själv kanske hade lite flyttstress i kroppen. Bra att man fick låna flyttlådor!
    Så härligt att läsa eran fina recension.
    Det är precis den här upplevelsen vi försöker leverera till alla våra kunder och det gör oss jätteglada att vi har lyckats även denna gång.
    Våran personal är fantastiskt lyhörda för våra kunders önskemål och det gör att vi får sådana här fina recensioner.
    Vi önskar er lycka till i erat nya boende.
    En riktigt glad sommar från alla oss på Lindome Flyttningsbyrå AB
    2022-05-17 Verifierad kund
    Allting funkade helt utmärkt! Snabbt och skickligt.
    Tack för eran fina recension!!
    Alltid kul när våra kunder får en bra och trygg flytt upplevelse.
    Vi vill ju göra skäl för vårat motto "Mer än bara muskler"
    Stort tack för att vi fick hjälpa er att flytta.
    Hjärtligt välkomna åter önskar alla vi på LFB AB
    2022-05-15 Verifierad kund
    Mycket nöjda LFAB! Trevliga, snabba och flexibla med tider & dagar för flytt.
    Hej.
    Stort tack för att vi fick hjälpa till med eran företags flyttning.
    Vi gör vad vi kan för att vara flexibla efter våra kunders önskemål.
    Härligt att vi lyckades leverera även denna gång.
    Vi önskar er lycka till i era fina nya lokaler.
    Ha en härlig sommar önskar vi på Lindome Flyttningsbyrå AB
    2022-05-11 Spontant omdöme
    Trevliga, snabba och effektiva!
    Tack vare bästa teamet med Andres, Hassan, Ibrahim och Daniel så blev flytten genomförd på ett fantastiskt bra sätt!
    Vi är så nöjda :)
    Inför flytten fick vi väldigt bra hjälp och svar på våra frågor och funderingar av Niklas. Tack vare denna fantastiska personal kände vi oss trygga både inför o under flytten!
    Mycket värdefullt att få låna kartonger mm.
    Sammafattningsvis säger vi SUPERBRA! Om vi ska flytta igen vet vi vart vi ska ringa :)
    Det värmer verkligen!!
    Vi är mycket glada att vi fick hjälpa till med eran flyttning och det är ju alltid roligt att leverera en trygg flytt upplevelse vilket vi alltid jobbar hårt för att uppnå.
    Vi önskar er lycka till i den nya bostaden och killarna som gjorde eran flyttning hälsar så gott till er.
    Ha en härlig sommar önskar Magnus med personal på Lindome flyttningsbyrå AB
    2022-05-09 Verifierad kund
    Bästa flyttfirman jag någonsin jobbat med
    Stort tack för eran fina recension.
    Alltid roligt när vi levererar en "top notch" upplevelse.
    Vi är mycket stolta över våran fina personal och det arbete de utför åt alla våra kunder.
    Tack för att just vi fick hjälpa till att flytta erat företag och för att vi fick visa er våra kunskaper inom flyttens ädla konst, som vi har slipat på sedan 1974 när vi startade vårat familjeföretag.
    Att utföra ett bra och professionellt jobb är den bästa reklamen som finns.
    Lycka till i era nya lokaler och om ni behöver hjälp med något så är vi bara ett samtal bort.
    Alla vi på Lindome Flyttningsbyrå Ab önskar er en toppen sommar!!
    2022-05-09 Verifierad kund
    Trevliga och snabba killar. Inget gick sönder och några saker hamnade på rätt plats...
    Stort tack för er fina recension! Det gör oss mycket glada att få så här fina recensioner det visar att vi levererar vad vi önskar till alla våra kunder!! En trygg och varsam flytt. Stort tack för att vi fick hjälpa till med eran flyttning. Mvh Alla vi på Lindome Flyttningsbyrå AB/Magnus Lindome Flyttningsbyrå AB
    2022-05-05 Verifierad kund
    Fint bemötande och god service
    Stort tack för att ni tog er tid och lämnade en recension om oss.
    Vi jobbar ständigt med att leverera en trygg och lättsam flytt upplevelse till våra kunder.
    Roligt att ni uppskattar vårat arbete på detta sätt.
    Vi på LFB AB vill passa på att önska er en fin sommar.
    2022-05-03 Verifierad kund
    Mycket trevlig och professionell personal från första kontakten tills allt var klart. Effektiva snabba killar där inget var något problem. Kan varmt rekommenderas. Vi flyttade från villa till BR med och hade både en del möbler och många lådor.
    Härligt att få en sådan fin recension av er.
    Stort tack för att vi fick hjälpa till med eran flyttning och roligt att vi även denna gång levererade en positiv flytt upplevelse.
    Vi tryggar flytten/Mer än bara muskler är ju vårat motto och med tanke på de lovord som ofta våran personal får så levererar vi ju på ett fantastiskt sätt.
    Vi önskar er lycka till i den ny bostaden,.
    En riktigt fin sommar från alla oss på LFB AB /Magnus med personal
    2022-05-01 Verifierad kund
    Hej,
    Vi blev väldigt vänligt och professionellt bemötta av personalen på flyttningsbyrån. De var flexibla och kunde väl anpassa sig till våra förväntningar. Vi har en positiv helhetsupplevelse och kommer kontakta företaget framöver.

Med vänliga hälsningar,
    Evert och Stefan Fredriksson
    Hej.
    Stort tack för att ni tog er tid att skriva en recension om oss.
    Vi försöker alltid göra vårat bästa för att ge våra kunder en trygg och lättsam flytt upplevelse.
    I många fall är det då viktigt att vara flexibla och kunna lösa olika uppgifter på bästa sätt.
    Ni är hjärtligt välkomna att kontakta oss framöver, finns inget som är så roligt som återkommande kunder då det är det optimala beviset på att vi har levererat på ett positivt sätt tidigare.
    Vi har sagt det tidigare men det tål att upprepas våran personal är fantastisk!!!
    Stort tack för att vi på LFB fick hjälpa till med eran flyttning!!
    Vi hörs framöver.//Magnus med personal på LFB AB
    2022-05-01 Verifierad kund
    Mycket trevliga, effektiva och flexibla.
    Lånade lådor och köpte även en del.
    Levde upp till alla förväntningar plus mer.
    Hej.
    Tack för eran fina recension.
    Alltid roligt när vi infriar våra kunders förväntningar och i detta fall även lite extra plus.
    Stort tack för att vi fick hjälpa till med eran flyttning lycka till i den nya bostaden.
    Hälsningar från oss på Lindome Flyttningsbyrå AB
    2022-04-24 Verifierad kund
    Ett seriöst och serviceinriktat företag.
    Stort tack för er fina recension.
    Vi jobbar hela tiden med att försöka ge våra kunder bästa möjliga flytt upplevelse.
    De fina recensioner vi får tyder på att våra killar levererar just detta till våra kunder.
    Vi är otroligt stolta över vår serviceinriktade personal.
    Ett stort tack från alla oss på Lindome flytt för att vi fick hjälpa till med eran flyttning.
    Ha en härlig sommar!
    2022-04-24 Verifierad kund
    Lyhörda professionella och flexibla
    Tack för er fina recension.
    Det glädjer oss att vi återigen har fått hjälpa er att flytta.
    Återkommande kunder är ett tecken på att vi jobbar på rätt sätt :)
    Lycka till i den nya bostaden önskar alla vi på Lindome Flyttningsbyrå AB
    Ha en härlig sommar!! /Magnus
    2022-04-20 Verifierad kund
    Jag är väldig nöjd med och rekommendera er till andra som behöver samma tjänst i framtiden.
    Tack för er fina recension av vårat arbete,
    Vi sätter stort värde att ni tog er tid att skriva den.
    Mycket glädjande att ni är nöjda med vårat arbete!
    Stort tack för att vi fick hjälpa till med eran flyttning och att ni rekommenderar våra tjänster till andra.

Lindome Flyttningsbyrå AB /Magnus
    2022-04-19 Verifierad kund
    Köpt tjänst: Flytt, debitering per timme.
    Bra bemötande och planering. Teamet som skulle flytta dök upp på tid och plats som avtalat. De hade mycket bra utrustning, tempo och effektivitet i flyttandet.

Det slarvades lite med en flyttlåda som tappades med en mindre skada som följd. Det blev även en touch på brevlådan vid inbackning av lastbil till ny bostad. Dessa två mindre incidenter förlåts dock av helheten som förlöpte mycket bra. Snabbt och effektivt, samtidigt varsam hantering av flyttlådor och möbler.

Flytten gick något snabbare än förväntat.
    Hej John.
    Stort tack för att ni tog er tid att lämna recension på vårat arbete.
    Synd att inte uppdraget löpte fläckfritt vi ber om ursäkt för detta.
    Ibland inträffar ju saker även om man är försiktig.
    Tack för att vi fick hjälpa till med eran flyttning lycka till i den nya bostaden.

Mvh Team LFB/Magnus
    2022-04-10 Verifierad kund
    Bohagsflytt, lägenhet. Mycket trevligt och professionellt bemötande från kontoret; allt var mycket tydligt och klart ang vad som förväntades av mig inför flytt och vad jag kunde förvänta mig under flyttdagen.

Personalen som kom på flyttdagen var mycket effektiva och samtidigt ordningssamma, noggranna och försiktiga med mina saker. De var också väldigt lyhörda för mina önskemål.

Det är känsligt med flyttar men jag kunde känna mig helt lugn och trygg med Lindome Flytt - ett seriöst och pålitligt företag som jag varmt kan rekommendera.
    Stort tack för er fina recension!
    En trygg och varsam flytt.
    Stort tack för att vi fick hjälpa till med eran flyttning.
    Mvh Alla vi på Lindome Flyttningsbyrå AB/Magnus
    2022-04-07 Verifierad kund
    Två jättegoa killar kom och hjälpte oss med flytt av hela mitt bohag.
    Var noga med att respektera om jag var extra orolig för någon av mina saker.

Trevligt mottagande och råd på telefon vid bokning av allt.

☆☆☆☆☆
    Hej Petra.
    Vad härligt att höra att vi återigen levererat en trygg flyttning :)
    Härligt med lyhörd personal som lyssnar på kundernas önskemål.
    Vår personal är fantastisk.
    Stort tack för din fina recension.
    Lycka till i den nya bostaden.
    Mvh Magnus med personal på LFB AB
    2022-04-04 Spontant omdöme
    Anlitade Lindome Flytt för andra gången, och deras åtagande sköttes helt perfekt även denna gång.
    Flytt samt flyttstädning genomfördes till största belåtenhet.
    Rekommenderas varmt
    Hej.
    Alltid lika glädjande med återkommande kunder!
    Det betyder att vi har gjort något bra :)
    Stort tack för att vi återigen fick förtroendet att utföra flyttning åt er och att ni tog er tid att recensera vårat arbete.
    Lycka till i den nya bostaden!
    Lindome Flyttningsbyrå/Magnus
    2022-04-04 Spontant omdöme
    Kanon service. Mycket noggranna och trevliga.. Snabba och effektiva. Flytten utfördes exemplariskt.

Jonas
    Hej.
    Stort tack för din fina recension av våra killars arbete.
    Vi sätter stort värde på att leverera en trygg och lättsam flytt upplevelse för alla våra kunder.
    De finna recensionerna som vår personal får tyder på att vi levererar det vi önskar.
    Många tack för att vi fick hjälpa till med eran flyttning.
    Önskar er en fin vår och lycka till i den nya bostaden.
    Mvh Magnus med personal LFB AB
    2022-04-03 Verifierad kund
    Mycket bra jobb utfört av Lindome Flyttningsbyrå
    Stort tack för att ni tog er tid att recensera vårat arbete och för att vi fick hjälpa till med eran flyttning.
    Alltid roligt när tidigare kunder återkommer med nya uppdrag!!
    Ett tecken på att vi gör något bra och levererar bra tjänster!
    Välkomna åter!
    2022-03-28 Verifierad kund
    Vi köpte flyttning. Arbetet utförfrs mycket bra, det är andra gången LF flyttar för oss.
    Återkommande kunder är ett väldigt fint betyg för oss.
    Tack för ert förnyade förtroende.

Ett stort Lycka till i nya bostaden :)

Erik Vilhelmsson
    2022-03-15 Verifierad kund
    Lyhörda utifrån behoven och på ett smidigt sätt assisterade med denna mindre uppgift men flytt av tunga möbler i trångt utrymme. Flytt avsåg större och massivt ekbord samt tyngre möbler som vi inte själva kunde flytta.
    "Vi tryggar flytten"
    Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation om oss på LFB AB.
    Vi arbetar varje dag för att våra kunder ska bli helt nöjda.

Önskar Er en underbar vår.
    Viktoria och övrig personal på LFB AB
    2022-03-15 Verifierad kund
    Är otroligt nöjd med personalen och snabbheten
    Vi blir så glada när ni kunder ger oss fina och ärliga rekommendationer.
    Tack för förtroendet!

2022-03-08 Verifierad kund
    Bara positivt och rekommenderas varmt
    Underbart!
    Tack för fina ord.
    Önskar dig en fin vår :)
    2022-03-02 Verifierad kund
    Bara positiv upplevelse. Bra kommunikation och allt utfört enligt överenskommelse.
    Tack så mycket för rekommendationen.
    Varmt välkomna tillbaka om ni behöver hjälp igen :)

2022-03-01 Verifierad kund
    fantastisk service, glada å trevliga killar som både lastade och lossade.
    Vår trevliga personal har levererat igen :)
    Med hjälpsamhet och ett leende kommer man långt.
    Tack för att du tog dig tid att skriva denna rekommendation till oss.
    Önskar dig en fortsatt fin dag och Lycka till i nya bostaden.

Från oss alla på LFB AB
    2022-02-27 Verifierad kund
    Att rekommendera. Ordning o varsamma
    Underbart!!
    Tack för din rekommendation Lennart :)
    Önskar dig en fin vår.
    2022-02-16 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och väldigt smidig flytt!
    Underbart att ni är nöjda med flytten. Att ni känner att allt flöt på smidigt, ja det är precis så det känns att flytta med LFB AB.
    Tack för att ni anlitade oss.
    Ett stort Lycka till i den nya bostaden.

2022-02-16 Verifierad kund
    Enkelt att få kontakt och proffsigt bemötande. Pga mig blev det lite missförstånd med flytten, men den fixade Lindome på bästa sätt. De flyttade allt mitt bohag till ett magasin som de har i Mölndal.
    Tack för din fina rekommendation.
    Missförstånd kan det bli ibland... det viktiga i det läget är att lösa situationen på bästa tänkbara sätt.
    Önskar dig en fortsatt fin vecka, snart är det vår :)

Allt gott!
    2022-02-15 Verifierad kund
    Jag fick ett seriöst intryck, de var väldigt flexibla med att erbjuda mig den hjälp jag ville ha, varken mer eller mindre. Betalningen var väldigt skälig.
    "Vi tryggar flytten"
    Tack för din härliga och ärliga rekommendation.

Välkomna tillbaka till oss om du behöver hjälp i framtiden.
    Må väl!
    2022-02-05 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett bra sätt, fick snabb offert på flyttning. Företaget levde upp till mina förväntningar.
    En positiv upplevelse att använda Lindome flyttningsbyrå då man ska flytta.
    "Vi tryggar flytten"
    Vårt motto som våra kunder får uppleva när flytten bokas hos oss på LFB AB.
    Vi vill att alla våra kunder ska ha en härlig känsla i kroppen när vi lämnar er på den nya adressen.

Önskar er en fin vecka!
    Vänligen
    2022-02-04 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.
    Flytt av föräldrahem.
    Dock inte lika enkelt att lösa möte med dödsbouppköpare då bohaget står på förråd.
    Tack för rekommendationen Elisabeth.
    Önskar dig en fin vecka.

Välkommen tillbaka i framtiden :)
    2022-02-01 Verifierad kund
    Snabb och professionell respons och offert. Perfekt utfört uppdrag, dubbla kontorsflyttar utan problem.
    Stort tack för eran fina recension.
    Precis så här skall det vara att flytta med oss "Vi tryggar flytten"
    Vi får tacka för att vi fick lov att hjälpa er med eran flyttning.
    Lycka till i de nya lokalerna.
    Hör av er om ni behöver mer hjälp framöver.
    Magnus LFB AB
    2022-01-31 Verifierad kund
    Trevliga allt gick bra. Är mycket nöjd.
    Underbart att höra, tack för att du tog dig tid att rekommendera oss.
    Välkommen åter i framtiden :)

2022-01-11 Verifierad kund
    I was so happy with their service
    They were so ontime and so fast
    Thank you for your kind words about our services.
    Our crew always tries to please our customers.
    We wish you a pleasant new year and a happy stay in your new flat.
    Best regards Magnus Lindome Flyttningsbyrå AB
    2022-01-04 Verifierad kund
    Jag arbetar som föreläsare och författare och lagrar mina böcker där. Det fungerar perfekt och jag möts alltid av hjälpsam och trevlig personal.
    Hej Jan.
    Roligt att du är nöjd med din förvaring hos oss.
    Vi är glada att få ha dina saker här hos oss.
    Önskar dig ett fantastiskt år och förhoppningsvis kommer den här pandemin vara över snart så att du kan ut och föreläsa för fullt igen!!
    Lycka till med skrivandet.
    Mvh Magnus med personal Lindome Flyttningsbyrå AB
    2022-01-03 Verifierad kund
    Personalen är kunnig och utför jobbet på ett professionellt sätt.
    Hej.
    Stort tack för eran recension.
    Roligt att läsa att ni är nöjda.
    Vi har fantastisk personal vilket vi är mycket stolta över.
    Lycka till i den nya bostaden.
    Lindome flyttningsbyrå AB-Mer än bara muskler
    Mvh Magnus med personal